Confession of a Chailatteberoende....



Idag har jag:

♣ångest över att jag inte ens ställt fram en Halloweenpumpa
♣klantkänsla över att jag krossat en Matteuskopp och måste till NK och köpa en ny
♣druckit ungefär 6 chailatte och måste börja  avvänjas...

Halloween brukar alltid betyda spindelnät i kristallkronan och spindlar och ormbål hos oss.
I helgen är Elliott inte hemma och William och jag är inte direkt laddade att spöka ut oss.
Det får räcka med sotmakeup...på mig då'rå;)!
Elliott har dock valt ut en "halloween outfit" som är en blandning av robot/monster/ spöke som han tar med sig i helgen. Klart man MÅSTE fira Halloween när man är 7 år!

Firar du Halloween eller är du mer som mig...sugen på att börja Julpiffa?♥

PS...Missa inte att tävla om Lancome Hypnose Drama och Trind's Franska ManikyrSet HÄR HOS MOI!
14 kommentarer
kajsa

Är nog mer som dig :D

NIna

Håller med dej ;) Snart ska det julpiffas!



Kram N.

Anna

Haha...va söt bild! Julpiff!:D

Alexandra

ån nej, nu fick jag också pumpaångest. Får väl fixa en imorgon ;) Sugen på julpiff är jag däremot!! Kram

Anneli

Visst är dom fina!

Jättemysig bild på dig :)

Är nog mer för julpiff helt klart!

Kram

Kashaya

Har faktiskt aldrig firat Halloween... Ha en trevlig helg. kram

Carro

haha, ångest för att du inte ställt fram nån pumpa? Jag har nog ALDRIG ställt fram någon sådan. haha.



sv: wie, visst är det alltid lika kul när man får paket ;)

My Beauty Secrets

haha oj vad många latte du druckit idag :)

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Sv: Hoppas du får en fin helg du med.



Jag är nog mer för julpiffande... mest för sonens skull, själv tycker jag nog mest det är jobbigt att städa undan allt efteråt så när vi inte hade barn hade jag rätt lite pynt.

Ellinor

Nej, jag tillhör nog den generationen som hamnade där mittemellan. Precis som du ser jag istället fram emot julen.



Kram

delinda

sötis, så många lattes hehe ;)



blir inte så mkt Halloween-piff för mig haha. kramar

Lina

Hej! Vilken fin blogg du har! :)



Hoppas det är OK att jag lägger tilld en bland "mina favoriter"? :p



Var gärna med och tävla om en presentkort värt 300 kr på sumopix. Kanske en Canvastavla kan passa fint nu till jul? :) Eller en foto-förstoring?



Ha en underbar söndag! kram

Ellinor

Jag är mer sugen på julpiff :)

beat by dre

Recording master is the top model of the Monster series headset, beats by dr dre.beats by dr dre.the headset's greatest feature is the appearance of cool,cheap beats by dre.