Vilket Essielack vill du vinna?


Essie Risky Buisness lr Secret Stash?


Gosh! Essies sommarkollektion 2008 är loovely!
Jag vill ha alla nyanserna! Jag känner abstinens efter dem!
Som jag skrivit förr så är skrikiga nyanser på naglarna hett i sommar och starka färger är verkligen vackert mot solbränna.Det måste nog alla hålla med om!

Jag har valt ut två nyanser ur Essies nyhetssortiment som ni kan välja att tävla om.
Den nyans som får flest röster kommer alltså först att lottas ut,hänger ni med?

Sååå...nu är det faktiskt upp till dig!
Vill du vinna Essie Nail Polish Risky Buisness eller Essie Nail Polish Secret Stash  ?

Risky Buisness är en combo av glammigt rött och blodapelsin,mycket het nyans just nu!
Secret Stash är en stark fuchiacerise färg som är toksnygg!


Tävlingen startar sent ikväll och den nyans som fått flest röster kl 23.00 kommer lottas ut!
Så rösta på om du vill kunna tävla om din favorit!
42 kommentarer
Wysteriia

ooooh det rosa :D

Johanna

Risky Buisness! Blodapelsin på naglarna låtter hett ;)

Jonna

finfina.

Therese H

Secret Stash vill jag tävla om så fina båda två men det rosa för jag älskar rosa.

Vanessa

taack, hoppas du inte visste det innan! :)

Hur hittade du min blogg?



hejdå!

Vanessa

taack, hoppas du inte visste det innan! :)

Hur hittade du min blogg?



hejdå!

Mathilda

Oh, Secret stash var ju ursnyggt! Skulle nog vara riktigt fint på naglarna i sommar :)

Cindy

Tack, desamma :) Kul att du hittat till min blogg :) Hoppas du kommer tillbaka ;)

Nina

Secret stash! Så snyggt lack.

Jessica

Helt klart Secret Stash, starka rosa färger gäller nu!

queenpeach

Det rosa!!

natalie

Secret Stash! :D

sara

det rosa. Absolut!

Lynn

Båda är ursnygga, men jag vill nog helst secret stash :)

Lotta

Secret Stash helt klart.

Lynn

Hmm nu gick nåt fel, tror jag.. secret stash tycker jag iallafall :)

Lottapotta

Secret Stash helt klart.

sanne

Ha en trevlig dag :)

Cecilia K

Självklart är jag sugen på Rusky Business!

Sanna

Essie Risky Buisness! Helt klart, skulle spy om jag var tvungen att kolla på det där rosa/lila.

Anonym

Essie Nail Polish Risky Buisness hade jag viljat vinna, snyggt med rött nagellack tkr jag (:

Hanne

Secret Stash, perfekt sommerfarge:)

Jennie

Secret Stash!

Evelina - blivande brud <3

secret stash, helt klart snyggast =)

a n n a

den rosa kändes mest aktuell nu i sommarvärmen:)

Sibel

hoppas din dag varit bra, ha en fortsatt trevlig kväll :)

finaste

ALLA nyanser vill jag vinna :P

jayne

Essie Risky Buisness!

Vilket härligt lack!! Passar bra till min kläning och tights som har rött i sig....läckert!!

Diana

secret stash vill jag ha =)

misslyyckad '

Essie Risky Buisness

misslyyckad '

Essie Risky Buisness

misslyyckad '

Essie Nail Polish Risky Buisness

Linda

Gosh kah tyckte båda två var toksnygga så jag röstar på båda, om man får göra det. Jag kan inte bestämma mig, hjäääälp.

Matilda

Secret Stash gud vad snyggt det var!!

Athena

secret stash gilla ja jättemkt!

Linda

risky buisness var ju hur läcker som helst!!!

den får min röst!!

sofie

Jag säger bara en sak ROSA!!!!!! =D

Susanne

Secret stash får nog min röst!! Även om det röda också är fint!

matilda

härliga färger :)

Cicci

Risky Buisness får min röst!

Maria

Secret Stash helt klart! =)

jennan

Secret Stash var hetast I WANT IT hehehe