Bad Hair Day

Bad Hair Day? Me have. Nu är det snart FREDAG och det ska bli riktigt roligt.Hela helgen ska bli tiptiop.  Finally. Ska fixa håret på eftermiddagen , vilket verkligen BEHÖVS. Det är slitet i topparna och börjar se tiger-randigt ut. Inte bara "effekterna " i collaget ovan. Har hittat ett balsam på LIDL av alla ställen som jag älskar. Går på en ca 20 sek och är bättre än tex wella eller loreal för MITT HÅR. Gillar Björn Axén annars ( blå serie) men denna från LIDL är precis lika PRISVÄRD. Cien heter märket , då det kan finnas fler schampoo och balsam.Kan visa er vilka produkter jag menar imorgon. Säljs ENBART på LIDL och inte hos frisörer. Annars gillar jag inte Lidl så mycket eftersom en del saker är av riktigt billig kvalitet.. men schampoo, handcream och sköljmedel kan man fynda. Läs-jag! Lidl har även bra och prisvärd foundation av märket Coen om det är några dagar kvar till LÖN eller studiebidrag. Nyansen Shell har jag testat.Varför vänta på lön om det finns prisvärda alternativ? Liwe Lowe J xoxo
Schampoo och balsam som kan rädda en "bad Hair Day". Se inlägget.
 
0 kommentarer