Vilken Paris Vill DU Vinna?


1. Paris Hilton Edp 30 ml
2. Can Can Bodylotion
3.Heiress Edp 30 ml


Nu är det dax att höra med er igen vad ni helst vill vinna i nästa tävling!

Jag har plockat ihop tre produkter från Paris Hilton som ni kan välja mellan.
Två parfymer i praktisk storlek och en bodylotion.

1.Paris Hilton är den första doften Paris lanserade med inslag av fresia,äpplen,mysk och persika
2.Can Can är en doft med inslag av clementin,nektarin,svartvinbär och mysk.
3.Heiress är en doft med blandande toner från passionfruit,apelsin och stjärnjasmin.

Köpa parfym? Då kan du spara upp till 50% på Parfym.se som har ett av Sveriges största sortiment av märkesparfym!

Vilken av Paris produkterna ovan vill du helst vinna?

Lämna ditt svar innan klockan 21.00  imorgon Söndag den 22 Februari.

Blir det Paris Hilton,CanCan lr Heriress som kommer lottas ut?
Det bestämmer NI!♥

    .
30 kommentarer
Susanne

Jag är lika nyfiken på ALLA, för jag har bara luktat på Paris Hilton den första, och jag minns inte ens om den lukta gott!!!

Mahlin

Can Can Bodylotion skulle jag vilja testa :)

Jeanette

Jag vill gärna vinna nr. 3.Heiress Edp 30 ml

Elina

Nr 3 vore kul om du lottade ut :)

jessica

nr 1. paris hilton tycker jag :)

sara

nr 1

linda

1. Paris Hilton Edp 30 ml

Angelique

Heiress såklart :D

evamar

Heiress är mitt val!

Emma says style, love & rock and roll.

Jag skulle köra på 3;an!

Erika

Can Can röstar jag på =)

Emme

Jag skulle nog helst vinna...hmm? 1an tror jag!

Kram!

Millah

1. Paris Hilton Edp 30 ml

Helene Ljungberg

Body lotion skulle jag behöva kram helene

Cecilia K

Heiress måste jag säga

Laura

Paris Hilton skulle jag välja

Lina

Heiress Edp 30 ml skulle jag vilja vinna!

Elin

Jag tycker du ska lotta ut Heiress! =)

emma

Jag vill vinna nr 3. Paris- heiress! Min favvo som är slut. Ha en bra dag!

Johanna

jag vill gärna vinna nummer 3

Karin

Jag skulle vilja vinna nummer 3 heiress för den luktar godast :-)

Karin

Jag skulle vilja vinna nummer 3 heiress för den luktar godast :-)

tina

paris hilton

MIA

paris hilton vore trevligt

Dilan

Jag vill helst vinna CAN CAN har länge spanat in den men har inte haft råd att köpa.

Anna-Lena

Jag röstar på nr. 1 Paris Hilton.

Anki

Can Can body lotion vore toppen att vinna, hoppas hoppas :-)

Martina

Röstar på nr 3; Heiress :)

kicki

1. Paris Hilton Edp 30 ml

Nina

nr 1 måste jag säga! har blivit en klassiker för mig :)