Greetings från en INTENSIV pressdag....



Dagens outfit:
Linne från jeane Blush,Kofta från H&M, Sjal från Indiska,Leggings från Jeane Blush, Overknees från Indiska, UGG och LV Speedy med stor Nikon-kamera i.
För varje timme blev det fler och fler påsar att bära på.....nästan som att gå några timmar på gym!


Gick upp 5.30 denna morgon.Jag och Delinda har haft pressrace på SachaJuan (pressfrukost anordnad av Bindefeld AB) Spalt PR och Star PR .
Jag känner jag mig ganska mycket som...typ...trött.

Har haft en supertrevlig dag så tro inte att jag KLAGAR men... benen värker och jag har svarta ringar under ögonen.
Alla (ok..kanske några)kollade på mig på t-banan hem för jag hade ungefär sju stycken goodiebags samt en proppfull LV-väska med min systemkamera att släpa på. FAKTISKT jobbigare än vad det KAN låta;)!

En spännande ny produkt från frisör-duon SachaJuan ska ni få veta mer om imorgon.
Bilder från kollektioner inför S/S 2011(=vår och sommar 2011) som jag kikat på kommer droppa in här lite då & då framöver.
SUPERMYCKET fint vankas i butikerna till våren från designers som Calvin Klein,Dior, Nina Sthlm, Benetton,Mexx, Vagabond,Jofama,Scorett,TRESemmé och såklart många fler märken.



Ni kan glädjas åt att det kommer många spännande tävlingar framöver med roliga nyheter från pressdagen!♥

NU ska jag hoppa i de rosa söta tofflorna som är ett samarbete med ROSA BANDET och Scorett och värma en god kopp Chai.
Min dumma förkylning verkar aldrig vilja lämna min kropp men jag är NÄSTAN bra.
Kopplar ner mig så hörs vi imorgon!

P&K♥
11 kommentarer
delinda

tack för en trevlig dag =) kram

Nina

Vad härligt med pressvisning :) och goodiebagen såg fin ut!

Kram N.

Käthe

Hej fining! Låter som en mycket trevlig dag! :)

Hannele - nybliven 2barnsmamma

Svar:

Tackar, håller tummarna att det blir ajg denna gång! :D



ha en mysig torsdag du med ^^

ingrid

Ohh vad mycket härligt! :D

Kashaya

Härlig goodiebag!=)

Mickan

Jösses. Jag blir så avundsjuk. Jag vill också gå på sånadär pressdagar. :P



Trevlig kväll!

Kram

christin MODE inredning personligt

Vad mkt fint ni fick =)



Sv, man måste bara våga =)



hoppas du får en skön fredah =)

Ellinor

Oj, så mycket grejer det blev. Hoppas att några av produkterna kommer till användning :) Alltid spännande att läsa dina recensioner.

Kram

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Fin outfit.

Karin

hehe ohhja tiden går så fort:)

hoppas allt är grymt med dig! vi hinner nog inte ses innan jag åker...

hoppas du har en fin söndag:)

puss!