Tävling @ HannahSthlm! Vinn underbara produkter från Dove!




Du har nu chans att hålla dina händer både RENA OCH FINA i vinter med skonsamma produkter från Dove.
Var med i min nya tävling här på bloggen!

                                                          ♥   ♥   ♥

Liten proglog från mitt hjärta till er alla angående försenad publicering av min nya tävling:

Nu hoppas jag att ingen är besviken för att tävlingen dröjt med att dyka upp här.
Jag skrev det igår och det tåls att skriva igen i dessa mediahetsiga tider, jag kommer inte att rek. er att testa saker jag inte själv testat.
Därför valde jag att personligen pröva dessa produkter innan jag lottade ut dem till er,mina läsare,som jag faktiskt bryr mig väldigt mycket om.
Det har jag enbart gjort för att känna mig säker på att budskap jag förmedlar här på min blogg är något jag personligen kan stå för.
Tre av mina närmaste har även deltagit i min lilla studie.

Fler som pysslar med media och PR borde ge ärliga personliga åsikter om produkter de marknadsför eller skriver om. Det är åtminstone min önskan inför framtiden.
Att önska är aldrig förbjudet!

Vad kan du vinna?

Jag lottar ut FEM PAKET med DOVE BEAUTY CREAM WASH samt DOVE INTENSIVE CREAM FOR EXTRA DRY HANDS.
Värdet för varje paket är ca 55 kr.

DOVE kan hjälpa dig att hålla dina händer mjuka OCH rena i vinter.
Därför lottar jag nu ut FEM stycken "räddare i nöden-set" till er.
FEM VINNARE med andra ord.


Hur tävlar du?

För att vara med och tävla om ett set med Dove Beauty Cream Wash och Dove Intensive Cream så lämnar du bara enkelt en kommentar här att du vill vara med och slåss.

Jag vill att alla mina läsare ska kunna deltaga i mina tävlingar.
Bloggägare eller blogglös spelar ingen roll.
Har du en egen blogg eller site så får du gärna låna min bild,tipsa dina läsare och länka till tävlingen.
Självklart är det inte ett krav. Det är upp till dig hur du vill göra.
Länkar du så får du en extra lott i dragningen sedan som TACK för att du tipsat.

Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut.
Som vanligt går det bra att tävla en gång per person och inlägg som rör tävlingen.
Tävlar du under alla inlägg så har du statistiskt sett en större chans i dragningen sedan. 

Information /Personliga recensioner av produkterna som lottas ut:

Dove Beauty Cream Wash ligger på ca 25 kr i butik.
Förpackad i hygienisk pumpflaska. Innehåller 1/4 fuktighetscreme och neutralt PH-värde.
Elliott som visat sig allergisk mot parfym i bla. sköljmedel och bodylotion fick testa denna tvål hela eftermiddagen igår. Inte så att han konstant använde den, såklart, men istället för SNÖGUBBSTVÅL från Åhlens så använde han Dove Beauty Cream Wash varje gång han tvättade sina händer.
Elliott reagerar på vissa produkter och inte alla produkter med parfym, det är viktigt att tillägga.
Dove Beauty Cream Wash innehåller parfym.
Min slutsats av användning på mig själv med torra händer och på Elliott som är känslig är att Dove Beauty Cream Wash är en skonsam handtvål som är ett utmärkt alternativ att använda mot annan vanlig handtvål.
Eftersom den innehåller fuktighetslotion torkar händerna inte ut på samma sätt som tvål som inte innehåller fuktighetslotion. Är man känslig mot parfym och starka dofter så är Elliott's utlåtande: "Man får inte prickar, den luktar bara lite lite av sådandär god kräm man smörjer in sig med efter man har badat på stranden".
Vi kan alltså rek. er att använda Dove Beauty Cream Wash med gott samvete.
Är du mycket känslig bör du dock alltid kika innehållsförteckning innan du använder NÅGON produkt.
Att vissa med parfymallergi tål vissa produkter är ingen garanti för att PRECIS ALLA gör det.
En hudvänlig tvål till ett bra pris enligt oss och vår testpanel.


Dove Intensive Cream (for etra dry hands) ligger på ca 30 kr i butik.
Har du mycket torra och känsliga händer så kan du behöva smörja in händerna efter du använt en handtvål.
Detta kan gälla även om du använder Dove Beauty Cream Wash.
I förkylningstider (och kräksjuketider..usch!) så är det mer regelän undantag att vi alla tvättar våra händer oftare än annars. Det är bra för hygienen. Har man väldigt torra och nariga händer så kan man dock behöva kompletera med Dove Intensive Cream för att behålla händernas mjukhet,lyster och för att motverka onödigt åldrande som uttorkning av händerna kan bidraga till.
Dove Intensive Cream sjuker snabbt in och har en praktisk förpackning på tub som alla kan ha med i sin väska och använda vid behov under dagen.
Jag är glatt överraskad då jag brukar hoppa handcreme eftersom jag inte har TID att vänta på att den ska sjunka in. För mig tog det ca 30 sekunder innan Dove Intensive Cream for extra dry hands "torkade".
Den innehåller både olja och fukt men ger alltså inte en kladdig hinna på händerna.
Doften är något intensivare än handtvålen men väldigt diskret. Doftar friskt.

Tävlingen avslutas Torsdag den 4 December klockan 23.59.

Glöm inte att kika in här med jämna mellanrum så att du inte missar något viktigt inlägg!

LYCKA TILL!

Stort TACK till Bindefeld ab och Dove
För mer info kika in dove.se och campaignforrealbeauty.
66 kommentarer
Emma

Jag vill vara med och slåss ;)

fia

Jag är med och tävlar.

Millah

Jag är med :) Kram

Maude

Jag är med!

Annika aka PyretPepsi

Hej! Älskar Dove, de både luktar och löddrar gott :)!

Så jag är gärna med!

Har länkat:

http://pyretpepsi.blogspot.com/2009/11/vinn-dove-beauty-cream-wash-och-dove.html

Kattis

Självklart är jag med ;)

ejmis

Klart jag vill vara med =)

Nelly

Jag är med och tävlar :)

kram!

jen

jag är absolut med :D

Helene Ljungberg

Hoppas jag vinner,jag gillar dina tävlingar

Kram Helene

Linda

jag vill gärna vinna!

jessica

jag är gärna med :)

Gabbies

Jag vill absolut vara med. Sen vill jag bara säga som så att det e klart att vi saknat dina tävlingar (du har alltid fantastiska priser!) men jag hoppas verkligen inte att någon är besviken på dig. Jag tycker att du har tagit ett bra beslut med att du först vill testa produkterna, då vet vi ju att vi endast kan vinna det allra bästa ;)

Länkar i bloggen

Den där Maria

Jag är med! :)

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar. Det känns skönt och seriöst att du själv provar alla produkter innan.



Ha en fortsatt underbar kväll.

Ellinor

Låter nästintill som en mirakelkur för mina vinterfnasiga händer.

Självklart är jag med!



Kram

Hanne

Jeg er med:)

Olelsi /Nettan

Jag slinker in och lämnar mitt tass tryck på din trapp, vill gärna vara med.

Har fixat länk såklart:

http://olelsi.blogg.se/2009/november/du-kan-bli-en-av-fem-som-vinner-ett-paket-sa.html



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Susanne

Jag vill också vara med, längesedan man använde Dove!

Tessan

jag e med :)

Tilda

jag vill gärna vara med och tävla :) Kram!

Carita

JAg är gärna med :) Har länkat:

http://caritatavlar.blogg.se/2009/november/dove-produkter.html.

Ha det gött!

Åsa

Jag är med!! Har även länkat...

http://secondtime.blogg.se/?tmp=26181001

Emma

Jag vill vara med!! :-)

erika

Jag vill vinna

Moa

jag är med! ^^

Cilla

Jag tar gärna en lott i tävlingen! Mina supertorra händer skulle behöva skonsam vård..

aleeekz

jag är gärna med och slåss :D.

hoppas jag vinner :).

Siv

Jag vill gärna tävla. Doveprodukterna tycker jag är jättebra.

Trevlig 1:a advent önskar jag dig.

evamar

Jag är med och har länkat också:



http://evamar.blogg.se/2009/november/dove-4-december.html

ElinArmour

Jag vill gärna vara med =)

R♥sida

Jag är med! :D

Pysselkiisen

Jag slåss med klorna ute ;)



Länkar till tävlingen här: http://pysselkiisentavlar.blogspot.com/2009/11/tavla-om-dove-set-4-dec.html

lindha nilsson

jag är med och tävlar :-)

Sanna

Åh! Jag vill verkligen vara med och tävla! Min hud skulle verkligen behöva detta..



Kram! :)

sandra

Vad bra tävling! Dove's produkter är så bra och luktar förljuvligt!



god jul på dig!

Lilli

Hellu!Jag vill också vara med!! :):):)

alexandra

jag vill jättegärna vara med och tävla!

emma

Jag är gärna med :) Härlig tävling!

Elin Thor

Jag är med! :)

Anki

JAAAAAA.....jag är med!!!!!!

Lizelotte

Jag vill vara med..

suss

Är gärna med och tävlar om Dove, som har så god doft på sina produkter!

= )

Amanda

Jag är med!:)

Eva

Fint av Dove som tänker på oss. Jag vill vinna dem!

Kawwe

Jag är gäärna med och tävlar ;D



håller tummar och tår

Maggie

Jag är med!

Cina

Klart att jag vill bli ren och fin - jag hänger också på !

Kashaya

Jag är gärna med och har länkat här



http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/11/tavla-om-produkter-fran-dove.html

Emma

jag vill delta :)

MiaHB

Jag vill också va me!

V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Självklart måste jag passa på att vara med, brukar ju vara det i dina tävlingar ^^

Maria

Jag ar garna med och slass! ;)

Petra

Klart jag vill vara med och tävla. God Jul

Nanna

Jag är med!

Carrouee

Vill absolut vara med om chansen att vinna produkter från DOVE då jag vet att dem är bra.

Hoppas på lite juletur och att man blir en utav dem lyckliga fem =)



Tack!

Jenny

jag är gärna med :D

Martina

jag vill vara med!

Jessica

Åh vilket härligt pris! Jag vill gärna vara med och tävla! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/december/vinn-produkter-fran-dove.html#comment



Hoppas på tur!

/Jessica

Lotta

Åh! Jag är självklart med o slåss om vinsterna. Må bäste man/kvinna vinna =)



Kramar.

Michaela

Jag är med!

Jessica

Jag är med och "slåss" om priset ;D Kram

Anita

Jag är med!

Linda

Vill gärna vara med och tävla och har självklart länkat i bloggen



http://familjengranberg.blogg.se/2009/december/vinn-produkter-fran-dove.html



Hoppas på tur:)

Linda