Ny Tävling! Vinn Heiress från Paris Hilton!



Ni röstade och ni valde...så nu kör vi!♥

Passa på att vara med i min nya tävling där någon av er kommer att bli lycklig ägare till 
Heiress Edp 30 ml från Paris Hilton.

Som vanligt så kan alla deltaga,med eller utan blogg.
För att vara med så lämnar du bara enkelt en kommentar här ,"jag är med" "jag vill tävla" etc.
Glöm inte lämna ditt namn,mejl lr bloggadress om du vill vara med.
Har du en egen blogg får du gärna låna bilden och tipsa om tävlingen,men det är inget krav.
Tävlingen kommer publiceras flera gånger innan avslut och det går bra att lämna en röst/kommentar per person och inlägg som rör tävlingen.
Tävlar du under alla inlägg som rör tävlingen ökar du dina chanser så håll ukik varje dag så du inte missar något inlägg!

Köpa parfym? Då kan du spara upp till 50% på Parfym.se som har ett av Sveriges största sortiment av märkesparfym!

Tävlingen avslutas Söndag den 1 Mars kl 23.59.

Lycka till!♥
72 kommentarer
MissPurple

Jag är med!

Pernilla

Åh självklart är jag med=D

annirene

jag är med och tävlar :)

fia

jag är med och tävlar .

Sofie

jag är med och tävlar!! :D :D

Olelsi

Coolt jag vill vara meeeeeeddddddddddd....

Rebecka

jag är med :D

emma T

ooh jag är med :D

Bim HD

Jag är med och tävlar...

Martina

Jag vill vara med:):) Ha en bra dag!

Amanda

jag vill va med :D Kram

linda

jag vill vara med!

Leah

Jag är med! :)

beccis

Jag är med! :D

pania

I'm in :)

Jeanette

Vad kul, det var den jag röstade på. Jag är gärna med och tävlar.

Ellinor

Denna parfym har min lillasyster pratat om så jag lämnar ett tävlingsbidrag för hennes räkning :)

Amina

nadja

jag är med och tävlar älskar denna parfym håller tummarna

Cecilia K

Härligt, min vote:) Jag är gärna med!

Anonym

Jag vill vara med sötnos.

evamar

Jag är med och har också länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/february/parfym-1-mars.html

Angelique

Jag var med och valde fram denna så sjääälvklart är jag med :D Ska även fixa en länk på bloggen ^^ Kommer om en stund, skickar iväg en ny kommentar då!

Ronja

Jag är såklart med ! :)

Här är min länk:

http://rontso.devote.se/blogs/1344791/parfym-.htm#WriteComment

Emma says style, love & rock and roll.

jag är med :D

//Lindanda

Jag är med!

Helene Ljungberg

Jag tycker det vore trevligt att vinna!!

Giulia

jag vill vara med !!:D

Giulia

jag vill vara med igen hahah glömde skicka min mailadress hahaha =) men nu finns den !

amanda

jag är hemskt gärna med och tävlar :D:D

Nonne

Jag är absolut med! :)

Anki

Jag är med och tävlar :-)

Sara

Jag är med och tävlar!

Anna-Lena

Jag är med!

Lina

Jag är med och tävlar!

ulle

Du har så många roliga tävlingar hela tiden och jag bara måste vara med varje gång!

Elina

Jag är jätte gärna med :)

Millah

Jag är absolut med :)

Emme

JAg vill vara med! :D

Smilla

Jag är gärna med i utlottningen =)

Annie

Jag är gärna med :)

*Camilla*

Jag är med :)

Johanna

Jag är med såklart

MiaHB

Jag är med! En ny doft skulle pigga upp!

CherryCheek

Klart man är med. Älskar Paris Hiltons parfymer,

men min lilla studentbudget ger ingen plats åt nya dofter, tyvärr. Har gått flera gånger i veckan till Kicks och sniffat in doften av PH Heiress, faktiskt min nya favoritdoft! Jag har försökt hinta pojkvännen till att jag faktiskt fyller år om 2 månader, men han verkar inte fatta vinken ;)

CherryCheek

Klart man är med. Älskar Paris Hiltons parfymer,

men min lilla studentbudget ger ingen plats åt nya dofter, tyvärr. Har gått flera gånger i veckan till Kicks och sniffat in doften av PH Heiress, faktiskt min nya favoritdoft! Jag har försökt hinta pojkvännen till att jag faktiskt fyller år om 2 månader, men han verkar inte fatta vinken ;)

CherryCheek

Klart man är med. Älskar Paris Hiltons parfymer,

men min lilla studentbudget ger ingen plats åt nya dofter, tyvärr. Har gått flera gånger i veckan till Kicks och sniffat in doften av PH Heiress, faktiskt min nya favoritdoft! Jag har försökt hinta pojkvännen till att jag faktiskt fyller år om 2 månader, men han verkar inte fatta vinken ;)

CherryCheek

Klart man är med. Älskar Paris Hiltons parfymer,

men min lilla studentbudget ger ingen plats åt nya dofter, tyvärr. Har gått flera gånger i veckan till Kicks och sniffat in doften av PH Heiress, faktiskt min nya favoritdoft! Jag har försökt hinta pojkvännen till att jag faktiskt fyller år om 2 månader, men han verkar inte fatta vinken ;)

CherryCheek

Ojsan! Råkade trycka på "Skicka kommentar"-knappen flera gånger eftersom sidan inte laddades. Ser nu att det kom 4 inlägg i rad :o

bella.l

åh,älskar dessa parfymer..

Mahlin

Jag vill vara med :)

Frida J

Jag är med! :D

Erika

Jag är med och tävlar. Vill oxå tacka för min vinnst som jag fick hem igår! = )

Emma

Åh den luktar så gott! Jag är gärna med och tävlar :)

M08

jag är med :D

Anna Theres

Åh jag vill vara med och tävla!!

Amanda

Jag vill vara med. :o)

Juli flickan

Jag är jättegärna med



tusen kram Emma

liisa

åh jag är jätte gärna med och tävlar =)



Hoppashoppas på vinns =)

finaste

jag är med =)

Tilda

Åh, den är såå god! Självklart vill jag vara med och tävla! :)

Jessica

Jag är med :)

Rebecca.s

JAG ÄR MED !

Cecilia

Jag är gärna med!

Elin Thor

Jag är med :)

Lene

I´m in the competition:)

Nanna

Jag är med!

Tiara

Ja, det är min absoluta favorit parfym.

Så självklart är jag med. =D



Kram!

emma<3

je e me såklart :d

Kram

JANE DOE

Hoppas nu att jag vinner.... puss!

vill så himla gärna juuu....

Martina

Jag är med!

Lizelotte

jag är med...