Cypern? Vad tycker ni om Coca Colas nya "sommarflaskor?"

Nu kan man inte bara hitta Ben & Jerrys nya "säsongs-smaker" i hyllorna utan COCA COLA kör på med "nya säsongsflaskor" fast med samma klassiska smak. Hittade just denna CYPERN i hyllan. Jag gillar ju Grekiska ö-världen så jag tog den framför typ Gävle. Vet inte om JUST Gävle fanns i MIN NÄRMASTE BUTIK..men massa svenska små-orter.. DET FANNS!Sedan fanns BARBADOS tror jag, fast bara i COCA COLA ZERO. Attans!Är det tänkt man ( läs jag=konsument) ska bli sugen på att åka till ex Cypern nu då? Det kanske kan vara något, men vem kom på idén efter "namn coca colan" med ex Johanna, Muhammed, Ingmar, Charlotte.. att nu ha ORTSNAMN i HELA VÄRLDEN på flaskorna? Kanske lite roligare ändå än att bara ha en "vanlig flaska". Vad tycker du om idén? Ha en jättefin söndag. Liwe Lowe J xoxo
0 kommentarer