Remind me of someone...

 
Det kan verkligen inte vara lätt att vara Justin Bieber. Det är vi i alla fall två som kan skriva under på.
Tänk vad många det är som verkligen är avundsjuka och försöker förstöra hans liv, det kan inte vara lätt att inte egentligen kunna lita på någon. Man får ju såklart försöka skärpa till sig i rampljuset men det kanske inte är lätt om det börjar gå åt fel håll, Vi hoppas verkligen att det går bra för Justin framöver!
 
Jag till Ellie i julas: Skulle det inte vara kul att var så där känd som Justin och alltid få sjunga och dansa hela tiden?
Ellie: Jooo...men alla är ju bara så himla taskiga mot Justin Bieber så jag skulle inte orka läsa en dag om alla som klagade på mig...blir han inte ledsen?
 
Kloka ord från en 10-åring! (nu 11)
justin bieber,idol,talang,ellie,elliott,sång,musik,vänskap,youtube,
12 kommentarer
Esa

I LOVE YOU!

Esa

I LOVE YOU!

Anonym

Jag Älskar Hannah !!

Svar: Tack för kommentaren! xoxo
[email protected]

Branny

LOve? I Wanna Dance With Justin! !

Svar: Nice! Nice! Take Care xoxo
[email protected]

Branny

LOve? I Wanna Dance With Justin! !

Branny

LOve? I Wanna Dance With Justin! !

Johanna/ Hannah

Anonym: Älskar? Jag Är Glad Att Du Bryr Dig! Trevlig vwcka! :) XoXo

Anonym

Anonym Love me? :):Vi tar d igen? TREVLIG VECKA!! Have Sunscreen in face! Oki? :) :) XoXo

HannahSthlm// Johanna Törnqvist

This Is A Fun Place! We All Hate And Love But Still Care`) Why Dont Be Happy And Smile! :) Be Kind! :) Xoxo

Hassan

LÖV?

HannahSthlm/ Johanna Törnqvist

Svar Till Anonym:Jag Tror Inte Man KAN Älska Någon Efter "ord/bild!":/ I Dont Think U Can Love Someone After Their Pics / Word..U Have o Trust A Person 2 Love! :/ PLeease? :) Keep Up The Friendship Here And Have Fun! I Adooore Nice People!!!Happy JULY! Friends Is Goouly! :)XoXo

HannahSthlm/ Johanna Törnqvist

Svar Till Anonym:Jag Tror Inte Man KAN Älska Någon Efter "ord/bild!":/ I Dont Think U Can Love Someone After Their Pics / Word..U Have o Trust A Person 2 Love! :/ PLeease? :) Keep Up The Friendship Here And Have Fun! I Adooore Nice People!!!Happy JULY! Friends Is Goouly! :)XoXo