Vilket Lipbalm vill du vinna? Smultron eller Coconut?


Smultron Vs Cocunut? Vem vinner duellen?

Tänkte dra igång en ny liten tävling där priset är ett underbart Lpbalm från Aquolina.
Söt förpackning med ett bra nnehåll som ger både fukt och glans.
Lipcare kan verkligen behövas i detta minst sagt omväxlande svenska Januari-väder!
Doftar och smakar lovely gör dessa godbitar från Aquolina också.
Berättar mer om själva produkten när tävlingen drar igång...
 Nu undrar jag där emot vilket Lipbalm du helst skulle vilja vinna?!

Väljer DU Smultron eller Coconut?

Det går bra att "rösta" fram till kl 23.59 imorgon Tisdag den 20 Januari.
44 kommentarer
Daniel

Coconut!



Fastän rosa e finare.

Bettan

Jag röstar också på Coconut! Låter smaskens :)

Emma

coconut :)

Angelique

Smultron :)

Ellinor

Oh, lite smultronsmak på läpparna så här några månader innan sommaren, hade inte varit fel.

annika

coconut!

annika

När får vi se sminket o klänningen du shoppat? Nyyyfiiiken...

Ulrica

Smultron skulle jag vilja vinna.

HannahSthlm

annika: Kommer,hoppas jag hinner visa under dagen:) Kram

Lojs

hmmm, beslutsångest! jag röstar på båda! :)

ulle

Absolut smultron!

Himeko

Coconut. ^_^

Lene-Therese

Smultron :)

Anna

Har precis bokat resa så coconut vore perfekt!

Nonne

Smultron gillar nog jag mest :)

delinda

coconut =)

Elizabeth

Smultron.....Skönt att gå omkring i ett grått Sverige med sommar på läpparna.

Anne B.

Smultron!

Johanna

hmm smultron vill jag vinna

Susannee

Smultron........åh så härligt! Det var längesedan man känt den smaken!

Cecilia K

Smultron alla ggr

Emma

Jag skulle nog valt smultron!

Skulle verkligen behöva ett nu när jag råkade få en infektion i läppen, och dom är jätte torra :/

finaste

Smultron givetvis :)

Cocos är så himla blä, förutom på negerbollar ;)

Hanne

Jeg velger coconut, duften av sommer:)

Arandur

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Följ den gärna med bloglovin.

MiaHB

Smultron! Skulle få lite sommarfeeling av det tror jag!

Linda

Smultron lätt!

sara

coconut!

Ninni

Smultron är härligt!

AnnaaHonDen

coconut :D

Frida

SMULTRON :d

emma

Å jag är beroende av läppbalsam. Om jag vann skulle jag ta smultron, roligare med ett rosa lipbalm :)

Irina

Smultron! Den där rosa färgen är ju bara för söt. :-)

Jessica

Smultron

Pernilla

Älskar coconut i alla dess former

Emma

Smultron! :)

Hang - Designar bloggar

smultron :D

Anja

hmm svårt val! Båda är ju goda....Tror jag går på färgen och då blir det rosa! Smultron alltså, vill jag vinna!

Erika

Jag älskar cocos så jag röstar på det.

Nanna

Smultron!

/K

Röstar på smultron!

sofia

smlutron, mumma :)

Mahlin

Cocunut tycker jag :)

catya

hej

jag ville fråga vart man kan köpa lipbalmet?

helst i en fysiskbutik (inte nätet)