SneakPeak G-star Raw Pressveckan Dag 3!

Nu är presskontorens visningsvecka över inför S/S 2010.
Det har varit tre hektiska dagar men otroligt roliga!
Intressant pre-view på vad som komma skall.
Ni kommer få fler sneakpeaks framöver här från en mängd härliga märken.
Kom bara ihåg att det är vår och sommarkollektioner som släpps tidigast Januari 2010.




Tog med mig min äldsta guldklimp till G-Star Raw nu under kvällen.
Ett av William's favoritmärken är ju faktiskt G- Star ,såklart han skulle med!
En egen goodiebag fick han också. Eller presskit...en combo!
Huvudet dunkade värre än när Elliott spelar trummor och benen kändes som kvicksand (ja på mig då) efter Delinda's och mitt marathonlopp runt Ga Stan, Södermalm och PR-byråerna tidigare idag.

Men oj vad det var värt det!
Och oj vad jag är nöjd med pressveckan även om jag bara hunnit hälften av mitt schema.
Och oj vad William uppskattade att hänga med till G-Star.
(Och DEN killen är inte lätt-impad,om vi säger så!)

Dagens mest origniella "Goodiebag" stod G-Star också för.
Nu har vi nämligen två G-No's här hemma.
En G-No är en randig G-star Raw noshörning!
Ett gosedjur som mer ett samlarobjekt än ett gosedjur...hänger ni med?

 

Fredagen kommer jag "bara" tillbringa med att shota hostmedicin och sammanställa pressmaterial.
Bara och bara....
Gå igenom 300 bilder,en mängd cd, 25 look-book's och ett otal antal pressreleaser.
Ta hand om ett par barn och kurera mig. Men kul ska det bli!
(Att gå igenom allt pressmaterial då,inte medicamenterna.)

Verkligen uppriktigt ledsen att jag inte hade möjlighet att dra igång en TorsdagsTävling idag.
MEN...Vi kör en LördagsTävling istället!
Jag har fått så otroligt fina pressgåvor den är veckan så jag tänkte lotta ut lite till er!
Vill ju att ni också ska få chans att få ta del av spännande nyheter!

Vad känner ni för att vinna?
Underkläder,hårprodukter,nattcreme,diadem,nagellack eller något annat kul?

Massor av fina saker från bla. Star PR,Pretto PR och Mildh Press.

En del saker på bilden kommer jag absolut att behålla själv och recensera.
Väskorna ger jag inte bort!Ingen av våra tvilling G-No's kan vi skiljas ifrån!
Men...annars kan ni väl önska på så får vi se vad jag kan få till?!

Lämna din röst i inlägget ovan före klockan 15.00 Lördag den 17 Oktober!

Lämna din röst/ditt förslag på din önskevinst inför LördagsTävlingen senast Fredag klockan 23.59.

5 kommentarer
ANNIKA G

Det är ganska svårt att se vad det är för något.(bilden går ej att förstora).Men hårprodukter är väl aldrig fel.Är med och hoppas vinna något....ej diadem o.nagellack.

[email protected]

Josefine, Blåeld

Jag skulle bli glad för nästan vad som helst!

FAst extra glad om jag fick en hud/hårprodukt eller något i den stilen!

Carolina

Åh wow, så mycket fina grejer du fått, måste vara jättekul att få gå på såna här event! kram

Nina - Glamourmamman

Åååååh, vad jag skulle vilja byta liv med dig ibland ;-) Jag vill OCKSÅ gå på pressvisningar och dricka bubbel, haha!

Ha en mysig kväll, kram!

Ellinor

Härligt med vårig inspiration. Ser fram emot att se mera här framöver.

Kram