Snöstorm STHLM och Philips Showroom....



Great! Williams kompis säger att det inte har varit så här kallt på 2 år.
Kanske stämmer? Jag blev en isbit när jag tog mig ut till Kista idag och besökte Philips Showroom.
Trevligt var det iallafall,mer om det eventet kommer senare i veckan.
Nu är det dax att ge sig ut igen...Hoppas jag överlever!
Rustar med UGG denna vända istället för Hunter.
Brrr vad kallt det är att ha gummistövlar när det är SNÖ!
Har du testat?

XoXo♥

Update: Sitter på Waynes och väntar på Elliott som är på karate,
Dååålig idé att ta ugg'sen ändå. Snön verkar ha smält till snöslaskbrunt vatten på en timme...
Undrar hur lång tid det kommer ta att torka dem här med papper i sedan?
Som TVÅ BÅTAR! Borde ha tagit Hunter med Welly Socks! Dumma mig!!

6 kommentarer
Linda

ok,ok lovar att inte glömma;)

Mickan (tävling pågår!)

Trist med skorna. Hoppas de inte blir förstörda. Jag köpte min flaska impregnering för 69 kr på Eurosko, vet inte om den är bra än dock, men det hoppas jag.



Kram

Linnéa - Mamma till Pärla

sv: Ja, det är så hemskt att sånt händer. Ja självklart är jag det. Jag håller ögonen öppna på onsdag! :D

PAUSE

graaaaattis

Ellinor

Usch och fy för snöstorm, är så glad att jag fått lite uppskov på vintern i år :)

Hoppas dy får en fortsatt fin dag.

Kram

Sandra

Ååh vad söt han är, lillkillen :)

Kram