Litet extra ord ang stalking bara..

Självklart anser jag inte att personer som jag bryr mig om eller tycker om på ett eller annat vis, stalkar mig.
Flertalet som jag på ett eller annat sätt bryr mig om eller tycker om brukar inte stalka mig för:
1. De är "normala"
2. De vet om min "stalker-rädsla"

Det är inte så att jag har en hel hord av galna stalkers efter mig...Tack och lov! :-)
De flesta jag väljer att umgås med är ok!
Har du ringt mig någon gång på natten så är det inget problem, jag kanske även har ringt dig?:-)
Om jag tycker du är ok så hoppas jag att jag på något sätt kunnat förmedla den känslan.
Har jag inte svarat i telefon eller på annat sätt kontaktat dig under två år tycker jag dock förmodligen inte du är ok, och i det fallet  kan du  ta åt dig informationen i detta inlägg.
Jag ville bara klargöra det så eventuella frågetecken kan rätas ut.
Har fått lite underliga sms och mejl idag ....nämligen.


0 kommentarer