Pretty in Pink-My Edition

Nu har jag startat" påsk-piffla "LITE , utan att ta mig iväg från mitt kvarter. Vår städ-dam från städfirman kommer på måndag. Hon är DYR men bra på att putsa speglar iallafall:)  Rosa och gult är mycket fint till påsk tycker jag. Vad tycker du???Killarna är vana vid rosa och "står ut". För er över 20 år så kan ICE EDITION från J.P Chenet vara ett upplyftande inslag till "kommande vår-weekends. "Du blandar den rosa pärlande drycken med is i ett glas så blir det enkelt " Ice edition", min sommar-favorit. Barnen har fått Aleo-Vera dryck på 2 liters flaska. Till helgen!Jag har precis JUST- NYSS -NU shoppat "lyx-fjädrar"..sade blomsterhandlaren. Jasså? .. sade jag , så glatt!Kostade inte mer än vanliga "ris-fjädrar-saker "men är verkligen JÄTTE-DUNIGA. Ska göra "ägg" till påsk till barnen men vet inte än vad jag ska stoppa i? Hemlis!!!Några dagar kvar till PÅSK-AFTON.Liwe Lowe J xoxo PS. Bättre bild på "lyx-fjädrarna" kommer till påsk DS.
 
0 kommentarer