Mixed Pictures from New Years Eve och Mitt första ord 2011....WoW!

GOTT NYTT 2011!♥


Lovade ju er en bild på GULDKLÄNNINGEN och eftersom jag inte hittade min från DKNY på nyårsafton så fick jag ta mitt senaste förvärv från Thailand som är typ...en bronsklänning...men Elliott diggade saken;)!



Johanna wearing: Klänning från marknad i Karon Beach, Leggings jeane Blush. Ankelboots från Scorett,Smycken från Dyrberg & Kern och Makeup från Dior,Helena Rubinstein,Lóreal samt Lancome.



Elliott skulle såklart ha sin fina "James Bond Kavaj" från H&M och scarfen är från Åhléns.
Elliotts jeans är Name It och t-shirten är från Ed Hardy.

Förätt på Nyårsafton var hummer tillsammans med ett glas Moet, varmrätt var sjötunga och vitt vin Stoneleight och till dessert blev det champagnemousse med jordgubbar och ännu mer champagne.
Barnen hade en LITE annan meny!

Vi var åtta stycken GLADA på New Years Eve men jag fick bara med bilder på barnen.
Kunde inte riktigt välja VILKA jag skulle visa så jag satte ihop en "Show"...igen!Ta-da-da!


Copyright @ Johanna Törnqvist

Ska spela ishockeyspel med Elliott NU så jag hinner tyvärr inte skriva ett ord mer än NÖDVÄNDIGT;)
Sjukt intensivt med lediga JULLOVSBARN!!


XoXo♥

(Ps! Tack för Nyårsmail från er läsare. Blev väldigt glad. Även om jag inte hunnit att svara så kommer alla få ett personligt svar. Nyårstävlingen är PÅ G och IMORGON LOVAR jag att "senaste VINNAREN" ligger uppe cirkus klockan 18.00 19.30. Ds!)
13 kommentarer
http://shhhhhh.blogg.se/

fina bilder!

Ellinor

Härliga bilder, vilken fin kväll ni verkar ha haft!

Kram

Mickan

Härliga bilder och jättefin klänning. :)

Ser ut som en lyckad kväll.

God fortsättning!

Kramar

Frida

Du är supersnygg och vilken underbar mat!

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Tack alla! Hoppas ert 2011 börjat bra! Vi hade en underbar afton. Sådär lagom livad/lugn med 3 barn och 5 vuxna;)! Stor Kram!!

Kashaya

Fin klänning och såg ut som en trevlig kväll.=)



Sv. Ja vi såg också filmen men jag har hört att boken ska vara grymt bra men inte läst den själv ännu så tyckte det var på tiden.=) Kram

E

Gått nytt 2011 på dig med :)



Ja, va kul! Då tittar jag in runt 18.00 och håller tummarna att jag vunnit ;)

Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Tack detsamma :D Måste äen säga, ursnygg klänning du hade på dig ^^ och E var otroligt söt!

Ah okej, hih..håller tummarna att det blir jag som får vinna det till mitt hår som behöver all vård eftersom ja det är snart dop och grejer + att min hår har typ dött så man behöver pigga upp det lite!:D



Håller tummarna!



KRaam

Mikaela

Hejsan! Jag har bloggen Storamodegarderoben, har läst din blogg under flera år dock inte hela tiden, men känt till den i flera år i alla fall. Vet inte om du minns min blogg, men i alla fall tänkte berätta

att jag startat en smycke blogg! Gillar din blogg och minns jag vann ett läppglans i din blogg en gång, därför vill jag ge dig 20% på valfritt smycke i min blogg.

God fortsättning!

Kram

Johanna Forsberg

när kommer vinnaren då?;)

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Tack alla för söta kommentarer och NU Johanna så ligger vinnaren uppe...blev lite senare än breäknat men ibland kommer lite annat i vägen;)! Krams!

Fru Hurtig

Ser ut som en riktig kanonkväll. Härligt! =)

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Fru Hurtig: DET var det absolut;)!