Lilla Huset på Prärien-2 sjuka och 2 halvsjuka- CityGridd och Mat./se kommer idag!

Nu har E varit sjuk sedan fredagen. Jag vill intgå in på hur det kan vara att ha lite koncenyratuonssvårighter. Det säger JAG är något som jag ska lyckas följa upp RÄTT. Att lyssna och ta in onfornation om hela kemiska formeln och räkna matte på PI och så alla religioner i världen och .. det kan vara svårt för vissa barn från 8-15-16. Han är hemma och jag får jaga på.  William har fått jobb och iPad vid Stureplan. Han har fått hosta och snorar runt.. det kanske är det lillebror fått. Jag har migrän och ochvTroy ska få krossad kortison med Keverpate. Vi har bokat mat hem från Mat.se och City Gross som kommer hel till oss idag! Hoppas ni får en fin måndag! Liwe Lowe K xoxo
Gif made my me- Johanna Törnqvist www.hannahsthlm.se  Nu har städfirman anlänt med jättedammsugaren så nu blir det hundvård-fritt! Coco
0 kommentarer