Tävling! Vinn Secret Stash från Essie!


Secret Stash från Essie! Finns bla. att köpa på Blush.
Vinstvärde 110 kr.


I omröstningen blev det jämt men med liten majoritet vann Secret Stash  ,så det blir den nyansen ni nu har chansen att tävla om nu  här på min blogg!

Secret Stash är en ny,underbart färgstrak fuchiacerice nyans från Essie.
Toksnygg till solbrännan och alla sommarens fester!

För att vara med och tävla behöver du bara skriva en kommentar.
Tävlingen är öppen för alla tävlinssugna, med lr utan blogg!
Glöm inte att ange ditt namn,din mejl lr bloggadress bara så jag kan kntakta dig vid ev. vinst!

Har du en blogg får fu gärna tipsa andra om tävlingen men det är inget krav för att vara med!

Tävlingen pågår tom. Söndag den 8 Juni och avslutas kl 23.59.

Lycka till!
88 kommentarer
Linda

Ja gud så varmt det är ute, jag ville bara slita av mig kläderna på promenaden och kasta mig i sjön hehe

HannahSthlm

Linda: Jaaa..jag förstår din känsla;)!Hmm.. och varmare lär det ju bli under dagen..puh..:P

E

Ja, herregud var ute igår och det var tråkigt. R ligger i soffan o luktar sprit. Jag som vill bada och sola idag....

sanny

hon är 2, blir snart 3 :)

HannahSthlm

E: Ajdå..Då får väl låta honom ligga där i soffan då och dra iväg själv och bada..man kan ju inte vara inne hela dagen i detta väder iaf;)! Hoppas du får en fin dag trots allt!:)

nelly

åh, jag älskar rosa nagellack asså! (:

jennan

DESAMMA så va händer idag=)?

Wysteriia

I'm in ;)

Hanne

Jeg vil være med:)

delinda

lovely =) ser fram emot en härlig helg i solen. kramar

Mathilda

Jag är gärna med och tävlar om finaste naglarna i sommar ;)

Fia

hej :)

jag är gärna me o tävlar om nagelacket :)

Lynn

Jag är gärna med :)

Rebecka

Det blev ingen bra torsdag... min morfar dog...



jag vill vara med och tävla.

Matilda

Jag älskar nagellask så är gärna med!

Sandra

Jag är med :)

Jessica

Yes, det blev min favorit och naturligtvis vill jag vara med och jaga nagellacket, måste ha ett nytt och vem kan motså Essies?

Cassie

Jag är med (:

Katarina

Jag vill tävla!



Trevlig helg alla!

Sofie

jag är jättegärna med! :)

Helén

Vilka fina färger :)



Har aldrig varit med i någon tävling och vunnit. Nu ska jag nog hoppas på att få vinna!

Susanne

Klart att jag vill vara med o tävla om nagellacket!

Hoppas såklart på att detta är den vinnande lotten!

Malin på Livingroom

jag vill va med =)

Rebeccah

söt färg!:)

Jenny C

Jag är med och tävlar.

finaste

Då testar vi igen då ;)

Helena

Åhh hoppas jag vinner! :D

Pamela

Vill gärna ha ett nytt nagellack till sommaren, är gärna med!

Cicci

Jag är gärna med och tävlar :)!

Bim H-D

ja, i min ensamhet här på Sjöbacka - på självaste nationaldagen... Gubben är på rymmen sedan igår och ungarna är borta, långt upp i norr... 140mil...

Testar att tävla - kan man ha otur mer i livet är att... Äh, testar så får vi se vad som händer... antagligen en nitlott som vanligt... ... ...

Må så grankott... någon som brukar dra nitlottar - även i livet tror jag...

(tittar på mina naglar och ser att de måste fixas... har man något nagellack som ÄR kul alls? hm...)

Lina

Jag vill vara meeed :)

Bloggtävlingar

Hej! Vi har fört ryktet vidare om din tävling. Tipsa oss gärna om du lägger upp fler (:



/Angelica

Mischa

åhh! jag har alltid velat vinna nagellack från Essie, tävlat massor av gånger, så jag håller tummarna den här gången! JAG VILL VARA MED OCH TÄVLA! :D <3

natalie

Im in 2 win! ;d

Tuva

Jag vill vara med :)

Malin

helt perfektfärg på naglarna tillsammans med en riktigt underbar solbränna!!!

Sara

Är gärna med och tävlar! :)

ejmis

Jag är med =)

Carola L

Jag är med!

Pernilla

Jag är med!



Gjorde ett inlägg också, så får hoppas på vinst :)

http://typperra.blogg.se/tavlingar/2008/june/tavling-10.html#comment

Jenny

jag är gärna med :)

emma

eftersom jag är i stort behov av nagellack.

och pengarna räcker inte till

så e jag självklart med

rebecca

jag är helt klart med :D

[email protected]

Natalie R

Jag är hemskt gärna med och tävlar! Vore jätteintressant att prova ett nagellack med kvalité - De jag köper brukar i princip kosta högst 30-40 kronor, så det är kanske inte så konstigt att de börjar flagna efter en dags användning i princip rodnar ;)



Ha det så bra i värmen!

Marit LE

Klart jag vill vara med och tävla om det söta lacket!

Natalie B

Jag vill gärna vinna nagellacket!!

//Natalie B

Therese H

Jag vill vara med och tävla.

Malin

Man kan aldrig få för många nagellack ;) Give me one more!

Emma E

jag vill vinna :)

gabi

vilket underbart och glatt nagellack,skulle vara makalöst om jag vann denna donna

Amanda

nyansen är ju riktigt snyggt till sommaren och vore perfekt om man vann det och slapp gå runt med sina tråkiga naglar ;) Jag är absolut med!

kia

me want!!

Jennifer

jag är läättt meee!!

Elina

jag är med :P

Lojs

Jag är med och tävlar! :)

Mikaela

Jag är med! ;)

Caroline

Jag är med!!

:D

Caroline

Jag är med!!

:D

Linda

Jag är med!! Håller tummarna..:)

Linnéa

Jag är gärna med! :)

Annika

Båda färgerna är jättehärliga, men Secret stach är nog en knockout tillsammans med solbrännan :)

Emms

Jag är med! :)

En Mölnbobos Liv

Då hoppas jag har turen att vinna detta fina nagellack

Therése

Jag är med och tävlar :)

erica

vilken läcker färg:)

hade passat toppen till min lite lätt solbruna hy

så här lagom till semestern:)

Michelle

Jätte läcker färg =) Är gärna me =)

alisa

så skön färg =D älsakr allt som har med rosa att göra

Angelica

Vilken fin sida....ser även tävlingen och jag vill vinna nagelacket för jag har precis fått lite längre fina naglar och dem skulle se ännu bättre ut i lite rosa färg!!Håller tummarna.

mvh angelica

Martina

Åh, vilken underbart vacker färg! Det där nagellacket skulle sitta sååå perfekt i sommar! Testar lyckan :)

Cita

Håller tummarna och stortårna och skriver upp mig i tävlingen!

LillaBoo

Härlig färg! Jag är med :)

isabell

jag är jätte gärna med i tävlingen!

duper fin blogg du har!

kram

Fred

Jag är med! :)

Foffe

Ursnygg färg! =) Är med och tävlar!

Frida

jag vill vara med! :D

Sandra

Jag är med! Hoppas på vinst :) hehe

Siv Johansson

Toppen tävling. Jag är med och tävlar och hoppas på tur.

Ida

Jag är med o tävlar!

Majo

Jag är med! Håller tummarna ;)

ida

underbar kollektion!! Jag e helt klart med!! :)

Linnéa

oj,oj,oj! Va glad att jag hann hitta denna godingen innan det var försent! gud vad glad jag blir att jag hann. Jag älskar verkligen den där färgen... Jag har tävlat i många tävlingar om nagellack i liknande färger, men den här färgen hade något speicellt... kanske det låter löjligt men, WOW! Håller tummarna för att jag vinner.

catharina

ohh den färgen var riktigt fin så jag är gärna med ;)

Sandra

Fan, jag är för sen :(

Erika

jag vill vinna!

Sessan

Hoppas jag har bättre lycka denna gång, att vinna nagelacket du lottar ut. Färgen är helt underbar, och klär vilken person som helst, samt sätter en spirituell lyster på den lyckligt lottade som vinner.



Puss & Kram

Rebecca

Riktigt snyggt. Är gärna med och tävlar!

Rebecca

woppps. såg det gått ut. never mind!