Troy-FÖRE och EFTER bilder-He Will be on Tuesday- Ehe., När retucheringsprog gör dig FUL/ Vad?

 
Den översta var väl horribel? Troy ska visas TISDAG ..before and after HAIRCUT., Let it  be fun!💓Vad är REDIGERDiNG ?Naturliga effekter.. hu!  Liwe Lowe J xoxo  VILKEN bild har fake -effekter och vilken ärv"dålig bild".,..bild"??😍
Gif from tonite👻/ Johanna Törnqvist ( svar:alla)
Kan du va söt?
När.. det här med att ha LEO DI CAPRIO EYES.,
 
Nää.. ta den riktiga från 17 Mig.. klockan 27😱Finns ej.. klockan 27..alla bilder ÄR riktiga.. ser novem kopia sv "kändis" på andra siter än reklam -märken.. ring 112😜 Twitter.. Facebook., Finest.. DN.. nähä., men hittar du någon UTLÄMNAD på en "vit/makt -site eller "porr-forum"., ring 112 och be dem ta bort. är alltid NÄSTAN vad DU själv lagt upp., som FINNS.Ta inte ".pirat-kopiering" från andra. Jag fick mitt"varumärke" förstört av "fake-news"..Jag stämmer.. 3 stycken.. inget går "fort"..Ser du "kungen" eller "skolfröken" på "konstig site".. rapportera.. hur ska de veta? Har hamnat på en fakeblogg och i en bok., Det är hårt men man går "stand still against the rain"😍👑😖
Sleep Well! Xoxo Det här VAR JAG... imorgon ett dygn äldre. Och klokare. Så imogon är denna bild "to Old".. Önskar jag blivit regissör från start.. vilken omväg .,xo
1 kommentar
Johanna Utterberg

Kul med redigering! :)