Mer bilder från Drottninggatan-Vi glömmer aldrig!

Photo and Copyright @ www.hannahsthlm.se
Ledsna människor ritade på väggen vid Åhléns City
Stolpe med ängla-vingar vid övergångsstället
Någon hade satt dit Jesus mitt i påsken också.
"Havet av blommor" utanför Åhléns City
Gatstenar på Drottninggatan. Var verkligen hemskt att "leta" efter hunden och barnets plats längs gatan.. Jag sörjer med de vuxna också SÅLLART men ryser fortfarande av att "ta mig runt".. hänger ni med liksom i sorgen? Det var som en levande detektivjakt för att "få uppleva hur det gick till längs gatan" helt frivilligt men ofrivilligt. Förstår ni? En del shoppade och jag grät. Många fotade och stod. En salig blandning. Drottninggatan blir sig nog aldrig"lik" för många. Som den var innan 7/4 2017. Barn behöver inte följa med. Det är egentligen inget för små barn om de inte själva vill! Det är ett minne för mitt liv också och mycket sorgligt!
Vad fin IGGY var på bilden i gladögon. Elliott tyckte vi skulle lägga rosa, vilket vi gjorde. Det var så vackert . Vid flickan Ebbas plats orkade jag inte se så mycket mer. Det var ganska nära Iggys plats.. ett gathörn. Ta hand om er! Älskar er! Liwe Lowe J xoxo
 
Tunnelbane-uppgången T-centralen mot Sergelstorg-hållet och precis vid Åhléns City.
0 kommentarer