Troy and His SisterđŸ¶

Photocollage and Copyright@ Johanna Törnqvist.                                               TandvĂ€rken verkar det gĂ„ sĂ„dĂ€r med. VĂ€rre med att bli trött av att Ă€ta vĂ€rktabletter. Tror jag kan sluta med det imorgon. Det ser jag fram mot👍Det har ringt lite kompisar hĂ€r men jag lĂ„tsas att jag missat det och sms efter Mellon. Har sĂ„ ont i vĂ€nster kindben sĂ„ jag ORKAR inte prata idag eller hĂ€nga med pĂ„ nĂ„got kuligt. TrĂ„kigt. Men Elliott Ă€r hemma som oftast och han har köpt lördagsmys. Med mitt kort sĂ„klart! Troy mĂ„r prima. HĂ€r ovanför ser ni honom och hans syster nĂ€r de var kanske 6 mĂ„nader- 1 Ă„r. Först trodde jag vi skulle fĂ„ köps henne men det var Troy nĂ€r vi kom till kenneln som var till salu..Vi Ă€lskade Troy frĂ„n första ögonkastet nĂ€r han var ca 20-12 veckor. Han hette egentligen Zilks Look and Like men Elliott och Ă€ven William tyckte Tyson eller TROY. SĂ„ vi började kalla honom Troy pĂ„ direkten för vi i familjen tyckte det var enklare. Visst Ă€r bilden söt? TĂ€nk att amerikanska cockerspaniels kan vara bĂ„de svart/vit och kastanjer in/vit ocj vara frĂ„n samma kull, Liwe Lowe J xoxo
0 kommentarer