Reminder! Vinn Secret Stash från Essie och Bonusgåvor!!



Sista dagen att vara med och tävla om den underbara sommarnyansen Secret Stash från Essie!
Det går bra att tävla HÄR under detta inlägg eller HÄR och HÄR.

För att vara med i tävlingen behöver du bara skriva en kommentar att du är med!
 Alla kan deltaga i denna tävling ,med eller utan blogg!
Glöm bara inte namn,mejl lr bloggadress så jag kan kontakta dig vid ev. vinst!

OM DU TÄVLAR HÄR UNDER DETTA INLÄGG HAR DU ÄVEN CHANS ATT KAMMA HEM EN BONUSGÅVA SOM KAN KOMMA VÄL TILL PASS I VÄRMEN! Jag har TVÅ bonusgåvor att lotta ut!
DEN SOM BLIR KOMMENTAR NR ?  (hemligt nummer) samt nr 30 UNDER DETTA INLÄGG VINNER DE HEMLIGA BONUSGÅVORNA! Spännande va? ;)
Har du redan tävlat i något av de andra inläggen kan du tävla igen under detta inlägg om du är sugen på bonusgåvan!
(Essie-vinnaren lottas fram bland ALLA deltagare)

Tävlingen avslutas kl 23.59 ikväll Söndag!

Lycka till!♥
47 kommentarer
Sandra

Va roligt :)

[email protected]

emma

man tackar!



Ha en fin dag du också!

sanny

rack, ha en mysig söndag du med :)

Anonym

jag är med :D

Rouaa

Skön färg på lacket :)

SABINA

Jga är jättegärna med! =D

Eva

Vad trevligt! Jag är med.

j

Jag är med! :D

Cicci

Jag är gärna med och tävlar, det vore en kul start då jag börjat blogga igen :)!!

Matilda

Hoppas jag vinner, skulle lätta upp mitt i jobb och plugg till körkort!!

Maria N

Åh bonusgåva, det lät intressant. I´m in!

Emma E

jag är med! :)

jama

Vinner ju aldrig....buhuuu... men försöker man så har man ju åtminstonde en pytteliiiiiten chans, bättre än ingen alls ;) Så jag testar :-D

Tuva

Trodde jag var med i denna redan, men kan inte hitta mitt namn så :)

Jag är med!

Nina

Åh jag är med jag är med jag är med jag är med jag är med jag är med jag är med jag är med jag är med jag är med jag är med jag är med jag är med jag är med jag är med.....

hannah

åhh, så fint nagelack, kan jag få vara en av vinnarna? eller jag menar "jag är med!"

puss

Hanne

Jeg er sugen på bonusgaven:)

E

Klart man vill vara med! :)

Åsa LS

Jag är gääärna med!

Åsa LS

Jag är gärna med och tävlar!

Åsa LS

Jag vill gärna vara med!

svea

oh fan. Man kommer ju inte bli nr 30 iaf, kanske man blir de hemliga nr? :D vore mys!

Kajsa

Klart man är med och tävlar :D

Bim H-D

Ja, jag har ju sagt det, är med! ;) Behöver det, helst igår när jag målade naglar med hemskt röd färg, bläää... inte snyggt, nej...

Må så grankott...

Cassandra

Såklart man är med och tävlar! :-)

Jessica

Jag hinner ju också vara med :)

Jessika

ååh, vill vinna :)

Sandra

Jag är med! :)

Nina

Åh spännande! Jag är med =)

Rebeccah

jag är med!:D

Anna

Gillar din blogg.. Kommer definitivt följa den.. Kul med tävling också.. I´m in!!

Lina

Jag vill gärna vara med :)

Lina

Hej! Jag är med! Kramar [email protected]

Jennie

jag med:))

Snadra

JAg är med!

Malin

WIIIE!! Jag hoppas, jag hoppas :)

Puure

KUL :)

Matilda

nya försök!!

Annica

Härlig färg!

Susanne

Då får vi hoppas att detta är det vinnande inlägget!

Emma

Jag vill gärna vinna ;D

Katalin

:)

Katalin

:)

Sanna - great music

I'M IN

Lynn

Jag är med! :)

Linda

Åhh så är jag in efter 23:59, skit också!

Isabell

Jag har precis kommit hem från usa nu, och där köpte jag Essie-nagellack för ca 4,50 dollar styck, sjukt billigt, :D var bara tvungen att berätta, puss :)