Hannah och Elliott shoppar Matthew Williamson for H&M.....



Klart att Delinda och jag var tvugna att spana in Matthew Wiliamsson for H&M del 2 som släpptes igår ,den 14 Maj.
Och det vara ju lika självklart att Elliott endast fastnade för solglasögonen ovan.
Det var ju det enda "roliga" ur  Matthew Williamson collectionen,enligt honom!
Och vilka färgglada solisar dessutom.
Jag såg ut som någon som rymt från en låst anstalt i dem,men det är en annan historia!
Inga bildbevis på det finns bevarade,som tur är.

 
Huxflux bara for reklamgardinen för Matthew Wiliamson for H&M ner från ingenstans,undrar om någon iklädd brun Ralph Lauren Piké,ca 125 cm lång,blå jeans...möjligtvis lekte lite med den fladdrande saken....Hmmm?!

 




Shoppade du något från Matthew Wiliamson släppet del 2 ?
Vad tycker du om Collectionen?
13 kommentarer
a



Jättesöta grejer :) Gillade solisarna skarpt!



CherryCheek

Snyggt skärp! Solisarna har jag varit lite inne på, men allt säljs ju slut på två röda, tyvärr. Gud så glad jag blev idag förresten, när ett paket från dig låg på lådan! Var så happy så jag var tvungen att skriva ett inlägg om det. :D

Mikaela

hehe fina bilder ;) ha en trevlig helg

Malin

Ville ha skärpet, men det var slut =(

Emma says style, love & rock and roll.

oh gillar bikinin och skärpet. Måste nog gå och kolla in det där idag!

Ellinor

Nej, shoppade ingenting. Tyckte att en del bikinis var söta, men dessvärre inget jag var i behov av.

Hoppas du får en härlig fredag.

Kram

Lene

De sär solisarna såg onekligen coola ut! sen är ju frågan hur bra man passar i dem:)

sandra

Åh det rosa linnet var jag ute efter men det fanns inte i butiken. Jag kom hem med den vita peacock t-shirten och den gröna tunikan.

Ninni

Förbaskat söt kille där! Den lille i solbrillorna alltså!

Hanna

Jag shoppade inget men många av plaggen är riktigt fina.

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Ninni: Haha..jodå..Merci;)! (Han har just somnat i mitt knä..kvällspigg liten raring trts alla event han varit på i veckan:)

Lotta

jag köpte bikinin & plånboken. Helt ok men inget var waooow i kollektionen

Dress Like a Princess

Vad gullig lilla Elliott va i de solisarna :)