Vad vill DU vinna från Pressveckan S/S 2010?

Ja! Jag saknar min systemkamera så jag håller på att bli tokig.TOKIG!!
Förstår att ni inte riktigt kan utskilja allt jag skrapat ihop under pressveckan i inlägget under.
Tyvärr kan jag inte producera skarpare bilder än så just nu.
Har iallafall satt ihop två alternativ som ni kan rösta på tom klockan 11.00 imorgon Lördag den 17 Oktober.

Vad som kommer lottas ut....jaa...DET bestämmer DU.

 

1.Söta undies och örhängen från Friis & Co?
2
.Ny nattcreme och ny bodycreme från Lumene resp. hth?

Lämna ditt förslag senast klockan 15.00 imorgon Lördag den 17 Oktober.
Det alternativ med flest röster kommer lottas ut.

LördagsTävling it's!

TGIF♥

28 kommentarer
Helene Lj

undies och örhängen e mitt förslag:)

Helene Lj

undies och örhängen e mitt förslag:)

Gabbies

Jag tycker paket nr 2.Ny nattcreme och ny bodycreme från Lumene resp. hth?

pyretpepsi

Jag röstar på paket nr 2. Natt- och ny bodycreme Lumene!

Carolina

Jag tycker paket nr 2!

Amanda

Båda alternativen är fina vinster om du frågar mig. Jag är dock i behov av nya undies så min röst går på alternativ 1. :)



Hoppas du får en lite lugnare helg.

Kram på dig



Linda

Jag är så sugen på en systemkamera men det är rätt så svårt att välja modell bara! Ha en trevlig helg!

evamar - tävlingsblogg

Nej, oj, jag kan inte välja! Båda, kanske?

Olelsi / Nettan

Jag röstar på paket med nattcreme och body creme. Skulle verkligen behöva något och smörja in huden med så det får bli min röst!!!



Ha en bra helg!!



Kram Olelsi / Nettan.

Linda

VINST 1 såklart!!

Ullis

spöregnar ute så vill bara ha glamour, röstar på undies + örhängen :-)

Nina - Glamourmamman

För mig spelar det inte så stor roll, fina priser båda två :-)

Nanna

Nr 2!

Lotta

Vinst nr:1

Ellinor

Oh, vad svårt.

Jag blev dock väldigt förtjust i de söta örhängena så paket nr.1 :)

Kram

Linda

Spana in min webshop just nu en underbart lyxig bodyotion till superpris!

http://www.beautyinsideout.se



Nummer 2!

Milena

paket nr 2 hade jag vilja vinna, trosorna skulle nog inte passa ;) men örhängena var ju söta men paket två har jag mer användning för!

Kram

Mikaela

Fin blogg :)

Anne B.

2

Jessica

Åh tack för tipset! =) Jag skulle gärna vilja vara med och tävla om vinst nr 2! =) Kram!

Andréa

Sv: Ja.. men när man vet att det gick bra för bebisen så tycker jag man vågar kolla på klippet :)

Annas inspiration

Hej hej!



Hoppas du har en mysig fredag.



Alternativ nr 1



sovgott

kraaaam

suss

Paket nr 2 skulle jag vilja ha!

= )

Erika-foto-mode-pyssel

paket 1

Millah

2.Ny nattcreme och ny bodycreme från Lumene resp. hth :):)

fia

jag röstar på paket nr 2

Erika

Nattcreme och bodycreme röstar jag på.

Mest för att jag inte har hål i öronen =)

CherryCheek

Paket nummer 1! :)