Nyårslöften? Till för att brytas?

Nytt år och nya möjligheter? Är det inte så det brukar heta?
Alla skrålar på tolvslaget om sina LÖFTEN! Efter en vecka är de brutna....
Själv har jag inte ett enda NYÅRSLÖFTE except att behandla andra så som jag vill att de ska behandla mig!
Jag VET att jag är bra på att LOVA saker och jag ska FÖRSÖKA bättra mig att HÅLLA allt jag lovar!
Killarna har jullov och dagrana går i varandra. Tänk att TVÅ veckor bara kan försvinna! Hur?Frukost,lunch,middag,kompisar,bråk,skatt,bio,x-box,disney on ice,snö.......

Nästa vecka rivstartar med pressvisningar igen och på fredag har jag deadline för två reportage som ska in.
Nästa vecka blir det även lite mer kontinuitet här på bloggen.
Lovar inte men det BLIR så,ok?;)

Har DU något nyårslöfte inför 2011?♥

6 kommentarer
fia

Nä här har vi inga nyårslöften utan gör det lite bättre var dag i stället , och hoppas på attd et ska funka .

kram.

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Låter smart;)!Kram!

Mickan

Nja, löften och löften. Jag SKA börja träna dock. Och försöka ta körkort... Och äta bättre. :)

Kram

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Mickan: SKA och FÖRSÖKA är bra båda;) Krams

Ellinor

Lov och ledighet i all ära, men vardagen blir ganska efterlängtad efter ett tag.

Kram

Ingrid

Visst är det så att de flesta löften bryts! :P Jag har i alla år lovat att sluta röka, och detta gjorde jag äntligen nu i höstas efter 9 år med cigaretterna. Så därför bestämde jag mej för att inte ge några löften iår, för att sluta med rökningen är det bästa jag har gjort :)



Lycka till med allting, ser ut som du har fullt upp! :) Kram, Ingrid