GIVE AWAYS! TÄVLING! VINN CARMEX I CAMO FOR LIPS @ HannahSthlm

CARMEX LIpCare In Leo/Camo! Pefect and Practic In Ur Spring Bag!
 
NY TÄVLING FÖR ALLA INOM SVERIGE DANMARK LR NORGE FINLAND. Kommer du från Skandinavien kan du deltaga i denna tävling där jag lottar ut 2 CARMEX ( Lifesaver in Mars For Lips) In Leo/Camo.
Lämna en kommentar här under att du vill vara med och tävla. Glöm ej namn mail och ev bloggadress.
Har du en egen blogg får du gärna LÄNKA och skriva om min tävling och skicka länken till mig, då får du en extra "lott" i dragningen sedan.
CARMEX tävlingen påmår tom Söndag den 20 Mars 2016 klockan 23.59. (Tävlingen Förlängd tom 20 Mars)
 
 
 
 
Happy Weekend And Good Luck! Trevlig Helg och Stort Lycka Till!
 
Lowe J
 
xoxo
 
 
 
 
Carmex Hudvård JohannaHannah Makeup Styling hannahsthlm tävling
5 kommentarer
Helena i Uppsala

Jag är med!

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Helena: Kul att du är med och tävlar! Tipsa gärna dina vänner! Happy Weekend! xoxo

Annika

Jag är med! Välbehövligt med bra produkt till läpparna så här års!

Annika

Jag är med! Välbehövligt med bra produkt till läpparna så här års!

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Annika: Kul att du är med! Förlänger tävlingen någon vecka så missa ej att kika in den 20 Mars för "The Winners" ! xoxo Vänligen Johanna (HannahSthlm)