Bloggmöte på Redaktionen

Trevlig träff på bogg.se redaktionen idag. Några bakare och jag! HJättehärligt fika och glada ansikten. Är tacksam  att jag bloggar på ett proffsigt ställe där det varit självklart för mig att ha min blogg från början. Är lite " tom i huvudet" just nu och det har bollats en hel del idéer som låter "framtids-skapande".
Prövade något som heter Heartcore , en vitamindtink med bla chili. Kändes som jag blossade upp som en chili men den ska tydligen he energi och C-vitamin.På språng hem så vi hörs imorgon. Måste gå ett ärende och sen hem till älskade Ellie och Troy. Liwe Lowe J xoxo PS. Tack REDAKTIONEN för en kul träff DS.
Blogg.se HannahSthlm Johanna Törnqvist
4 kommentarer
Jennie-Lie

Åh va mysigt, synd att jag bor så långt bort annars hade jag gärna hängt med er =)

Svar: Vad tråkigt att du inte kunde vara med! Hade varit roligt att träffas. Du får hålla utkik om det blir fler framöver eller hur det är upplagt. Vi pratade lite om hur bloggverktyget kan utvecklas och vi får se;) Stor Kram
Johanna Törnqvist

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Vad roligt! Jag hade också velat gå om jag bodde närmre och inte jobbade :)

Svar: Vad synd du inte kunde komma! Hade varit kul! Ha en fin kväll;)
Johanna Törnqvist

Emma

Hade gärna varit med men kunde inte pga jobb.

Det största problem jag har med appen är att det inte går att ändra storlek på bilderna. De blir alltid så stora när jag bloggar via appen. Det gör ofta att jag hellre laddar över i datorn och bloggar där men gör även att jag inte bloggar lika ofta. Det är nog det jag tänkt på mest.

Annars har jag bloggat hos er sen jag började 2008, även om jag bytt bloggadress sen dess.

Mvh

Svar: Hej Emma! Vad tråkigt du inte kunde vara med på bloggfikat. Jag har själv lite problem med appen men det är under utveckling( tror jag) . Det bästa är om du skickar ett mail till [email protected] direkt om dina teknik-problem. Jag har tyvärr ingen koll på funktionerna på blogg.se . Hoppas vi ses någon gång framöver! Ha en fin fredag!
Johanna Törnqvist

JUNITJEJ

SÅ kul med bloggmöte!

Svar: Ja! Väldigt trevligt! ;) Roligt att allt inte bara är "bakom skärmar". Önskar dig en fin weekend!
Johanna Törnqvist