Ny Tävling! Vinn MasterPiece Max Mascara från Max Factor!



Ny tävling på , tre års-dagen och allt!
Ni röstade och valde....Master Piece Max från Max Factor.

Alla kan vara med och tävla,med eller utan blogg.
Lämna bara en kommentar här under detta inlägg så är du med i tävlingen.
Glöm inte namn,mejl lr bloggadress!

Har du en egen blogg får du gärna tipsa om tävlingen men det är inget krav.

Tävlingen kommer publiceras fler gåmnger innan avslut,det går bra att tävla en gång per person under varje inlägg som rör tävlingen!

Tävlingen avslutas på Lördag den 14 Februari kl 23.59

Lycka till!♥
78 kommentarer
nadja

jag är med och tävlar om denna mascara håller tummarna

ronja

jag måste ju hålla tummarna för mig nu för jag ska vara med och tävla :)

ronja

jag måste ju hålla tummarna för mig nu för jag ska vara med och tävla :)

Nanna

Jag är med :-)

Sofia

Jag är med och tävlar :)

Smilla

Jag är med =)

Rebeccah

jag är med :D

linda

jag är med!

HANNI

Vad roligt ! Jag vill gärna vara med :)

emma

jag är med och håller tummarna:)

MissPurple

Jag är med och håller tummar och tår ;)

Pania

I'm in :)

Lojs

jag är med! :)

Giulia

Vad sköööönt att det blev mascaran ! hahaha :d..

gjorde min röst hörd !!! :P



hahah jag vill vara emd och tävla självfallet !:D

Nathalie

Jag är mer än gärna med och hoppas på att man har lite tur. Ha det bra :)

Emma says style, love & rock and roll.

åh jag behöver veerkligen en ny mascara så den här tävlingen kan jag inte bara missa. Jag är med :D

Elina

Jag är jätte gärna med och tävlar, hört att den mascaran ska vara riktigt bra :)



Ha en fortsatt trevlig dag!



Kramar/Elina

Anonym

jag är jätte gärna med!

najs blogg! Besök gärna mig håller just nu på att sälja ut lite saker, kram

sara

jag är med!! :)

Emma

Såklart man är med! :)

Ellinor

Min (vinst)lott

Erika

Jag är med i denna tävlingen oxå! = )

MiaHB

Nya mascara är ju ett måste då o då o denna skulle jag inte tacka nej till, självklart vill jag vara med!

Emilia U

Jag vill också vara med och tävla :)

Mahlin

Jag vill gärna vara med och tävla :)

ulle

Är definitivt med!!

Ronja

jag är med igen....

Malin

jag är med! :)

jessica

ja gvill vara med! :)

Nonne

Jag är med! :)

Lovisa

vad roligt, jag är med och tävlar!

Anonym

Är med & tävlar :)

anna

jag gillar verkligen maxfactors mascaror!

evamar

Jag är med och har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/february/mascara-14-februari.html

Martina

Jag vill vara med!

Lina

Jag är självklart med och tävlar!

Bettan

Hej svejs!

Vill gärna vara med och tävla :)

KRAM !

//Linda

Jag vill vara med, vill gärna prova maskaran. =)

Pernilla

Självklart är jag med och tävlar=) Har länge varit nyfiken på den mascaran!

Michaela

Jag är med :-)

beccis

Jag är med, tack gärna :-)

Robin ^^

får se om jag har turen med mig igen :D

jag vill vinna :D

Jeanette

Ja! Jag röstade på mascaran. Hoppas jag vinner!

Anita

Jag vill vara med :-)

Amanda

jag är jätte gärna med :)

Amina

Jeg vil være med :)

Mikaela

Jag vill jättegärna vinna detta fina pris.

Så jag kan göra mig snyggare inför min sambo



Kramen

Mikaela

Jag vill jättegärna vinna detta fina pris.

Så jag kan göra mig snyggare inför min sambo



Kramen

Cecilia K

Jag e med!!

Anonym

vore toppen att vinna detta fina pris då min mascara snart är slut :)

hanna

vore toppen att vinna detta fina pris då min mascara snart är slut :)

mini

som jag nämnde så målade villiam i badrummet med min mascara. jag är i stort behov av en y och det här vore ju drömen att vinna! lycka till till mig och kram till dig! mini

Anne

Jag är med.

Marlene

jag vill tävla :-)

Feta jag

Jag vill vara med...

Laura

Jag är gärna med!! Länkar på min tävlingsblogg!

*Camilla*

Jag är med :):)

finaste

Oj vad många som redan tävla. :D Men jag är givetvis med o hoppas på min tur =)

Emme

Jag vill vara med! Jätte kul! :D

Kraaam!

Lene-Therese

Jag vill vara med och tävla! :D

Lene

Jag vill självfallet vara med o tävla!

Helene Ljungberg

Jag är väl med..

fia

jag är med och tävlar .

Cecilia

Jag är gärna med :)

Hoppas, hoppas!

Heidi

Hej!



Jag är med och tävlar!

Har länkat på min blogg

http://vittsomsockertavlar.blogspot.com/



h[email protected]

Karina

Ja är gärna me

Susanne

Jag är också med!

Anna-Lena

Jag är med!

Emma R

Jag är med och tävlar! :)

SoffiZ-Oliwers mamma-Tävling i bloggen

Jag är i stort behöv av en ny mascara!!!



Tävla om en goodiebag i min blogg

Rebecca.s

JAG ÄR MED :)

Taraneh

Jag vill vara med

Tania

Jag är med!!!

Jojande

åhh älskar den :D

jag vill lätt vara med

Lisa

Jag köpte nyss en mascara för över 200kr. Men när jag kom hem och öppnade den var den helt torkad, de i butiken vägrade att byta ut den till en ny.. Så här sitter jag utan mascara och känner mig en aning lurad på pengar, skulle sitta finfint med en Master Piece Max från Max Factor som plåster på såren :)



Ha en fortsatt bra dag,

Kram Lisa

caroline

i'm in :D

[email protected]

emma<33

är me o tävlar såklart ;D <33 kram

melinda

för 149 kronor blir mascaran din,

men har tyvärr inte råd med plånboken min.

världens bästa mascara som man måste ha,

som är lite för dyrt för en student som ja’.



oftast deltar jag i tävlingar, men utan resultat,

det har gjort att jag blivit lat.

jag kämpar med bidrag som ingen lägger märke till,

men att vinna, det är det enda jag vill.



men det finns en chans genom att böna och be,

så jag ber dej hannah att mascaran till mej ge.

evigt tacksam skulle jag dej vara,

om jag vann denna, underbara!



puss och kram! /[email protected] :)