Tävling @ HannahSthlm! Vinn en Plattång från Philips!

   
Tävla om Philips SalonStraight Sonic Plattång .Värde 599-799 kr i butik


Nu är det dax för en ny spännande tävling här på www.hannahsthlm.se
Som ni säkert vet så var jag och besökte Philips Showroom tidare i veckan på ett pressevent.
Massor med spännande nyheter. Mer om det eventet kommer inom en snar framtid.

Nu har du chans att kamma hem en fantastiskt bra plattång från Philips som heter Philips SalonStraight Sonic Straightener HP6666.

Denna plattång använder sig av sonisk teknologi som ger dig mycket bra resultat på kort tid.
Den ger upp till 30% snabbare resultat jämfört mot tidigare modell. Den har en maxtemperatur på 220°C med "Nano-Diamond Ceramic"-plattor som ger oslagbar glans.
Lika snabb som hos frisören och ger ett underbart salongresultat.

Philips SalonStraight Sonic Plattång HP46666 är:

Tidsbesparande -
För ett storartat resultat på mindre tid.
Proffsiga resultat -För perfekta, raka salongresultat
Klar att använda inom 60 sekunder.
Förhindrar skador -Är lättglidande och ger glansigt hår.Förhindrar hoptrasslade kablar.
Lättanvänd -Inställningar med justerbar värme för supersläta resultat.


Hur tävlar jag?

För att vara med och tävla så lämnar du enkelt en kommentar här att du vill vara med och slåss om plattången.
Alla är välkomna att deltaga,bloggägare som blogglösa.
Glöm inte namn,mail och ev. bloggadress i din kommentar bara.

Har du en egen blogg eller site får du gärna låna min bild samt länka till tä'vlingen alt. min blogg.
Länkar du får du en extra lott i dragningen. Skriv det i din kommentar så kikar jag upp
!

Philips SalonStraight Sonic Tävlingen avslutas Söndagen den 21 November klockan 23.59

Kram & Lycka Till!♥

                                            Gratisbio.se
145 kommentarer
Ellinor

Med nyklippt och ostyrigt hår hade detta varit perfekt.

Lämnar en lott genom denna kommentar och håller sedan tummarna för att en ny och fin plattång kanske väntar på mig när jag kommer hem :)

Kram

Elina

Jag vill självklart vara med och slåss om vinsten :)Min plattång har jag haft i över 5 år, så det börjar vara dags för en ny :)

Anonym

Jag är verkigen behov av en platt tång så jag är med och tävlar.

har länkat.

Anna G

Åh jag vill gärna vara med! Jag har en dröm om att mitt hår ska bli sådär perfekt platt och glansigt :)

Kram

L I S A

Jag vill lätt vinna en platttång!

Jag är med ! :D

Emilia Morén

i'm in :)

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar! Ha en fortsatt trevlig kväll!

Ellie

JAg är gärna med och tävlar. Behöver verkligen en ny plattång som kan tämja mitt vilda hår.



Vore roligt att vinna med tanke på att tävlingen avslutas ett par dagar innan min födelsedag.



http://3.bp.blogspot.com/_QIlYDG3wpBs/TOAzxM7edsI/AAAAAAAAAOA/_Reu53YtWFg/s1600/philipsstraightenertavling_117120592.jpg



Hoppas du har haft en trevlig helg. Kram

Ellie

Såg att jag hade råkat länka bilden bara



http://elenorsuer.blogspot.com/2010/11/sitter-pa-jobbet-och-ar-mattligt.html#comments

mita

Jag vill gärna vara med.

Linnéa - Mamma till Pärla

Jag skulle verkligen behöva en ny plattång till mitt ostyriga hår! Så självklart är jag med & fajtas ;)

Jenny

SJälvklart är jag med skulle verkligen behöva en plattång :)

Karin Hildesson

Hej! Jag är gärna med och tävlar om plattången. Skulle bli jätteglad om jag vann eftersom min gamla plattång är superdålig. Håller tummarna! Kramar från mig.

Nonne

Min plattång är döende, så självklart är jag med och tävlar! =)

giulia

oh may gad! Något jag really behöver! efter en misslyckad permanent måste ajg fixa mitthår varje dag och platta den, och min älskade gamma plattång gick sönder:'(... jag måste vara med och tävla om denna!

Sussie

Jag är gärna med och tävlar om plattången. Mitt lockiga ostyriga hår skulle kanske gå att få ordning på med hjälp av den :)

Malin

Jag är med! :)

Amanda B

Jag är med och slåss om plattången! : )

Maude

Självklart är jag med:)

Caroline L

Jag är med:)

Anneli

Oh! Jag är gärna med och tävlar :)

Jag har länkat till tävlingen här: http://vanitas.blogg.se/2010/november/tavling-hos-hannahsthlm.html



Ha en underbar dag! Kram :)

Andrea

Jag är också med!

Josefine - mamma till Hugo

Jag vill gärna vara med och tävla och hoppas att det blir min tur att vinna någon tävling hos dig nu! :)

Spacegirl

Jag är gärna med och tävlar :-)

Här är min blogglänk för en extra lott

http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2010/november/vinn-plattang.html

Liselotte

Hej! Jag vill vinna! Har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/11/plattang-21-nov.html Mvh Liselotte

Millah

Jag äger ej någon plattång och är i stort behov av en.. Jag hoppas att jag har turen på min sida..Hoppas! kramar om

Elin

Jag är gärna med och tävlar :)

Pia

Hejsan, är också gärna med och tävlar om plattången.



/ Pia

[email protected]

Wysteriia

Jag är gärna med o tävlar :) Jag har redan galet rakt hår men min bästa kompis använder plattång väldigt ofta så hon hade nog blivit superglad om jag vunnit denna till henne :D

Maya

Jag är lätt med och tävlar, min plattång är flera år gammal och jag har inte råd att köpa någon ny!

Har skrivit om tävlingen i min blogg också! Läs här:

http://mayaindianen.blogg.se/2010/november/tavling-1.html

millie

Åh, skulle verkligen behöva en ny! Eftersom min drar av hår när man plattar "/

Amanda

Jag är väldigt gärna med och tävlar!



Länkar till dig på min blogg!



http://shesadiva.blogg.se/2010/november/yes-i-want-that.html



KRAMAR

Katarina Lindborg

Jag vill vara med :)

Mickan (tävling pågår!)

Jag är självklart med och tävlar. :)

Kram

Johanna

Mina barn har plockat sönder min plattång (fråga mig inte hur - pojkar, haha) och jag är i behov av en ny. Jag är med och tävlar :)

Emma

Jag är med och tävlar (igen) :)

Roligt med tävlingar !

Och den här skulle vara super bra med en ny tång :)



har länkat till tävlingen i min blogg :)

kurdisk muslimsk tjej <3

Godmorgon hur mår du ?

ha en trevlig dag kramsisar <3

: )

Carita

Jag vill gärna vara med :)

Cilla

Jag vill också vara med i tävlingen!:D Har önskat mig en plattång i ett par år nu..den jag har är skev och gör mer skada än nytta. :(

julia

jag är gänra med och tävlar :)

julia

vore super bra med en ny plattång för min har just gått sönder.. har testat denna förut och den än super bra! :)

Pauline Wikberg

Jag vill vara med och tävla! :D

Cecilia

Jag är jätte gärna med och tävlar! :D

johanna

Jag vinner den gärna :)kramisar

sofia

Slåss inte. men är med och tävlar.=)

Cassandra

Jag är jätte gärna med och fajtas om plattången :D

Här är min länk: http://casshh.devote.se/blogs/6757595/plattaang.htm

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG

Jag är gärna med och tävlar, jag har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2010/november/plattang-.html

Linda

Jag är med och slåss ;)

[email protected]

Jessica

Hej!



Är med och tävlar, har länkat i bloggen till tävlingen http://www.jezzie1986.com/2010/11/platt-tang.html



Ha en bra kväll!

Annelie

Jag vill verkligen vara med och tävla om denna plattång!

Terese Rhodin

Vill verkligen vinna denna har en hemsk sak hemma som bränner bort halva hårbotten så badrummet stinker bränt hår och kött. Mums...

Mvh Terese

Susanne

Hejsan!

Jag har lockigt hår, men har aldrig testat med plattång, så jag hoppas verkligen jag kniper vinstlotten här denna gång!

Maria

Hej! Vill så gärna vinna denna tävling!! Har tre flickor med långt hår, de önskar sej en plattång varje dag. Har länkat i bloggen och hoppaas nu på supertur.

emma

jag vill vara med=)

har länkat från min blogg=)

http://bitskemma.blogg.se/2010/november/plattis.html

jasmin

jag vill gärna vara med men har dessvärre ingen blogg :(

johanna-sofia

Jag är gärna med (:

Har skrivit här om tävlingen: http://hansmunmotminhud.blogg.se/2010/november/plattang.html

Kram Johanna-Sofia

Anna

Vill självklart vara med och har länkat på min blogg: http://annastipsblogg.blogspot.com/2010/11/plattang-fran-philips.html

mariat

Klart jag vill vara med och tävla.

lovisa

Lycka till:D

Mattias

Hej! Jag är självklart med i din fina tävling och tar en extra lott också då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/plattang-2111.html



Hoppas på tur! Ha det gott så länge!

Linda

Hejsan jag skulle gärna vilja vara med och tävla :D

Sandra

Vilken fin tävling, jag deltar supergärna! =)

amanda

jag vill vara med i tävlingen :)

Cat i London

Jag vill valdans sa garna delta i tavlingen om plattangen :-)

Sara - Ensamstående mamma

Hej, jag vill gärna vara med och tävla :)



Har länkat här: http://dolphin.blogg.se/tavlingar/2010/november/plattang.html

Elin Jonsson

Hej hej, är också gärna med och tävlar!!!



håller tummarna



KRAM

Lotta

Åh! Jag vill vinna! Det vore perfekta julklappen till min femtonåring!

Hoppas, hoppas, hoppas =)

MT

är självklart med! har länkat här: http://courses.blogg.se/2010/november/hannahsthlm.html#comment

Sally

Jag hade så fruktansvärt gärna velat vara med o slåss om en plattång!!! :D



Jag har haft min plattång i 6 år nu & jag fyller år den 23 november så det hade vart en fantastiskt bra present.



Jag vet inte hur jag ska beskriva hur gärna jag vill vinna denna plattången... :D

Hoppas turen är vid min sida den 21 november



Kram

Sofia Engdahl

Jag är med! =)

Här kommer länken: http://fiaengdahl.blogg.se/2010/november/platt-tang.html

Olivia

Hihi! Är som vanligt gärna med och tävlar!



Kram!

Sara Rothstrand

Jag fick ett tips av en kompis som tycker att jag borde skaffa mig en locktång. Hon har rätt, jag borde fixa med mitt hår lite mer... så jag är gärna med!

Sara Rothstrand

... jag menar förstås en platttång inte locktång...=)

Anja Blom

Jag vill vara med och tävla ! :D

NATTAFOTO - drömmen om att bli fotograf

Jag är med :D

care69

Jag är gärna med!



Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2010/11/21-nov-vinn-en-plattang-fran-philips.html

Josefine

Jag är med om slåss om den,

utan att slå någon då :)

Anna Vid

Hejsan!

Jag är gärna med och slåss om denna fina plattång, skulle vara toppen till mitt hår som blir alldeles burrigt av självfall.

Jag har länkat på min blogg för en extra lott:

http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/november/21-nov-vinn-en-plattang-fran-philips.html



Mvh// Anna Vid

Hanne Overgaard

Jag vill jättegärna vara med ^^

olivia-drömmen mot att bli fotograf

jag är med :)

Jenny

jag är gärna med :D

caroline

Jag är GARANTERAT med och slåss ;) armbågarna fram :D



jag länkar här: http://kaolin.blogg.se/tavlingar/2010/november/tavlar-om-en-plattang.html

Linda

Vill gärna vara med och tävla då detta vore en toppen present till min dotter. Länkar här



http://familjengranberg.blogg.se/2010/november/vinn-en-plattang-fran-philips.html



Kram Linda

Melika

Hej! Jag vill verkligen vara med och tävla! Behöver det här jätte mycket, jag har korkskruvar, är tjockhårig och en dålig plattång så det tar över en timme för mig att platta håret! Skulle verkligen uppskatta en ny plattång! :)

Jenny ♥

Åhhh vilket drömpris - håller tummarna så hårt jag kan, råkade tappa min gamla i golvet för några veckr sedan och köpte en budget variant och den är super dålig....



Håller tummarna hårt!!!

Madde

http://tjockisbullen.blogg.se/tavlar/2010/november/tavla84.html



Jag är med o tävlar!

marty

hej hej. jag är med och tävlar.

caamil

hejsan, jag är med och tävlar :D

K

Hej, jag vill gärna vara med i denna tävling!

Marie

Vilen superkul tävling!!Jag är med!

Denna blogg kommer jag återkomma till-härlig bloggläsning!



Mvh



Marie :)

Kristina

Jag är med och tävlar!

joanna

http://joannawrzesinska.blogg.se/?tmp=18020311 här är inlägget :) jag vill xå klart vara med och tävla!

det skulle vara så roligt att kunna vinna en plattång nu! en perfekt julklapp för mig själv! haha1 kram

Jessica

Hej,

Jag vill vara med och slåss om plattången.

Jag har länkat i min blog http://jessiestavlingsblogg.blogspot.com/

MVH

Lotta

Delar min plattång med min dotter, hade varit skönt att slippa det... Perfekt julklapp till henne, rosa och allt! Kram

Linda

Vill gärna bara med och tävla :o). Min dotter skulle bli överlycklig om jag vann.



Ha en bra dag!

lovisa

Jag är med :D

Josefin -Happy Days-

Jag vill mer än gärna vara med o slåss om vinsten av Philips SalonStraight Sonic Plattång, det är just vad jag behöver nu! Min nuvarande plattång har gått av så jag måste trycka ihop plattorna med varsin hand, jätteknepigt! O ekonomin som mammaledig har inte utrymme för att köpa en ny. Så jag hoppas lyckan är med mig o att jag kan vinna denna, skulle bli så glad!

Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Gud vilken rolig tävling eftersom jag behöver en ny plattång är jag självklart med och tävlar :)

Shakke

Hej! Tyvärr har jag ingen blogg men jag vill ändå jättegärna vara med och tävla om denna plattång som jag skulle vilja ge till min lillasyster som fyller 13 år nu den 12 december!



Tack för att du har tävlingar :)

matilda

jag är med!!! :)

asa

Hej Hannah! På ett sätt hatar jag din blogg. Just därför att du alltid är så fräsch. Jag gillar dig och förstår inte hur du kan se ut som du gör, varje dag.

Jag har nu arbetat på café i två år och det är nu i slutet av året det känns som att jag arbetar jämt och ständigt, jag skojar inte, jag kan arbeta 10 timmar om dagen.Sedan måste jag hinna med att plugga också. Klart jag ska vara glad över att jag överhuvudtaget har ett jobb, men sömnen, motioneringen och att framförallt ta hand om sig själv har bortprioriterats. Det värsta är att jag märker hur mycket stryk mina naglar, hår och framförallt hyn tar av detta. Jag har förut inte haft utslag och finnar, i dagsläget räknar jag fram nya ploppar i princip varje dag. Jag vet inte vad det beror på men det hade varit så underbart att med hjälp av denna plattång försöka göra så att jag åtminstone ser anständig ut i håret. Förra helgen gjorde jag slingor i håret och nu ser jag ut som en randig tider. Jag vill se ut lite mer som dig och inte som den rishögen jag ser ut och vara nu! keep up the good work, du har varit länge i gamet nu! Visa de andra bloggarna whos the woman!

Ida - mamma till Alva

SJÄLVKLART vill jag vara med och tävla :D

Sanna

Jag är gärna med & tävlar :0)

Jonas

Jag är med å tävlar =) fin julklapp till sambon =)

Evelina

Hejhej jag är gärna med.

Kram

Lizette

hejhej.

jag är gärna med och tävlar och

för en extra lott så har jag länkat

http://thisisliz.blogg.se/2010/november/plattang.html

nu är det bara att hålla tummarna...

Lizette

hejhej.

jag är gärna med och tävlar och

för en extra lott så har jag länkat

http://thisisliz.blogg.se/2010/november/plattang.html

nu är det bara att hålla tummarna...

Malin Wallin

Jag är med och tävlar nu, har även länkat det kan du kika på här: http://mallishen.blogg.se/2010/november/ar-med-i-en-tavling.html



Motivering: Jag har alltid drömt om att äga en bra plattång, har förrut för längesedan ägt en plattång fast den var inte alls bra, så fort man var ute ungefär 10min så vart håret lockigt igen. Mitt hår är jätte lockigt och jag skulle vilja ha det plattat vissa gånger också, jag tycker det funkar att göra hur många fina frisyrer som helst i plattat hår och inte i mitt lockiga, där funkar det bara att ha i samma gamla vanliga och det är jag väldigt less på nu! :) Skulle iallafall blivit super glad om jag vann denna fina bra:a plattång och vill bara säga att din blogg är jätte bra, har följt den ett tag nu! :)



Min emailadress är: [email protected]



Ha en bra dag! /Malin

Annelie M

Tävlar gärna!

Anonym

Var gärna med i dagens blogg! :D

Saga

Jag är absolut med och tävlar!

http://sagapaga.blogg.se/2010/november/tavling.html



skulle verkligen behöva en ny plattång då min har gått sönder :)

helena

jag är lätt med :)

har länkat: http://hellavixx.devote.se/blogs/6784569/plattaang.htm



kram Helena :)

Camilla

Jag är gärna med och slåss om plattången :)

/Camilla

Nina

Klart jag vill vara med och tävla om plattången! ; )

Erika

Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Therese

Jag vill vara med:)

Carolin

jag är gärna med och tävlar :)

Mariam

Ååå! Jag tävlar gärna (och vinner).

Hälsn. Mariam ([email protected])

Emma

Såklart jag är med. Har vässat armbågarna riktigt ordentligt! :P

cammie

vill gärna vara med o tävla!

Annica

Jag vill vinna den här till min vän som inte har någon blogg och samtidigt så ska det bli en julklapp. ;D

Annica

glömde mejlet. ;D

emma K

Jag vill gärna va med å tävla! :D

Nicole

Åh en perfekt tävling för mig! :D Skulle inte kunna överleva utan plattång, tyvärr fick jag en dålig start på morgonen idag - jag trampade på den så den gick sönder! Vore toppen att vinna en ny :)

Yohanna

Jag är helt klart med och tävlar, hur underbart skulle det inte vara med en ny plattång?! :)



Länkar även på min blogg: http://fireflybaby.blogg.se/2010/november/plattang-ja-tack.html

Viktoria

Hejsan!

Vilken underbar tävling! Jag är jättegärna med och slåss om plattången (:D)

Jag har länkat för en extra lott! http://imtoooldforthisshit.blogg.se/2010/november/tavlar.html



Anledningen till att jag vill vinna är att jag använder plattång ganska ofta när jag vill vara fin då jag har konstiga lock/krullar i mitt hår, jag har haft min plattång ganska länge och nu har den blivit krokig. Jag vet inte riktigt hur det gick till men jag har en känsla av att den plattar på sista versen, om man säger så haha.



Många kramar från Viktoria!

Ida

fin header :)

Liz

Men den här hade varit perfekt att vinna. Mitt ca 1 meter långa, ganska självlockiga hår ska falla för saxen om två veckor och då kommer det att bli ännu lockigare. Så pleeeese låt mig vinna. Behöver få vara riktigt fin till jul och nyår :)



Hälsningar Liz i Malmberget

Mariam

Klart jag vill vara vinnaren. Min plattång är uråldrig och jättedålig. Här därför nu länkat från min blogg, för extra chans att vinna. http://mammamariam.blogg.se/2010/november/fin-fin.html

Hälsn. Mariam

Angel

Åh jag är med,efter att ha fått v ärlden stöt och min plattång la av är jag i desperat behov av en ny.Skulle bli superglad.

Sofie

Ihiii, klart jag är med!! :D

evamar

Oh, jag håller alla tummar.



http://evamar.blogg.se/2010/november/plattang-21-nov.html

Pauline

Åh vilken fin plattång, skulle verkligen behöva en nu eftersom min sjunger på sista refrängen nu!

Lite i sista sekunden, men man vinner ju inte om man inte satsar! ;)

Mvh

Pauline

angelika

Jag vill slåss om den!

Emeli

Jag vill vara med. Skulle verkligen behöva en ny plattång då min har gått sönder.

sara

Hejsan.

Bra tävling.

Jag vill gärna vara med.

elma

åh jag behöver verkligen en ny plattång! Är mer än gärna med och tävlar :)

Dessan - Mitt liv som 19åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Åh! Jag är här i sista sekund och upptäcker denna underbara tävling! Jag är så hemskt gärna med och tävlar om plattången. Nu för tiden brukar jag stryka mitt hår med strykjärnet för att få det så platt och rakt som möjligt. Men det värsta är att det sliter nå så förbannat på håret :/ Skulle så gärna vinna den. Krams

Johanna Ö

Vill jättegärna pröva lyckan då min mamma snott min plattång så nu är jag utan.. :)

Kicki

Ja jisses, snacka om sista minuten! Men klart jag är med och tävlar :-)

Therese

Perfekt julklapp till mig ;) Klart jag är med och tävlar!

julia

försöker här med då, har varit med i många platttångstävlingar men aldrig lyckats vinna. så får hoppas på bättre tur nu:)

Malin

Åh jag håller VERKLIGEN tummarna nu! :D



Roligt med en ny tävling, ska självklart vara med i den också!! :D



Kram!

En Liten Emma

Jag vill gärna vara med och tävla!



Jag har länkat här:

http://enlitenemmas.blogg.se/tavlingar/2010/november/plattang.html

jessica

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =)



Kram!