My new Love... Primer Water from Smashbox

 
Urtrött.. behövde "förnya mig". Hatade onsdagens hudvård. Förlåt orden. Men ni kan ju ta " en egen look". Lill Ellie undeade om jag "skulle vara torr och ha stora flagor".. och betala för DET? Max Factors Facefinity som jag bär på bilden är INTE EN BRA PRIMER. På mig! Den klibbar. Fastnar i hårfästet.. men om någon har BRA ERFARENHETER från Max Factors Primer. Berätta gärna! Var tvungen att "sätta på öron" för den var inte en FIN PRIMER. Klibbig! Man blir röd och så kostar den ändå runt 150 sek, Attans!
 
Landade på www.kicks.se igår efter en HEKTISK VECKA. Fick med mig något som heter PHOTO FINISH PRIMER WATER. Ska fungera lika bra som "fuktmist" av alla "sorter". Primer i mitt FÖRRA INLÄGG var "en levande katastorof". Kanske därför jag brukar satsa på "lite mer lyxiga märken".. Still be continued. Liwe Lowe J xoxo
0 kommentarer