Troy onđŸ©

Hej kĂ€ra blogglĂ€sare! Jag Ă€r superglad det Ă€r Lördag och att jag gett Troy korv med tvĂ„ gömda pencillin..ehm..nĂ„ja...och sĂ„ fick han en Ramadyl. SjĂ€lva namnet pĂ„ det antismĂ€rtsamma o infektions-motverkningsbara medlet fick mig att ta till Google. Jag frĂ„gade pĂ„ veterinĂ€ren om de tĂ€nkte ge Troy typ Treocomp för det kan man fĂ„ illamĂ„ende av. NejdĂ„..Detta Ă€r inget som gĂ„r att jĂ€mföra med smĂ€rtstillande mediciner för mĂ€nniskor och innehĂ„ller Ă€ven arom som svinleverolja vilket fick mig att googla..svinleverolja ocksĂ„..Fick som första trĂ€ff upp en svensk man lr kvinna som av misstag hĂ€llt i sig 17 Ramadyl utan att kĂ€nna de sk positiva effekterna..Help! Med svinleverolja och allt sĂ„ var jag tvungen att lĂ€sa klart det pĂ„ Google. Mannen funderade pĂ„ att ringa sin psykiater men den hade stĂ€ngt.. HjĂ€lp! Nu fĂ„r ju Troy Ramadyl och jag tycker han blir lite trött och uppnosig av den. Ingen jag hört annars har nĂ„gonsin prövat ett SmĂ€rtstillande preparat för djur som hund och kanin. Katt Ă€r allergisk stĂ„r det i bipack. Kan inte Sveriges psykiater för normala lr icke vara mer tillgĂ€ngliga om nĂ„gon mer man lr kvinna fĂ„r Ă„ngest💐Jag vill aldrig se att nĂ„gon mer person tvingats pröva att Ă€ta Ramadyl mot oro nĂ€r det finns massa doktorer för mĂ€nniskor. Jag lĂ€ste att mannen fĂ„tt kraftig magkatarr och krĂ€kts efter nĂ„gra timmar. Det Ă€r biverkning för hund vilket Troy helt sluppit i sin lilla dos. Man kan hitta mycket pĂ„ google👒Mannen Ă€r ingen jag kĂ€nner men jag kan ju tycka han handlade kanske lagligt men farligtđŸĄđŸ¶Ha en fin lĂ€rdagđŸŒș

0 kommentarer