MrsH och Goodiebagen=)!

Har varit på ett trevligt event  som SOPHIE och AMANDA anordnat. Vilka girls! Och vilka trevliga tjejer som var där...=)!
Det blir inga bilder därifrån eftersom jag inte tog med mig min camera och för att jag ändå inte skulle kunnat publicerat dem....Men trevligt var det=)!

De hade ordnat med fantastiska Goodiebags och mitt paket från MrsH som jag passade på att hämta ut på vägen tänker jag inte öppna förrens imorrn...eller nåja..om en liten stund iallafall ;)!
 Först måste jag ju kolla igenom Goodiebagen ordentligt=)! Var tvungen att rusa hem till barnvakten och nu har killarna somnat så nu ska jag ta mig tid att kolla på grejerna ordentligt....

Bloggar om innehållet i MrsH paketet imorrn..det innehåller make up iallafall kan jag tala om..ovanligt när det gäller moi..näääää..;)! Men jag har stora förhoppningar på innehållet....=)

Go natt!

Kram/Hannah♥


Förstår att en del är lite nyfikna på Goodiebagen vi fick igår och därförvisar jag vad som fanns i min:


:
GARNIER High Light kit
GARNIER  Fructis Fortifying Mask (för håret)
MAYBELLINE Dream Mousse Eyecolour
MAYBELLINE  Lash Stylist Mascara
YOUNGBLOOD Lipstick


samt:



Strassklädda bh straps, LSTRAPS från  Porphura (grymt snygga!)
Healing Lavender Balm från ROSE & Co APOTHECARY (ska användas som Elizabeth Ardens Eight Hour creame ungefär...kan användas allround på läppar,rispor,för glans etc.)
Härligt Doftljus från VOLUSPA
DoftSticks från VOLUSPA
Hudcremen PURE PERFECTION Anti Agening Creme från OLE HENRIKSEN (Har prövat idag,verkar mycket cremig och bra med massa vitaminer..kan även användas under ögonen och irreterar inte. Med primer över blir resultatet matt och fint och ett perfekt underlag att lägga foundation på).


Produkterna i Goodiebagen kommer bla från: LifestyleConcept.se      Accessora

Rapportering om MrsH kommer senare idag....
åhh...Goodie bagen överglänser ju alla gånger innehållet i det andra paketet...;)
Tack än en gång Amanda & Sophie och alla andra  trevliga bloggerskor för en riktigt rolig kväll=)!!




86 kommentarer
Persita

Va trevligt, nu blev jag nyfiken=)

daniella

det var roligt, skulle gärna pratat mer med dig! får ta det på nästa träff. =)

hannahsthlm

Persita: Ja..kan tro det ;)! Det var jätte trevligt!

Daniella:Absolut,det får vi ta och göra! Var roligt att se dig oxå=)!

Johanna

Kul med paket också :)
Det var en mycket trevlig kväll!

Evelina

Låter som att ni hade det jätte trevligt :) And btw, fin ny layout till bloggen.

Sofia

Älskar din nya layout!

Kul att se dig förresten. Och tur att du hann hem innan barnvakten surnade!

hotspot

Hann inte riktigt prata med dig (får bli nästa gång) men det avr skoj att ses iallafall! Ja jisses du vad fint ordnat av flickorna och goodie-bagsen gick ju inte av för hackor :)

Sannossi

Kul att ses! Även om vi inte hann prata..
:)

Ida

Oh, snygg layout. Och kul att ses igår! :)

Fancy Desire

Åh låter verkligen som ni hade trevligt! Önskar att jag hade varit med! Fancy Desire

Sandra

Önskar jag varit där =) Hade varit trevligt att träffas!

LEONI in tjeckien

tack gumman, det varmer att hora sant:)kram leoni

Maria

Jättekul att ses igår, synd bara att du var tvungen att gå så tidigt! Hoppas Beccarouget funkar nu också, men det tror jag nog! Kramisar!

Debbie

Jag älskar också banden! Helsnygga :) Och t-shirten kör jag med idag :) Kul å ses igår!!

Cassie

Oh, låter trevligt :) Och goodiebagen var ju ett stort plus :D
Vore kul om du kunde recensera Lash Stylist när du använt den, lite nyfiken på den :)Ha det toppen

hannahsthlm

Johanna: Ja! Var verkligen super trevligt att "se alla"=)

Evelina: Tack!=) Ja det var riktigt trevligt igår!

Sofia: åhh..kul att du gillar nya designen;)!
Var verkligen roligt att träffas igår=)!...och jaaa..jag var hemma prick 22 så barnvakten var nöjd ;)!

Hotspot: Det får vi absolut ta nästa gång=)!Var roligt att se dig iallafall (och de andra även om man inte hann prata med alla)Otroligt anordnat av tjejerna,verkligen=)!

Sanossi: Absolut=) var jätte kul & ses!

Ida: Tack=)! Var super kul att se dig igår!

Fancy Desire: Önskar du hade kunnat varit med jag oxå...kanske kan bli verklighet någon annan gång om du är i Sverige ?=)

Sandra:Ja!Hade absolut varit roligt att se dig! Synd att du inte var där..kanske en annan gång ?=)

Leoni:Tänker på dig och hoppas du mår ok iallafall under omständigheterna..Stor stor Kram!!

Maria: Ja! Var hur roligt som helst att träffas=)!
Håller med att det var lite trist att jag var tvungen att rusa hem till barnvakten men men...om det blir någon mer träff framöver ska jag ordna så jag kan stanna längre=)!

Har inte prövat Becca rouget ÄN, men har öppnat det och färgen ser häääärlig ut så...ska göra det snart=)! Kram!

Debbie: Visst är de! Verkligen fab=)! Jätte kul att ses igår!

hannahsthlm

Cassie: Klart jag kan recensera Lash Stylist när jag prövat den=)!Är nyfiken på den jag med...kanske prövar den imorrn! Kram!

Fancy Desire

Låter jättekul! Får försöka tima in nästa hemresa :) Ryanair har billiga biljetter! Vilken undebar goodiebag ni fick dessutom :) Vilket bra initiativ med träffen! Fancy Desire

Angel

Låter so mdet var kul

anna

åh vad roligt det måste ha vart! man blir lite avis ;)

Anonym

asså är du typ plastikopererad i ansiktet? eller har fyllt ut läpparna? ser lite konstigt ut på vissa bilder, plastig ;\

melliz

ååh har maybelline´s foundation/puder mousse allt i ett o älskar den bara! ska nog köpa eye coulorn med då om den är lika bra?! kram

Gabbi

vilken UNDERBAR goodiebad alltså!

Carmen

Åh, vilken härlig goodiebag :) Inte ett dugg avis ;)

Amanda

Tack själv för att du kom! Det var rikigt roligt att träffas, och kul att du gillade goodiebagen! =)

Cicci

Hej, visst var det en superkväll? Jättetråkigt att jag inte hann prata med dig, jag satt på andra sidan bordet och du hann gå innan jag hann komma så högt upp! En annan gång :)! Visst var goodiebagens helt fantastiska??

sofia

Ole Henriksenkrämen verkar grym. Blev jättesugen på att skaffa den själv (jag fick inte den utan en kroppsolja från Ole henriksen). Vet du om det var samma tjej som hade bidragit med den som med bh-banden och det?

emma

låter som en luyckad kväll.

MakeUpYourMind

Va mysigt, jag vill också½

Sanna

Det är nu man är lite ledsen att man bor här nere i nästan-söder. :) Låter som en heltrevlig kväll med heltrevliga tjejer!

emma

Så avis på goodiebagen;)

Heléne

Hann inte prata med dig tyvärr, men jag såg dig! Läppsalvan var så bra, jätteskön konsistens. Vad fina grejer vi fick!

Elina

fina saker! men jag har en fråga, vad arberar du som? hur får du dina inkomster? och hur har du råd med att alltid shoppas så mycket? ha det bra!
kram

Jocelyn

Åh, ni verkar ju ha haft en underbar kväll! Så roligt! och goodiebagsen är man ju inte lite avis på...:))

hannahsthlm

Fancy Desire: Visst var det en kul ide av Amanda & Sohie=)! Klart du måste försöka tima in det nästa gång;)!

Angel: Det var det=)!

Anna: Ja, det var väldigt trevligt=)!

Anonym: hmmm...tycker du det? Ja..alla tycker olika=)!

Melliz: Har inte prövat mousse skuggan och kommer nog ge bort den eftersom jag inte använder blått smink, jag klär inte i det tyvärr:/..men har hört av andra att både roouget och skuggan ska vara bra så testa du=)!

Gabbi: Fantastiskt fab=)!

Carmen: ha ha..ja..den var verkligen något extra;)!

Amanda: Ja!=) Jag är fortfarande exited över Goodie bagen;)! VOLUSPA ljuset doftar fantastiskt gott hemma hos mig just nu=)!

Cissi: Ja det var verkligen en super kväll=)! Lite i kortaste laget för min del eftersom jag var tvungen att gå och inte hann prata med alla jag ville (ink. dig=)..men hoppas på att det blir någon mer träff framåt höstkanten så får vi ta det då!=) Goodiebagen ÄR den bästa Goodiebag jag fått på eeevigheter;)!

Sofia: åhh..så du fick en kroppsolja..ja..det verkar som om alla fick lite olika saker...men det är ju kul att läsa om=)!
Jag TROR att Ole Henriksen produkterna kommer från CAJENCIA(www.cajencia.se)som oxå sponsrade goodiebagen och INTE från den Engelska tjejen från LifestyleConcept..men helt säker är jag dock inte..Kramis!

Emma:åhh..det var det verkligen=)!

hannahsthlm

Make Up your Mind: Ja det var väldigt coosey=)!

Sanna: ja det var som du skriver: En heltrevlig kväll med heltrevliga tjejer..alla verkade jätte gulliga=)!

Emma: Ja..den var verkligen fantastisk=)!

Helene: Nej, det var lite synd att man inte hann mingla /prata med alla..men det var roligt att ses iallafall=)! Presenterna var verkligen fiiina=)!

Elina: åhh..spelar det så stor roll egentligen?!=)Måste man redovisa allt exakt här på bloggen..det tycker inte jag iallafall;)!Ha det bra du med!

Jocelyn: Ja det var såå trevligt och Goodiebagen var verkligen fab;)!

Evelina

Vilka godbitar! Och vad roligt att de lagt ner tid och förberett goodiebags och allt :) Funderar på att testa Ole Henriksenkrämen, den verkar ju toppen.

hannahsthlm

Evelina: Ja..verkligen!=)Det var många godbitar i den Goodie bagen det;)!

Ole Henriksen krämen passar bra om man har rätt torr hy eller på sommaren om man behöver en riktig återfuktare efter sol,vind och vatten ..kan jag tro! Jag har ju bara använt den en gång så jag vet ju inte riktigt hur den är " i långa loppet" om man säger så..men hittils verkar den BRA=)!

jennifer

snygga paket! :) och snygg bloggsidan :) godnatt..

hannahsthlm

Jennifer: Tack ska du ha=)! Go natt!

Petra

Åh, jag vill också vara med på träffen! haha, upprörd över att ingen kontaktade mig... ; )

men men.. nästa gång! skulle vara kul att träffa alla bloggare : )

Elizabet

å va kul!:) blir lite små avis där:),ser framemot att få veta innehållet i ditt mrsh paket!:)*

hannahsthlm

Petra:Klart du borde varit med, det får bli nästa gång=)! Kram!

Elizabet: Mrsh H paketet kommer redovisas idag,hade inte tid igår..tyvärr..men det kommer=)!

Millan

Här har man varit på landet en vecka å så får man komma hem till ngt så här trevligt, en omstajlad blogg :)

hannahsthlm

Millan: ha ha..kul att du gillar lay outen och att du haft det mysigt på landet=)!

Stina

Visst var det trevligt i tisdags! Kul att träffa alla på riktigt. :)

hannahsthlm

Stina: Absolut!Riktigt roligt var det!:)

malin

hihi du e så rolig :) som jag nyfiken som ett litet barn! jag förmodar att du blev ryysligt nöjd med goodiebagen ;)
jag har föresten legat lite i lä ett tag men nu fanken ska jag jobba på med mitt bloggande..å börja ta hand om mig själv ordentligt! mycket shopping alltså ;O ha d gött!

hannahsthlm

Malin: Ha ha..kul att du tycker det ;)! Ja och du har så rätt..JAG BLEV SÅÅ NÖJD MED GOODIE BAGEN:)!!
Alltid bra att ta hand om sig själv och har man lust och inspiration är det alltid kul att jkobba på med bloggen=)!
Glömm inte att sola och bada ordentligt oxå..;)..vilket väääder som dök upp! Kram!

Malin

aaah :) och nu när det äntligen är fin fint väder så är jag ledig från jobbet i två dagar! jag kommer steka mig :D

kramis!

8ball

is very interesting site...

Nicole

Fascinating site and well worth the visit. I will be backo

analbleaching

Hello, nice site

Joon

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...

Elizabeth

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!G

Meteor

Very+cool+design%21+Useful+information.+Go+on%21e

Jesus

Hello people! Nice site!s

Joon

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.u

Smith

Greetings!..n

Keno

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!k

Jersey

Hello+people%21+Nice+site%21o

Jennifer

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(

Helga

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!=

Jennifer

I+like+it+and+the+background+and+colors+make+it+easy+to+read%3A

Bush

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !i

Helga

Greetings!..s

Britney

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.a

Sveta

Your work is marvelous!!i

Helga

Excellent site - do keep up the good work.f

Bill

Fascinating site and well worth the visit. I will be back

Jones

Pretty+nice+site%2C+wants+to+see+much+more+on+it%21+%3A%29s

Sveta

Great Site - really useful information!t

Jesus

Cool!.. Nice work...a

Prohor

It\'s a great and valuable site!a

Sveta

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!B

Sveta

I+have+been+looking+for+sites+like+this+for+a+long+time.+Thank+you%21B

Jesus

Very good web site, great work and thank you for your service.n

Nicole

Hello people! Nice site!e

Marilyn

Fascinating site and well worth the visit. I will be backm

Smith

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!/

Sveta

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.u

Kim

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.1

Svetlana

i love this site.

wholesale scarves

et avr skoj att ses iallafall! Ja jisses du vad fint ordnat av flickorna och goodie-bagsen gick ju inte av för h

cheap new era hats



Först måste jag ju kolla igenom Goodiebagen ordentligt=)! Var tvungen att rusa hem till barnvakten och nu har killarna somnat så nu ska jag ta mig tid att kolla på grejerna ordentligt....

cheap belts

r senare idag....

åhh...Goodie bagen överglänser ju alla gånger innehållet i det andra paketet...;)

Tack än en gång Amanda & Sophie och alla andra trevliga bloggerskor för en riktigt rolig kväll=)!!