Tävling! Vinn Secret Stash från Essie!


Ny sommar-nyans från Essie, Secret Stash.
Vinstvärde 110 kr


Du missar väl inte att vara med och tävla om det underbara lacket Secret Stash från Essie?
Knalligt fuchiarosa och perfekt till solbrännan! Grymt snygg!

Det går bra att tävla här under detta inlägg eller HÄR!

För att vara med och tävla behöver du bara skriva en kommentar.
Alla kan deltaga,med lr utan blogg!
Glöm bara inte din mejl eller bloggadress så jag kan kontakta dig vid ev. vinst!

Tävlingen avslutas Söndag den 8 Juni kl 23.59

Lycka till♥
25 kommentarer
Cecilia K

Ja jag ger mig inte, vill gärna prova nåt essielack innan jag dör;)

Jessika

jag vill va med :)

Sweet 16´s blogg

härligt! (=

Lene

klart jag vill vinna!riktigt fint ju!

vanessa

hihi hur mår du?

Li

oh hoppas på tur!

Jasmine

Tänk vilken trevlig sommarpresent det gulliga nagellacket skulle vara ! ( jag skulle iaf ha någoot vackert att kolla på när jag sommarjobbar när det är som varmast )

Ha det fint !

Puure

Försöker igen då ;)

Flora

jag är med!

Nina

Åh jag är med. Har aldrig förut haft lack från essie. Så nu skulle det vara jätteroligt att få vinna det här priset innan jag börjar köpa fler av dem. Hoppas jag vinner

Nina

Åh vill vinna!



HA EN TREVLIG KVÄLL. KRAMIS.

Sandra

JAg är med! :)

PATRICIA

Jag är givetvis med :D Jag måste ha nagellack, hihi.

queenpeach

jag försöker också igen! Älskar färgen!

sassy

åh, vilken fin färg, det vill jag vinna!

Matilda

Åh, jag är med!

Anonym

Passar perfekt till solbrännan? Då kör jag hårt med brun-utan-sol, blekfis som jag är, och hoppas att jag vinner nagellacket. :-D

Maria N

Jag är med. Har letat ett snyggt förgglatt lack läge nu, men inte riktigt hittat en som jag gillar. Har aldrig provat essie's lack, så jag hoppas jag vinner =)

aH

Skit söt färg ju :) jag kan väll också vara med då ;) tihii

misslyyckad '

im in ! :)

Anna

Gillar verkligen färgen, så jag är absolut med! :)

lovisa

Klart jag är med gillar färgen ???

Eva

Jag är med!

Hanne

Jeg er med:)

svea

Man kan ju alltid försöka på lite tur vill säga :)