Black & Withe..or Not?

Har tänkt lite på den där rosa toppen från Matthew Williamson jag prövade i Torsdags.
Färgen var ju så otroligt underbar! Jag bara älskar just precis den nyansen av rosa!


Nåja..min tveksamhet fick iallafall ett klart och abrubt svar när jag gjorde om bilden till svart/vit



Nej.Noo.Njet!
Jag är verkligen ingen som köper något "för att köpa".
Modellen var helt fel för mig så det var bara bra att någon annan fick den och att jag inte släpade hem den i påsen också.
Det räckte bra med bikinin och skärpet från M W för mig.
Om toppen ovan  inte varit rosa hade jag aldrig tittat åt den.
Mitt nya motto är att aldrig släpa hem något jag inte är säker på att jag verkligen VILL HA .

Tror ni jag lyckas?

Oklarare tycker jag det är med den här bilden under som jag är riktigt nöjd med från Dagens Photoshot.
Den är "Så mycket Elliott".
Tänkte göra en förstoring, ev. på en canvasduk.



Färg eller Svart/Vit?
Vad tycker du?

22 kommentarer
Linda

Tack det samma tjejen!



Tycker tunikan var jättesöt på dig!

Niklas Eriksson

Jag tycker i vissa fall att svartvitt gör bilden finare och intressantare. Men om du skall blåsa upp den på Elliott i storformat så tycker jag helt klart att du skall ta den i färg. Eventuellt kan du göra en en mindre förstoring i svartvitt.

Du borde dock ha köpt den rosa toppen. Tycker dock att toppen var snyggare i färg än i svartvitt.



Ha nu en trevlig fortsättning på söndagskvällen.

/Mvh Niklas

Sandra

Den där rosa tunikan/linnet va jättefint :)

Eva

åhh, va du e fin =)

Karin (Albins mamma)

Men hejsan! Jättesöt bild på Elliott :)



Ja gosse, inget att klaga på. Den kommer nog snart vara slut ;)



Ingen fara, förstår att du har fullt upp. Hoppas allt är bra med er?



Godnatt!

delinda

tack sötast, jovisst kunde jag läsa hehe;) älskar mörkt hår faktiskt kanske är lite hårmodell för syster och fixar ngn mahogny brun ton. du passar så bra i rosa, du kan väl låna min ngn g hehe ;) kramar

Lilla Fröken

Bilden på din son i färg var finast. :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

älskade sötisjohanna..du sprider då alltid massa kärlek och varma ord =)

hoppas du mår bättre nu!



jo..håret behöver fixas,,utväxten allt för synlig nu för att ag ska kunna känna mig fin.

puss!

Jannike

Kul att du var in och läste mitt inlägg om "tvillingen";-)



Fin blogg du har - kul att du oxå stöttar med blogguppropet!! Tyvärr verkar ingen reagerat på min blänkare - vill ha den kontinuerligt liggande efter sidan, men det blir inge snyggt... ser om jag får till det!!



ha det gött!!



//Jannike

Smulan

Tack för din kommentar hos mig :-)

Lite jobb är det ju med 7 barn men det är roligt oxå.

Fin blogg du har. Tittar in fler ggr här. Ha det gott!

Att ha det gott

jag gillar svart vita bilder

Hoppas att du får en fin Måndag

Ellinor

Jag är riktigt svag för svartvita bilder så där har du mitt svar ;)

Tack för lyckönskningarna om den nya veckan, önskar dig det samma :)

Kram

bröllopsbloggen

Hej, visst drömmer vi alla om att få gifta oss med den vi älskar.

Jag hade den drömmen, som aldrig verkade uppfyllas.

Nu har jag startat bröllopsbloggen och hoppas på företag/privatpersoners hjälp om att få bli fru.



Idag har jag lagt upp videoklipp på en cool bröllopsdans/michael jackson thriller kika in lämna en kommentar.. följ mej på min resa för att bli FRU

Ulrika

Helt rätt, man ska inte köpa bara för att.

Anonym

tack snyggaste du!!! Va händer i veckan? /eva.blogg.se

Pinna

minstingen va söt i svartvitt:)

STYLE & LIFE by LEIA

Tack för alla dina gulliga ord!!!!!



Elliot är ju sötsöt.....själv gillar jag ju svart/vitt bättre.....lättare att få snyggt i ett hem.



Och jag öööööönskar att jag kunde vara lika duktig som du och bara handla sånt som jag faktsikt verkligen vill ha....men nä....icke.....svårt när man aldrig går in i en provhytt;(

Helena

Godmorgon! Jag tror att jag äntligen har lärt mig att inte köpa något onödigt, nåja nästan alltid, hihi!Ha en fin måndag, kram!

Malin

Åh, din sötnos är lika bedårande både i färg och i svart/vitt =)

mini

men åå fina ni! kikar in för att önska er en fin måndag och en lika bra vecka. jag tar och sopar upp spillrorna av mitt krossade hjärta, tar min lille villiam i handen och åker iväg för ett tag. vi båda behöver andas annan luft och få vila tankarna på annat och lämna saknaden för ett litet tag...vi åker på onsdag men jaghinner nog kika in hos dig innan för att säga hejdå...kram mini

a





åh jättesöt bild på Elliot!

Haft en bra helg annars? :)



Kram!



Camilla

Jag försöker köpa efter samma motto, ingen idé att köpa något som bara hänger i garderoben



Paketet är borta, de har avskrivit ärendet. Jag har varit på ICA 3 ggr extra och kollat om de hittat det eller om någon lämnat in det. Jag tror att de har lämnat ut paketet till fel person...



Kramar