Tävling! Vinn Emma S. Night Cream!

I veckan var jag ju som bekant på en trevlig pressfrukost inför lanseringen av märket Emma S.Skincare By Emma S. Wiklund som komme ske vecka 36.
Med oss fick vi en fin goodiebag med fem olika produkter.
Denna vecka tänkte jag lotta ut Emma S. Moisturising Night Cream till någon av er.
Kan ju vara kul att ha en cream som ännu inte finns att köpa, så tag chansen att vara med!


 Emma S. Moisturising Night Cream Värde 249 kr

För att vara med och tävla om den lyxiga nattcremen från Emma S. så lämnar du enkelt en kommentar under detta inlägg att du vill vara med och slåss om creamen!

Som vanligt vill jag att alla läsare ska kunna deltaga så både bloggägare och blogglösa är välkomna att pröva lyckan.
Har du en egen blogg eller hemsida får du gärna låna min bild och TIPSA dina läsare om tävlingen.
Om du tipsar får du automatiskt en extra lott i dragningen sedan.
Skriv det i din kommentar eller posta länken så kikar jag upp!

Glöm inte namn,mail och ev. bloggadress i din kommentar.

Emma S. Tävlingen avslutas Torsdag den 9 September Fredagen den 10 September klockan 23.59

                                               Trevlig Fredag & Good Luck!♥




                                                     
90 kommentarer
Olelsi/ Nettan

Jag vill gärna vara med, fixar länken lite senare under dagen skickar länken sen.



Hoppas på tur..



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Olelsi/ Nettan

Här kommer länken; http://olelsi.blogg.se/2010/september/vill-du-vinna-en-natt-cream.html



Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

[email protected]

Ellinor

Oh, jag som precis påbörjat jakten på en ny nattkräm. Håller tummarna för att turen kanske kan vara på min sida i denna tävling :)



Kram Ellinor



giulia

jag 'r g'rna med :D

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!

Andrea

Jag vill vara med ;)

Maude

Jag är också med!

Marita

Oj,klart jag vill vinna denna nattkräm.

Emilia

Åh självklart så vill jag vara med och tävla om denna nattkrämen. Har tänkt köpa en nattkräm då min hy inte är vad den varit men har inga pengar så då blir det lite svårt. Skulle vara jättekul att vinna den, så jag håller tummarna för att jag har turen med mig



Kram!

Anna G

Jag vill gärna så gärna vara med o ha en chans på den här!

kajsa

Jag är med =)

ejmis

Jag är med =)

Linda

Jag är jättegärna me=)

Jenny

Kära Hannah skulle bli så glad om jag fick vinna så nu provar jag lyckan .Jag är såklart med och tävlar om denna underbara kräm :)

Liza

Jag är gärna med! Skulle verkligen behöva en nattcreme då min hud i ansiktet inte är i bästa skicket..

Hoppas på tur nu! :)

maggan

Jag är med i din utlottning!! Kul med nya cremer.



Kram Maggan

maggan

Jag är med i din utlottning!! Kul med nya cremer.



Kram Maggan

fia

Jag är med och tävlar och tipsar.

kram .

Saga

Jag vill vara med och tävla :D

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jag är med :D

Linda

omg!Är gärna med!!!!!!!

Linnea

jag är med :)

josefine

Jag vill gärna vara med. Undara om du kontaktar vid vinst eller ifall man måste hållakoll själv?

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Jag är gärna med och tävlar. Jag har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2010/september/emma-s-nattkram-99.html

elsa

I´m in! :D

glamourlife

I'm in!

tessan

jag är med o tävlar, har länkat oxå

http://ericasmamma.blogg.se/2010/september/tavling-emma-s-nattkram.html

Dessan - Mitt liv som 19åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Tack så mycket för tipset, jag är gärna med i tävlingen! :)

Erika

Jag vill vinna

Hannele - Snart 2barnsmamma

Jag är med ^^

Millah

Jag är med =) Kram

Caroline L

Jag är med, testa nya cremer är ett nöje

AEM

Jag är med och slåss om denna vinst

Pia

Hej, jag vill vara med och tävla om en lyxig nattkräm.



Hälsn. Pia

[email protected]

bitte

Är gärna med söker ständigt nya saker att blogga om och ja denna produkt vill jag prova

Rosida

Jag är med! :)

Har tipsat på bloggen. http://beyondthesurface.blogg.se/2010/september/tavlingar-som-jag-ar-med-i.html#comment

Elin Jonsson

Jag vill vara med! =)

Jessika

Ja vill va me !!! :))

marty

jag är med1!

helena

jag är gärna med :)

Emelie♥

Heej , jag är med och tävlar! :D har även gjort ett inlägg i min blogg där jag tipsar om det. , nu hoppas jag bara på turen! kram :)

Emma

Jag är med och tävlar! :D

Anonym

Jag tävlar gärna! :)

Sandra

Jag tävlar gärna :)

Emma T

Jag vill vara med!:)



Har länkat i min blogg här;

http://emtavlar.blogg.se/2010/september/emma-s-night-cream-9-september.html#comment



Håller tummarna:D

Jessica

Spännande :)

Tack för tävlingstipset.



http://vagavinn.blogg.se/2010/september/vinn-emma-s-night-cream.html#comment

Hanna

Hej!



Jag vill vara med och tävla!

Håller tummarna :)

Kram, [email protected]

millie

jag vill vara med och tävla! :)

Emma

Jag e osså med!

pernilla

åh vad kul, jag är med! :)

Amanda

är med! :D här är mitt inlägg! http://boppis.blogg.se/tavlingar/2010/september/moisturising-night-cream.html#comment

Jenny Sjöberg

Jag tar chansen och är med och tävlar igen. Den här tävlingen avslutas ju på min födelsedag - det kanske ger tur. (Emma fyller också år snart, den 13:e, grattis till henne.)

Jag vill gärna vinna, slåss bara om jag nödvändigt måste, den här night creamen, skulle passa bra för att dämpa min ålderskris synliga tecken. ;)

Här kommer extra lottlänkningen:

http://jennyjon.bloggplatsen.se/2010/09/05/3515785-tavling-vinn-emma-wiklunds-night-cream-hos-hannahsthlm/

//Från en som numer heter Sjöberg.

julia

Jag är gärna med med en lott!:)

evamar

Jag är gärna med. Vore kul att testa nåt nytt!



PS. http://evamar.blogg.se/2010/september/nattcreme-9-sep.html

Therese

Självklart vill jag vara med! :D

idun

Jag är gärna med,skulle bli en perfekt present till min svärmor :)

Sanna

Jag är med! :)

Kram

maria

jag ar garna med :)

ingrid

Jag är gärna med och tävlar med en lott :)

alexandra

jag är jätte gärna med och tävlar!

Malin L

Hej

Jag är med och tävlar om cremen.

Rosita

Jag är gärna med och tävlar. :)

Lillan

jag vill gärna vinna. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/september/nattcreme.html

Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Jag är absolut med =) Kramar

Olivia

hej hej, jag är gärna med! men jag är då en sån stackare som endast kan vara med i ett fåtal tävlingar på grunda av brist på blogg,:P men jag länkade i alla fall på facebook så bidrar jag med något! // Olivia =)

Mattias

Jag är med såklart och länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/september/emma-s-nattkram-99.html



Vill gärna ge denna till min vackra sambo som idag gått 8 dagar över tiden med vårt andra barn. En liten uppmuntrande present till BB kanske?



Hoppas på tur!

Ha det gott så länge!

Mattias

Ebba & Molly

Vi är gärna med ;) Länkar självklart på bloggen!

mathilda

jag är absolut med kul att få prova nåt före alla andra

jag har ingen blogg :(

kramar mathilda

IDA

Ja e gärna med :D

Gniztra

Hej jag är med och hoppas jag vinner är min bröllopsdag idag jag och min har vart gifta i 7år:-)

Har tipsat om tävlingen i min blogg.

http://www.improveme.se/gniztra/113870

Elli

I'm in! :D

care69

Jag är med!



Har länkat:

http://care69.blogspot.com/2010/09/9-sept-vinn-emma-s-night-cream.html

kikka

Åh vad jag skulle bli glad om jag vann. Jag tar en chans iallafall.



Susanne

Jag vill vara med och slåss om denna! Har läst på så många sidor om Emmas nyhet,..så hoppas jag får chansen att testa denna. Skulle verkligen vara kul!

gotland(at)speedmail.se

Inga-Lill

Ger mig på chansen att försöka vinna denna =)

Shiloh L.

jag vill gärna vinna nattkrämen!

Cilla

Hey sötis! Jag vill också gärna vara med i utlottningen av superkrämen. =)

Johanna

Min jakt på en bra nattkräm har pågått på tok för länge! Hörde en intervju med henne ang dessa produkter & visst är man nyfiken. hoppas inerligt på tur nu! :)

Kram/ Johanna

Anna Vid

Hej!

Jag är gärna med och tävlar.

Har aldrig testat natt creme så de kanske är på tiden?

Jag har tipsat i min blogg för en extra lott : http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/september/vinn-en-night-creme-den-99-kl-2359.html

Linda

Jag är gärna med och tävlar :D

Camilla

Spännande tävling! En nattkräm kanske kan rädda min hemska hy? Har sjävklart tipsat i min blogg m tävlingen! http://millansmemoarer.blogg.se/hoppas/2010/september/vinn-nattkram.html

Emeli - Mamma till Nathalie

Jag vill vara med.

Kristin

Är gärna med och tävlar om krämen!

Kashaya

Jag är gärna med.=)

Lilli

Har ingen blogg med tävlar ändå! :D:D

Mickan

Jag vill vara med! :)

frida

Jag är med och slåss!!!

getpalmd

Självklart med och slåss!

Hanne Overgaard

Är med ^^

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG

Vem vann denna tävling? Har inte sett att du dragit någon vinnare...