Ny Tävling! Vinn Aquolina Lip Balm Smultron!



Ni röstade och ni valde... taa-daaa- smultron blir det som lottas ut!

Du är med och tävlar om Aquolina Dolci Lip Balm i smaken smultron/vilda jordgubbar.

Detta Lip Balm ger fin fukt och glans och innehåller bla. jojobaolja samt A&E-vitamin.
Hjälper till att hålla läpparna fina och friska och skyddar mot fria radikaler.
Innehåller även solskydd UVA/UVB och motverkar skadlig strålning från solen.
Har fin ljusrosa nyans och doftar och smakar smultron..
Kan det bli bättre?

För att vara med och tävla om detta underbara Lip Balm från Aquolina så lämnar du en kommentar här under detta inlägg.
Tävlingen kommer publiceras flera gånger innan avslut och det går 
som vanligt bra att  lämna EN kommentar/röst per person och inlägg som rör tävlingen.
Tävlar du under alla inlägg som rör tävlingen så har du större chans i lottningen sedan.
ALLA kan vara med och tävla,med eller utan blogg.
Har du en egen blogg får du självklart GÄRNA länka och TIPSA om tävlingen där,men det är inget krav för att vara med.

Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.

Tävlingen avslutas Söndag den 26 Januari kl 23.59.

Lycka till!♥
93 kommentarer
ulle

Det skulle jag gärna vilja ha! Får hoppas på lite tur.

Tomic

Vill du vinna en Samsung U600 (mobil)?

Gå då in på min blogg och var med och tävla!



Blogg: http://tomictomi.se

Länken till tävlingen: http://www.tomictomi.se/2009/january/samsung-u600evo-tavling.html



Mvh // Tomic

Linda

Jag VILL vinna nu!

AnnaaHonDen

Jag vill tävla.. och vinna ;)

Millah

Jag är med :)

Ninni

Får jag vara med? ;-)

Erika

Jag är med

Lene-Therese

Jag vill vinna! :D

Ellinor

Självklart är jag med :)

lollo

Behöver verkligen ett nytt läppcerat!!!!Jag vill vinna......

Elizabeth

Jag är med :-)

Mina läppar skriker efter sommaren!

[email protected]

Lina

ÅÅ jag som inte ens äger ett läppglans :D

veronica

Vad roligt, nu längtar jag till sommaren. Jag äslkar smultron.

Amanda

ÅH, jag vill gärna vinna :D

Pernilla

Jag e med=)

Himeko

Det här skulle nog kunna göra underverk för mina trasiga läppar. Jag är med. ^_^

Cecilia K

Jag är med!

Emilia U

Jag är med och tävlar :)

Anja

Jag är med och tävlar!

Emma

Jag är med såklart! :)

MiaHB

Jag vill vara med o tävla! Smultron låter smarrigt o så söt den var sen!

Carola L

Jag är med! Ska försöka hinna med att länka!



Jo, nu är jag tillbaka s har inte tävlat eller besökt bloggar (eller bloggat) på nästan en månad!

fia

jag är med och tävlar .

Rebeccah

jag är med :D

Hang - Designar bloggar

JAg är med! :D

Amina

Jeg vil ha ! :)

Nonne

Det där verkar va bra, och go lukt/smak oxå :P Jag är med!

Lojs

Jag är meeed! :D

sara

jag är superdupermed! :)

Nanna

Jag vill vara med!

Lotta

Åh va härligt Lip Balm vill prova så jag är självklart med och tävlar.

♥ SimplyMalin

Neej va coolt haha. Ja är med och tävlar :D

Lollo

jag vil vara med och tävla=) de lipbalmen är ju bara för söta och det hade varit roligt att få ha ett i väskan =)

Mahlin

jag vill vara med och tävla :)

Anne

Med!

Juliana

Jag vill vara med och få mjuka fina läppar :)

Lotta

Jag vill vara med!

Martina

Vill såklart vara med och tävla!

Michaela

Jag är med!

Anita

Jag vill tävla!

Ulrica

Jag vill vara med och tävla. Kommer att tipsa om tävlingen i min blogg senare.

Lisa

jag vill jättegärna smaka smultron! jag är med!



pussåkram :)



Susannee

Jag är såklart med eftersom jag var med och röstade fram smultron!

Rachel

Jag är med =)

Annika

åh såklart jag vill vara med! Balmet låter jättehärligt

Sofia

Jag är med =)

AmandaM

jag vill vara med och tävla :)

Miss Agda

Jag vill vara med. Jag verkar ju ha lite tur på din blogg just nu :-)

Anna-Lena

Jag är med och tävlar.

Liz

Jag vill åxå vara med. Här är din länk sida;

http://chiclady.blogg.se/2009/january/-hannahsthlm-tavlar-ut-ett-aquolina-lip-balm.html

Kram från Liz i malmberget :)

Robin ^^

jag är med :D

Smilla

Jag hoppas på tur =)

Jessica

Jag vill också vara med

emma

Åååh :) Jag är gärna med och tävlar!

Kajsa

Jag vill vara med och tävla!

Josefin

Jag vill vara med :D

Jenny

jag är med :D

Mari

Jag är med! :)

evamar

Härligt!!! Jag är med!!!



Har länkat till dig i min tävlingsblogg:



http://evamar.blogg.se/

Elina

Jag är gärna med och tävlar :)

getpalmd

Smultron hit tack, åååh mums. Kan tänka mig att doftar och smakar gott.

linda

jag vill vara med!

Martina

Jag är med :-)

Karin

karin

Karin

jag är med

Rebecca.s

Jag är med!!

Sandra

Jag vill gärna vinna den:)

Linda

Jag vill verkligen vara med. :)

Jennifer

Perfekt i handväskan :D Jag är med :)

SoffiZ-Oliwers mamma

Jag är gärna med och tävlar!!

Olelsi

Jag e göör gärna med och tävlar.

ejmis

Jag är gärna med =)

Lotta Fröjd

Jag vill jättegärna vara med och tävla!



Kram

Carola

Jag är oxå med:)

Anna-Carin

det här vill man ju inte missa....

bitte

åh va sött jag är med

Emma

Skulle vara behövligt för mina nariga läppar :)

pc

Jag vill gärna vara med och tävla.

anna

Jag vill vara med och tävla :) det ser ju jättesött ut!

kram

Anna

Sabina

jag är med :) [email protected]

*Camilla*

Jag är med :)

Ronja

Jag är med! :)

Här är min länk:

http://rontso.devote.se/blogs/1146601/lip-balm-.htm#WriteComment

cassandra

Jag vill vara med och tävla :)

Lizelotte

Jag vill vara med och tävla...

Carita

Jag vill varaa med :)

Jenny

jag är med :D

Sara

jag vill vara med!

Maja

Jag vill vinna!!!

Kajsa

Jag är gärna med ;)

Celine

Självklart är jag med! :)

Emma

å nu hoppas jag att jag vinner hos dig:)

Vill vinna av dig men de lyckas jag aldrig med:)



ha de fint!

Erika

jag vill vinna!