AW 16 in Grey 👠

Photoright@ Johanna Törnqvist. Jag Ă€lskar att shoppa i Köpenhamn , av nĂ„gon anledning. Denna grĂ„ poncho i filttyg med hög krage med knappar hittade jag i nĂ„gon butik pĂ„ andra sidan Köpenhamn Ă€n Stroget. Jag har flera smĂ„ " oaser" dĂ€r som jag Ă€lskar att lika in. Jag kan göra en Köpenhamn guide till er nĂ€sta gĂ„ng jag Ă€r dĂ€r. PĂ€ls Ă€r nĂ„got de Ă€lskar i alla former. Jag tycker pĂ€ls Ă€r jĂ€ttedyrt i Sverige men har köpt tvĂ„ pĂ€rlsponchos dĂ€r ocksĂ„, korta, en grĂ„ och en svart. Perfekta att ha över en LBD eller linne. Äkta pĂ€ls Ă€r alltid ett Ă€mne som man kan dividera i " dagens marknadsekonomi" tills man fĂ„r ljusgrĂ„ hĂ„r. Det Ă€r pĂ€ls pĂ„ UGGS. Det Ă€r fjĂ€drar i tĂ€ckjackor. Moccastövlar Ă€r ocksĂ„ en " pĂ€ls" frĂ„n nĂ„got djur fast inte fluffigt. Jag har tvĂ„ pĂ€lsar och Ă€lskar dem! Jag grĂ„ter om jag mĂ„ste Ă€ta kött. Jag Ă€ter inte ens kyckling pga av att jag inte kan döda djur. SĂ„ klaga inte pĂ„ alla innan du rannsakat hur du anvĂ€nder animaliska produkter som pĂ€ls, skinnsoffa, mockaboots, oxfilĂ©, kebabpizza. Ha en fin söndag😀Lowe J xoxo
 
0 kommentarer