Vad vill du vinna? Lipgloss eller Mascara?



Imorgon är det ju en ny vecka och ny vecka betyder nya tävlingar..taa-daa!

Tänkte höra lite snabbt med er vad ni helst vill vinna nästa gång.
Juicy Tubes eller Masterpiece Max Mascara?

Lämna din röst innan kl 20.00 imorgon Måndag den 9 Februari.♥

Vill upplysa er alla om att vinnarna i mina senaste tävlingar kommer presenteras imorgon Måndag.
Innan kl 20.00 så ska jag försöka ha alla vinnarna klara.
Till er som VÄNTAR på vinster så vill jag tala om att dom är på väg.
ibland tar det tid innan vinsterna når mig som sedan skickar ut dem till er,men jag glömmer ingen! Kram!
34 kommentarer
Izabell

Jag skulle helst vinna maskara!

Ha det bra!

Kraaam!

Izabell

oj, i förra kommentaren vart det fel bloggadres det ska vara som det är nu!

Kraaam!

Izabell

Det vart fel i förra också så här ska det vara! :D Förlåt det kronglade lite!

Kraaam!

Gabi

Juicy tubes...

evamar

Mascara!!!

Mahlin

Juicy Tubes

jessica

mascaran :)

Johanna

jag vill vinna mascaran ja

AnnaaHonDen

Mascara :)

Emma says style, love & rock and roll.

Mascara! I really need a new one!

Elina

Jag skulle nog vilja vinna lipglosset :)

Bettan

Jag skulle nog helst vinna en mascara för det märket har jag aldrig provat. Det är iofs aldrig fel med ett nytt läppglans heller :P

Amanda

Masterpiece Max Mascara

M08

Juicy tube!!! :D :D :D

Emma

Lipgloss

linda

Masterpiece Max Mascara!!

millah

mascara

Karina

Mascaran =)

Ulrica

Juicy tube!!! så klart.

Katja

mascara! det använder jag mest :)

fia

juicy tubes skulle jag vilja vinna .

Cecilia K

mascara!

♥ SimplyMalin

Hmm.. juicy tube! :DD

Helene Ljungberg

Juicy tube från Lancome skulle va trevligt:)

mini

min mascara torkade ut när villiam målade i badrummet med den...jag säger att jag gärna vill bli lyckligaste vinnaren av mascaran! mini

MissPurple

Masterpiece Max! Min sjunger på sista versen nu. Älskar den!

Nanna

Mascara vill jag helst vinna :-)

Giulia

om man ska välja så vinner man ju helre mascaran ! =)

sara

guh, vill ha precis dom 2 ju!

Men vill nog helsta ha...mascaran :)

Jeanette

Masterpiece Max Mascara!

Elina - Den svenska blondinen i Florida

Juicy Tubes!!! ;) Pussssss

Mariaa

Jag skulle heöst vilja vinna Masterpiece Max Mascaran, men har en fråga hur gör man för att vara med och tävla i dina tävlingar ? Kramar Maria

MiaHB

Juicy Tubes!!!

Nina

Juicy tack =)