New visit a Fransstylisten later this summer💅

Jag har tĂ€nkt att fylla pĂ„ mina fransar hos Fransstylisten Sthlm under sommaren . Nu har jag ju börjat och jag tror det kan taga ca 6 mĂ„nader ( om du tĂ„l limmet) att besluta sig om det Ă€r nĂ„got man vill ha eller inte. Dagliga rutiner etc samt pris ska vĂ€gas in. GĂ„r det snabbare att ta sig upp och ut pĂ„ morgonen? Är skillnaden synbar eller bara marginal? Jag tror det Ă€r ungefĂ€r som med nagelförlĂ€ngning, nĂ„got som passar vissa och andra inte. Jag Ă€r fööör otĂ„lig för att ha nagelförlĂ€ngning. Jag kan inte diska, rota i min vĂ€ska eller trĂ€ffa rĂ€tt tangent pĂ„ datorn med klor💅Superfint. Brukar alltid tjuvkika lite pĂ„ den dĂ€r typen đŸ‘©â€â€ïžâ€đŸ‘©đŸ‘‘đŸ˜€som kan ha lĂ„nga manikyrersde naglar som sitter pĂ„ alla tio fingrarna! För mig blev det bara en panik att typ ha 7 naglar och fĂ„ en tid för pĂ„fyllning 3 dagar senare..Jag tog bort! FransförlĂ€ngning Ă€r dĂ€remot " a cup for moi😀" kĂ€nns det som! Lowe J xoxo

0 kommentarer