Tävling!Vinn Calypso by Essie



Efter önskemål lottar jag nu ut de cerisrosa nyansen Calypso.
Vem vill inte ha Calypso på naglarna i vår och sommar?
 Kommer passa perfekt  till solbruna armar och små söta sommarklänningar!
Lacket är ett Essielack och Essie är en riktig kändisfavorit.
Du hittar Essie's lack på bla. Blush och dem kostar 110 kr.

För att vara med och tävla om Calypso från Essie så behöver du bara skriva en kommentar under detta inlägg.
Tävlingen är öppen för alla,med eller utan blogg.
Har du en blogg får du gärna tipsa om tävlingen där,men det är inget krav.
Glöm inte ange din mejl eller bloggadress bara samt hålla utkik om du vunnit sedan!

Det går bra att tävla tom. Onsdagen den 7 Maj kl 20.00

Lycka till!♥
94 kommentarer
Wysteriia

Klart jag vill vara med o tävla! ;)

Linda

jag är med! :)

Jannica

Vilken härlig färgklick, perfekt nu till sommaren! :)

Nina

Det låter underbart! Det läckra lacket vill jag såklart vinna.



Ha en fin dag.

Erika

Ja, jag är med och tävlar såhär på morgonkvisten =)

Jenny

Ja, jag är med och tävlar om det fina lacket :-) Ha, en fin dag!

ida

åh, jag älskar verkligen det där laket! Hoppas att jag vinner



Little Peaché

Sv: Nej Hugo Boss gör verkligen fantastiska kläder till män!



Tack för titten och välkommen åter!



Mvh Little Peaché

En Mölnbobos Liv

Jag är med! Lägger in en blänkare på min sida också

Carola L

Jag vill också vara med och tävla

Sara

he he ja man kan göra mycket med smink=)

Rebecka

Jag vill jättegärna vara med och tävla, och jag hoppas att jag vinner :) kra, ha den underbar dag! :)

Rebecka

Jag vill jättegärna vara med och tävla, och jag hoppas att jag vinner :) kram, ha den underbar dag! :)

Michelle

Jag är gärna me =) Så himla snyggt nagellack =P



tvling.html" rel="nofollow">http://michellex.blogg.se/1209969504tvling.html

Sofia

Åh jag vill vinna Essie ;)

mini

åå tjusigt! jag tror bestämt att lite lack på mina naglar skulle piffa upp mig lite! jag önskar så högt lycka till till mig :) mini

Sassy

Åh, jag älskar rosa, så det där vill jag vinna!

Sandra

Snyggt! Jag är med :-)

Maria

vad kul tävling, jag är med :)

Badbomben

Vilket fint lack, härligt knalligt! Är med:)

Sofia Eriksson

Klart att man vill vara med och tävla om detta läckra sommarlacket!

Att ha det gott

Det där skulle sitta toppen

Erika Hallman

Klart jag är med och tävlar =)

Angel

åh älskar verkligen färgen.

Sandra

Jag är gärna med!

Alexandra

snygg färg på nagellacket :)

Mari

Hej!

jag är gärna med och tävlar.

Skulle jag vinna ska jag ge min dotter

det snygga nagellacket.

pinkgrapefruit.blogg.se

Helena

Godmorgon! Tack det känns lite bättre idag.Fina presenter du har i din tävling och jag är gärna med. Ha en fin dag!

Klara

Jag är med :)

Mira

Och jag vill också vara med och tävla!! håller tummarna



Ha bästa dagen!

Petra Bloggar

nämen å vad jag bara vill ha det lacket!!! har letat efter ett sånt i den färgen, NOSTALGI!

å måtte jag bara vinna!! i annat fall får du avslöja var jag kan köpa ett :D



ha en super bra dag!

Annie

Åh vilken härlig färg!

Anna-Carin

Jga kommenterar här o hoppas på att vinna =) ha en toppen dag i solen =)

Linda

Jaaa jag vill vinna=)

Emma

Wow vilken läcker färg och jag som inte ens gillar rosa i vanliga fall =P Men denna var verkligen to die for!

Så jag är självklart med och tävlar! håller tummarna

Emilia

Vilket fint nagellack, en riktig humörhöjjar färg! :)

Anette

Tävlingar är roligt...Skulle sitta fint med ett snyggt nagellack nu till sommaren...så självklart vill jag vara med och tävla

sanny

lovely.. jag vill ha :)

sanny

lovely. superfint nu isommar, jag vill ha :)

Dress Like a Princess

Ååh så fin/härlig färg! :) perfekt nu till sommarn

Ellinor

Åh vad fint! Essies lack är mina favoriter!

Emma

Vad gulligt. Jag är med :)

Cassandra

Vilken härlig färg, skulle passa utmärkt till mig ;)

natalie

Jag är gärna med och tävlar =)

Rebeccah

Jag vill vinna den! :) calypso skulle passa perfekt i sommar!

Hanna

Åh vilken fin vinst. Jag vill jättegärna vara med och tävla :)

Hanna

Åh vilken fin vinst. Jag vill jättegärna vara med och tävla :)

Ella

jag är med:) trevlig sommar

Elin

åh, har kollat på det många gånger men aldrig fått för mig att köpa det, Jättesöt färg i sommar kommer det bli!

elina

jag r hemskt gärna med.

Anna

Jag är gärna med och tävlar! =)

Anna

Jag är med och tävlar!

Li

Oh härlig tävling!! Hoppas på vinst!!

Hanne

Den fargen vil sitte perfekt på mine negler i sommer:)

Linda

Underbart lack verkligen, jag som är en rosa chick, så är detta mej rätt igenom,håller tummarna hårt,hårt=)

Lovisa

jag är med och tävlar :)

Tove

Oh, give me! Älskar Essie!

Johanna

Jag är med! Hoppas jag vinner. Har aldrig gjort det på bloggtävlingar, hehe! Färgen var ursnygg :D

Melina

Jag är med! :) Jättesnyggt nagellack!

Melina

Jag är med! :) Jättesnyggt nagellack!

Var gärna med i min tävling, avslutas ikväll.

Bim H-D

Ja, just den läckra färgen! Jag är med!!!

Gillar skarpt!!!

Lotta

Jag vill såklart vara med, eller är det försent?

Gillade du Ben & Jerrys Baked Alaska? Kramis

Nina

Jag e me, Såklart ;) :)

Lotta

Jag är med så klart, färgen är kanon snygg.

queenpeach

jag vill vara med o tävla om det somriga lacket:)

Maggis

Lite rosa så här års har väl aldrig skadat någon?!?

Jag vill gärna vara med och tävla...Håller tummarna!



Tjing pling : )

Åsa.S

Eftersom det gick så bra sist hänger jag givetvis på igen!

ALFAHANNA

Tjusigt nagellack, jag är gärna med och tävlar!

emma

jaag är givetvis med

hannahsthlm

Lotta: Ha ha..jag fick knappt smaka på Baked Alaska.

Den Ben & Jerry byttan tog killarna själva;)! Kram

Anna

Jag är meeed :) Har aldrig provat Essie faktiskt så det hade varit kul att göra!

jen

skulle passa perfekt till min nyinköpta klänning! :D

Linda

jag är gärna med

Martina

jag skulle vilja vinna det!

jammi!

Emma

Jag är gärna med och tävlar, har aldrig provat Essies lack så det vore spännande att få göra det!! :)

Frida

Jag är med! Länkar också :)

Elica

Vilken härlig färg, riktigt somrig :)

Cecilia

Yes please, jag är nagelacksjunkie!

Jenny C

Jag är med och tävlar!

Sadia

jag vill vara med! Ursött nagellack med en ännu härligare och somrigare färg! :D

T i n a

Jag är med!Härlig färg!

Mari

Jag är med!

Susanne

Använder alltid nagellack, så det kan man aldrig få för många av! Hoppas på tur!

Mari

Dumma kom i håg som aldrig blir ikryssad...

Erica

Älskade verkligen färgen! Jag måste vara med och tävla :)

Tina

Klart man är med och tävlar :)

Frida R

Oh la la, det skulle matcha sommarbrännan perfekt!

Petra

Klart jag vill vinna det är ju min färg ;-)

Petra

Klart jag vill vinna det är ju min färg ;-)

shoebox

Jag älskar den rosa färgen!

Nathalie

Jag vill vara med! Har bara provat ett essielack och blir varje gång jag ska handla ett lack stående med ett fyra mavalalack i ena handen, och ett essielack i andra.. tyvärr väger mavala alltid tyngre :(

Jenny

jag är med :)

Puure

Vilketsammanträffande att jag i just denna stund tittade ner på mina naglar och konstaterade att jag behöver nya nagellack! Rolig tävling :)

Viljarkarine

Interesting.