Vilket Essielack vill du vinna?

Nästa vecka har ni förmodligen två roliga tävlingar att se fram emot här på min blogg.
Jag tycker dock vi kan tjuvstarta lite i helgen,men då behöver jag er hjälp först.
Jag tänkte lotta ut ett Essielack  från Blush eftersom det var så populärt förra gången.

I vår är det  naturliga toner , ljusa rosa toner och skrikgare rosa som är heta trender att ha på naglarna.
Jag har plockat ihop ett lack från  varje "grupp"som jag tycker passar och tänkte ni skulle få välja vilket ni vill vinna.

Det lack som majoriteten svarar kommer jag sedan lotta ut,hänger ni med? :)



1.Essie Nail Polish Bags to Riches
(Ljust beige färg som passar till precis allt)
2.Essie Nail Polish Fed Up
(Supersöt ljusrosa kändisfavorit som var poppis i förra utlottningen)
3.Essie Nail Polish Calypso
(Perfekt ceriserosa lack som kommer matcha solbrännan)

Vilket av dessa lack vill du helst vinna?
Lämna din åsikt fram till kl 17.00 imorgon Söndag!
36 kommentarer
Linnea

Jag tycker att "Fed Up" är finast, så jag röstar på den färgen :)

Rebecka

Hoppas du haft en mysig kväll med :)



Jag röstar på den beiga.

maria

Tusen tack :)

Jag säger Calypso, jag verkligen älskar knallrosa naglar !

Anonym

Tusen tack :)

Jag säger Calypso utan tvekan för jag verkligen älskar knallrosa naglar !

Sara

jag skulle säga nr 3 kalypso,gillar starka färger!

Wysteriia

Nummer 3, partylacket nr 1 ju! ;)

Sandra H

Måste nog säga calypso, även om Fed Up också var fint. ;)

Att ha det gott

Skriiik rosa

Linda

Skulle väldigt gärna vilja vinna fed up då jag inte har något nagellack i den nyansen alls :)

Jenny

Jag skulle vilja vinna nummer tre: Calypso :-)

evelina

helt klart det cerisa!

Anna

Det ljusrosa skulle sitta fint på mina naglar, jätte vårigt och fräsht!

Camilla

Helt klart nr 3!

Linda

Jag skulle vilja vinna nr 3 helt klart=)

A H R È N

3.Essie Nail Polish Calypso

Rebeccah

Jag röstar på fed up och calypso! båda färgerna är jättefina :)

queenpeach

det cerisa, calypso. var ju supersnyggt!!

anna

det cerisa är jag jättesugen på =)



hoppas du har en fin söndag! kram

Universalappeal

2.Essie Nail Polish Fed Up

Anonym

Den ljusrosa ;) hihi

Hoppas du får en bra dag :D

Jen

Nummer 1! :) Passar till allt!

Bim H-D

Calypso ;) Ger sommarkännig!!!

Gissar på ett det är läckert till vitt också, hihihi...

Jen

svar: Ja sjukt söta.

Louise B

Essie Nail Polish Fed Up var riktigt snyggt! Det önskar jag mig :)

Nina

Calypso vill jag gärna vinna, så läcker färg! Ett måste i sommar.

melina

Essie Nail Polish Calypso vill jag vinna ;)

Sofia

Hejsan, besök gärna min blogg är du go :)

Sweet 16´s blogg

härligt!

Jessica

Vilket sammanträffande, jag skrev precis häromdagen om att jag behövde nytt lack och att jag helst ville ha Polish Fed Up från Essie. Självklart är jag med och försöker vinna ett då jag inte hittade det!

Anna

Det knallrosa röstar jag på :)

Lenita

2.Essie Nail Polish Fed Up :)

S A R A

3an såklart :D

Sanna

Ja, verkligen. Den är riktigt söt :)

Maya

Tack så jättemycket, va kul att höra :)



fin header du har

Johanna

Bags to riches! =) Ha en fin söndag!

Hanne

Jeg stemmer på lakk nr. 1:)