Hannah Quiz....(Ses om en vecka!)) obs! TÄVLING!!

52049-1105
Dagens Outfit: Min nya Juicy top samt rosa kjol.....Konstverk by Lilla-E på väggen bakom;)!



 VINST

Nu har det blivit dax för mig att ta mig ner till Västkusten med klimparna!
 Närmare bestämt till TANUM STRAND ca 2 km från Grebbesta.
Ska bli hur coosey som helst..Vi ska äta räkor (hmm..iallafall JAG),fiska krabbor,bada i havet och träffa lite vänner och släktingar=)!

UNDER TIDEN jag är borta tänkte jag att ni kunde få ett litet HANNAH QUIZ att klura på!
Den som har flest rätt VINNER slingkittet från Garnier på lilla bilden ni ser ovan!
Kittet heter HIGHLIGHT KIT och färgen heter M1 Extra ljusa.
Kittet fanns i GOODIEBAGEN a la Sophies och Amandas georgeous bloggträff och jag blev jätte absolut  glad för det..MEN...
själv passar jag bara i guld och mörkare slingor och lottar därför ut det till någon av er blondisar (eller brunetter som vill bli lite sling  blonda..det kan vara riktigt snyggt med high lights ju=) för ni är så snälla och söta som läser min blogg;)!

NI GÖR SÅ HÄR FÖR ATT DELTA I TÄVLINGEN!

Läs frågorna, skriv ner  om ni tror 1,2 eller 3 på varje fråga och skicka sedan en kommenter med er "rätta rad" för att delta..enkelt ..ellerhur?=)
Enda kruxet för att delta är att du mäste ha en blogg!
Signa din rad med din bloggadress så kommer jag meddela vinnaren på dennes blogg sedan!
DÅ får denna person mejla sin adress till mig så skickar jag ett paket med slingkittet! Jag kommer  off course att stå för frakt !

Då startar jag med frågorna då!:

FRÅGA 1. Vart åkte vi på våran SENASTE Utlandsresa?
1.TURKIET
2.LANZAROTE
3.BULGARIEN

FRÅGA 2. Vad heter Lilla-E i andra namn?
1.RUSSEL
2.WALENTINO
3.MADDOX

FRÅGA 3. Vilket LAND (exept Sverige) har jag bott i?
1.ENGLAND
2.FRANKRIKE
3.ITALIEN

FRÅGA 4. Vilken tidning prenumererar jag INTE på?
1.ELLE
2.COSMOPOLITAN
3.VECKO REVYN

FRÅGA 5. Vilken butik shoppar jag helst i?
1.Mrs H
2.c/o Stockholm
3.Dry Lake

FRÅGA 6. Vilken NÄT butik shoppar jag helst ifrån?
1.La Redoute
2.Shopaholic
3.Bubbleroom

FRÅGA 7. Vilken parfym använder jag just nu?
1.RALPH Cool
2.CLEAN
3. TRUE STAR GOLD (Beyonces nya  från Tommy H )

Ni som INTE vill vinna slingor får gärna delta i Quizen "for fun" om ni vill oxå..=)!

Ha nu en toppen vecka så återkommer jag om si sådär en vecka med mycket bilder,bloggande och det RÄTTA SVARET och EN VINNARE såklart!!

Kram till er Allihopa!/Hannah & Klimparna♥

Jaaaa..vi åker ju imorrn bitti den 11 Juli  MEN då hinner jag verkligen inte blogga så jag säger BYE BYE nu och är lessen om jag inte hunnit svara på alla kommenterer! Men jag har gjort my best...=) Love!

71 kommentarer
MIMI

oj kunde verkligen inte alla frågorna;P hehe,hoppas du får en trevlig semeter:)

adeline

Hum, klurigt klurigt..Ska fundera ett tag, sen kanske jag lämnar svar på frågorna ;) Hoppas du och barnen får en underbar semester på Västkusten!

Maria

Ha det bra på Västkusten! Jag klurar lite på frågorna...

catya

Vad snygg du var på bilden : )

Persita

1 bulgarien

2 walentino

3 frankrike

4 vecko revyn

5 mrsh

6 bubbleroom

7 clean

HADE SÅ KUL!! KRAM=)

Vanja

Jättesöt, den nya toppen :-)
Ha en riktigt supermysig semester!

Nicole

Ha det underbart, i grebbesta är det lite små söta affärer också :)

anina

Ha en kul resa =) Härligt att komma till västkusten!

emma

1. Bulgarien
2. Russel
3. Frankrike
4. VR
5. Mrs H
6. Bubbelroom
7. Ralph Cool.

Amanda

Hoppas du får en toppenbra semester! =)

Malle

Hoppas du får det underbart nu! Ska delta i din tävling senare =) Hoppas ni får fint väder också..=)

Käthe

Så söt Juicy-toppen var. Fanns den även i vit eller svart - var? Ha en fin semester. :)))

BlondieQueen

1. Bulgarien
2. Walentino
3. Frankrike
4. VR
5. Mrs H
6. Bubbelroom
7. Ralph Cool

Have fun!

Askungen

Ett tag sen och kommer du ihåg mig?

Vad tycks om mina hårstylingsbilder kolla där och lämna gärna en tass....

Cicci

Trevlig resa :)!

Maria

Hihi, nu har jag också en liten tävling på bloggen :) Kramis!

Sarah

1 Bulgarien
2 Walentino
3 Frankrike
4.Vecko Revyn
5 Mrs H
6 Bubbelroom
7 Clean

trevlig semester !

Gloom

Jag hade garanterat vunnit tävlingen, men eftersom jag är säker på att de finns de som är mer intresserade av ett slingkit än vad jag är, så är jag så ödmjuk att jag avstår tävlingen...

Det var ju snyggt... att åka till Bohuslän när jag inte är hemma!!!

Sofia

Hej hej. Det är en lista jag skickar vidare (man ska visst göra det till några vars blogg man läser).. Finns på min sida.. och länka tillbax till mig. Promota sidor! :) Kraam

suratanten

ha det så bra! Jag skiter i att tävla...hmm...jag är ju inte blond jag heller ;)

Janju

Du får hade så trevligt! :)

Hanna F.

Ha så skoj! Jag är ju mörk brunett och skulle se helt vansinnig ut i blonda slingor så tävlingen är inget för mig :) men festligt hur som helst med tävling!

Malle

1.Bulgarien
2.Walentino
3.Frankrike
4.VR
5.Mrs H
6.Bubbleroom
7.Ralph cool

Ha det så roligt nu Hannah! Avundas dig!

yenny

har du förlängt håret? :)

Evelina

Vilken fin bild! Ja, då är det bara till att börja klura på quizet nu då :)

Maddie

Sött med tshirten! :)

Levertjuv

Haha nämen är det en tävling. Så fränt ^.^
Din blogg är ju görsnygg! Och Lilla-E är hur söt som helst (skicka honom istället om jag vinner ;) haha).

Här är mitt bidrag:
2.LANZAROTE
2.WALENTINO
1.ENGLAND
3.VECKO REVYN
2.c/o Stockholm
2.Shopaholic
3. TRUE STAR GOLD (Beyonces nya från Tommy H )

Elica

Heej! Duu.. jag såg dig faktiskt i måndags.. på stan iklädd just denna outfit. Du gick med en barnvagn och ett (eller två?) barn och verkade glad. Själv gick jag med min lillasyster och letade efter ett ställe att äta. Kul att se favoritbloggare IRL :)

Jocelyn

Jag tänker absolut vara med och tävla, saknar ju ditt bloggande ju!
1: Bulgarien
2: svårt, antar att "söta W" står för walentino så då måste det vara Russel eller Maddox... gissar på Maddox
3: Italien (känns som om det hade passat dig...:)
4: Veckorevyn (?)
5: Ingen aning... Mrs H kanske
6: Måste vara Bubbleroom...
7: Clean tycker jag verkar passa dig rent doftmässigt... men vad vet jag?

Hoppas ni har det underbart på westcoast och att du & pojkarna njuter av bad och sol :) kramis!

Jonna

hoppas du har det underbart på västkusten! ska själv kanske ner dit i några dagar i början av augusti, halmstad och tylösand närmare bestämt! :) hoppas ni har fint väder! längtar efter att få läsa lite nya inlägg, eftersom att din blogg är som min drog! kram

Moa

FRÅGA 1. Vart åkte vi på våran SENASTE Utlandsresa?
3.BULGARIEN

FRÅGA 2. Vad heter Lilla-E i andra namn?
1.RUSSEL

FRÅGA 3. Vilket LAND (exept Sverige) har jag bott i?
2.FRANKRIKE

FRÅGA 4. Vilken tidning prenumererar jag INTE på?
3.VECKO REVYN

FRÅGA 5. Vilken butik shoppar jag helst i?
2.c/o Stockholm

FRÅGA 6. Vilken NÄT butik shoppar jag helst ifrån?
3.Bubbleroom

FRÅGA 7. Vilken parfym använder jag just nu?
1.RALPH Cool

Hoppas du får det bra på semestern! :) Puss & Kram

Johanna

Många har svarat, men jag gör det för en kul grej =)
1) Bulgarien
2) Walentino
3) England
4) Cosmopolitan
5) c/o Stockholm
6) Bubbleroom :)
7) Ralph Cool

Jag har ju slingat mitt hår hos frisören nyligen, men ville klart gissa ändå ;)

Ha så bra, och vi ses sen =)
Kramis!!

Rebecka

http://hannahsthlm.blogg.se/

sanna

1)   Bulgarien

2)   WALENTINO

3)   Frankrike

4)   Vr

5)   Mrs H

6)   Shopaholic

7)   RALPH Cool

Ha en super kul resa :D

Johanna

1. Bulgarien
2. Russel
3. Frankrike
4. Elle
5. c/o Stockholm
6. Bubbleroom
7. Ralph Cool

Kalle

1.Mecca/Saudi Arabien
2.Mustafa
3.Legoland
4.Min häst
5.Lidl
6.welcomestranger.blogg.se
7.AXE

Sannossi

Haha... vilken rolig idé!
Du får berätta senhur många som hade alla rätt!!!


Persita: Kan man inte läsa din blogg längre??

Paulina

Trevlig resa! :D

jennifer

miss din blogg!! :) Hoppas du bloggar så fort du hemma eller när du kan! :) ha en skön annars! kram

M

Välkommen tillbaka :)

Malle

Din blogg har varit stort saknad hannah! Iaf fr. min sida! Välkommen hem, och blogga snart!! :)

Frida

Tannum är jättemysigt! Ha det så trevligt

Anna

1. Bulgarien
2. Russel
3. Frankrike
4. Elle
5. c/o stockholm
6. Bubbleroom
7. Clean

Emmy

Hanna.. när kommer du tillbaka?

Jag får väl ge mig in i gissningsleken...
FRÅGA 1. Vart åkte vi på våran SENASTE Utlandsresa?
3.BULGARIEN

FRÅGA 2. Vad heter Lilla-E i andra namn?
2.WALENTINO


FRÅGA 3. Vilket LAND (exept Sverige) har jag bott i?
2.FRANKRIKE


FRÅGA 4. Vilken tidning prenumererar jag INTE på?
2.COSMOPOLITAN


FRÅGA 5. Vilken butik shoppar jag helst i?
1.Mrs H


FRÅGA 6. Vilken NÄT butik shoppar jag helst ifrån?
3.Bubbleroom

FRÅGA 7. Vilken parfym använder jag just nu?
1.RALPH Cool

Får väl hoppas på några rätt iallafall :)

Malle

hannah....skulle inte du va tebaka om en vecka? miss your blogg!

Emma

Hejhej! Jag ska till Gullbringa imorgon! Är nära tanum och ligger i grebbestad! Vi kanske ses :D

Sara

Gaaah vill också ha juicy t-shirten!

BOsse

;D vem orkar läsa detta? :D

8ball

is very interesting site...

Vasilii

You have built a good website+

Urii

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.e

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Katie

Nice site... Cool guestbook...+

analbleaching

Hello, nice site

Keno

Looking+for+information+and+found+it+at+this+great+site...c

Jersey

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.2

Jooni

Very good site! I like it! Thanks!

Vasilii

Cool!.. Nice work...

Smith

Excellent site - do keep up the good work.!

Joon

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.1

Sveta

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!o

Bill

I consider that beside Your site there is future!G

Marilyn

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21s

Bush

Greetings%21..s

Sveta

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Jesus

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.a

Bill

Very good site! I like it! Thanks!e

Bob

Excellent site, added to favorites!!+

Anna

Wow%2521%2521%2521%2BGood%2Bjob.%2BCould%2BI%2Btake%2Bsome%2Bof%2Byours%2Btriks%2Bto%2Bbuild%2Bmy%2Bown%2Bsite%253F%252B

Tiniuskaisa

I am really impressed!!