What A Stessy Day🙄

Gjorde just en GIF. Det Ă€r det minst stressfulla jag vet. Att piffla med bilder. Annars har jag nĂ€stan satt i halsen av att "ha flera jĂ€rn i elden". Det gick "sĂ„dĂ€r" med Troy efter i regnet. Men TÄNK INTE PÅ DET DU MISSAR- TÄNK PÅ ALLT FINT DU HARđŸ¶đŸ’“đŸ‘» Fick jĂ€ttebra respons idag frĂ„n blogg.se -redaktionen om att vissa "fĂ„tt kommentarer som försvunnit".. hĂ€r.. och det ska inte "vara sĂ„". Ni som hamnat pĂ„ "error ruta".Det blev tokigt! NU ska detta problem vara löst . UpptĂ€cker ni DET IGEN sĂ„ ta en skĂ€rmdump eller maila mig pĂ„ [email protected] sĂ„ vb jag det. SĂ„dant ska egentligen inte hĂ€nda.. men "teknikens vĂ€rld". Har uppdaterat med ny mascara, min favorit, Lancome Hypnose Doll Eyes. Och en bodylotion frĂ„n Victoria Secret. Inte Cocos igen men den doftar "sommar ocksĂ„" sĂ„ de fĂ„r matcha. Total Attraction heter Bodylotionen. NĂ„gon som testat? Hur har DIN TORSDAG varit? âœđŸ»đŸ˜đŸ‘Œ
 
Liwe Lowe J xoxo
Collage , Gif and [email protected]
 
GIF HannahSthlm victoria secret
2 kommentarer
Emilia

Behöver ocksÄ köpa en ny mascara! Rolig gif

Johanna Utterberg

Vad jobbigt med kommentarerna men tur att det löste sig :)