Tävling! Vinn Essie Limited Addiction @ HannahSthlm

                                    
                               Du hittar Essie Limited Addiction på Nelly. Värde 149 kr.

Nu är det dax för en ny tävling här på www.hannahsthlm.se
Julen närmar sig med stormsteg och vad kan passa bättre till glögg,
julpyssel och x-mas partyn än just nyansen LIMITED ADDICTION från Essie?

För att vara med och tävla så lämnar du enkelt en kommentar att du vill deltaga.
Glöm inte namn, mail, ev.bloggadress
Alla kan vara med och tävla,bloggägare som blogglös.
Har du en egen blogg eller site får du dock gärna låna min blid och länka till min tävling/blogg.
Länkar du får du automatiskt en EXTRA LOTT i dragningen sedan.
Skriv det i din tävlingskommentar så kikar jag upp!

Essie Limited Addiction Tävlingen avslutas Söndag den 14 November klockan 23.59.

Trevlig Friday Nite & Good Luck!♥

84 kommentarer
Linnéa - Mamma till Pärla

Jag är med! :)

Josefine - mamma till Hugo

Är med såklart!

Linda

Jaaaa tror det jag är ju egentligen mer åt det mörkar hållet än blond.lääääängtar såååååå tills när jag ska t frissan!

Jag är såklart med i denna tävling oxå;)

Malin

Jag är med :)

Liselotte

Hej! Klart jag är med och tävlar om detta härliga nagellack, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/11/nagellack-14nov.html Liselotte

Maggan

Jag är med! Länkar hit också:) Kram

Agnieszka 2barnsmorsan

Självklart är jag med och tävlar! Älskar nagellack!

Anneli

Jag är gärna med och tävlar om det fina nagellacket :)

Hoppas du har en skön fredagskväll!

Maria Pahlberg

jag är gärna med!

Linnea

Jag är med och tävlar:)

linnea

Jag är med och tävlar:)

Elenor

Hej tack för tipset. Självklart vill jag vara med och tävla. Länkar i bloggen. Trevlig helg på dig också. Kram



http://elenorsuer.blogspot.com/2010/11/tavling.html#comments

Spacegirl

Jag är självklart med,

har länkat i bloggen

http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/

Mickan (tävling pågår!)

Jag är med såklart. :)

Sandra

Jag är gärna med och deltar:)

Katarina

Jag vill jätte gärna vara med och tävla :)

Isabellesmamma

tack för tipset. klart jag vill vinna det fina lacket. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/november/nagellack.html



ha en fortsatt trevlig helg!

Susanne

Skulle också behöva ett fint nagellack, så jag tar en lott!

Cilla

WOW!! Julen läckraste nagellack - klart jag vill vara med! :D

Mattias

Jag är med såklart och tar givetvis en extra lott då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/14-nov-vinn-essie-limited-addiction.html



Hoppas på tur!

Mattias

Ronja Jansson

Jag är med! :D Har länkat: http://tavlingstips.bloggplatsen.se/2010/11/06/3899076-vinn-nagellack/ :)

Amandalyn

Jag är med! : )

ejmis

Jag är med =)

Anna S

Är gärna med och tävlar..Nagellack kan man aldrig få för många av.. :)

Maria

Jag är med!! :) Har hittills inte testat ett enda essie-lack.

mita

Vill vara med.

Maude

Jag är också med!

klara lundberg

jag är gärna med ! :)

Andrea

Jag vill vara med;)

Terese Rhodin

Jag har letat ute i affärerna efter en snygg röd färg till "klorna" nu inför julen, men tydligen har jag varit för tidigt ute för jag hittar inget! Denna färgen är ju kanon! Ber om en lott och håller tummarna...

Mvh Terese

kajsa

Jag är med :-)

Kram!

Erika

Jag är med och har länkat på www.shoapholicans.blogg.se

Nelly

Jag är självklart med och tävlar! :D Rött är riktigt snyggt i höst, och till jul också såklart!

Jag har länkat med bild och så i min meny! :)

hoppas på tur! kram!

Smilla

Jag är gärna med =) Om turen är på min sida så ska jag ge dottern detta då hon nu använder mitt röda nagellack ;)

Elin

Självklart är jag med och tävlar :D

sofia

jag är med och tävlar=)

angelika

Hoppas på tur!!!

Annely

Jag äger faktiskt inte ett enda nagellack, skulle vara roligt att vinna ett, haha! :)



Jag är gärna med och tävlar!

Pia

Hejsan, jag är med på 1 lott.



Pia

[email protected]

ingrid

Jag är gärna med och tävlar!

Alla tjejer borde ha ett fantastiskt rött nagellack i samlingen, men det har tyvärr inte jag. Så jag håller tummarna! :)

fia

Jag är med .

Stephanie

e meed

J I L L I Z

Hejsan :) hur mår du idag ? :)

Jenny

Är gärna med och tävlar

Emma

Jag vill vara med. Rött nagellack är så läckert! =)

Nina

Jag är gärna med :)

Annelie M

Jag är gärna med:)

alexandra

jag är med och tävlar!:D

Jessica

Hejsan!



Är med och tävlar, har länkat i bloggen oxå http://www.jezzie1986.com/2010/11/vinn-essie.html



Ha en bra dag!

Pauline Wikberg

Hej, jag vill gärna vara med och tävla har tyvär ingen blogg men jag hoppas på tur ändå!

R E B E C K A

Jag är med!

Inga-Lill

Jag är med. Har ingen blogg. Varma hälsningar!

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG

Jag har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2010/november/nagellack-1411.html



Är gärna med

Olivia

Jag är gärna meeed!

MT

jag är med & tävlar & har länkat här: http://courses.blogg.se/2010/november/hannah.html#comment

Jenny

jag är med :)

Sandra

Jag deltar!

bitte

Jag är gärna med älskar naglack

Kikkan

Hej, jag är med och tar en lott. Fint lack!

Karin Hildesson

jag är med! gud va kul det hade vart att vinna. jag hoppas verkligen! det var såå fint :) kram, karin.

Therese

Jag är med :)

Therese

Jag är med:)

Elin Jonsson

Hej hej klart att jag är med och tävlar!



Riktigt snygg färg!



håller tummarna



Ha en bra fortsatt dag KRAM

Hanna

Jag är med! :)

Linda

Jag är med! =)

Carita

Jag vill vara med!

Monika

Jag vill såklart vara med :)

NATTAFOTO - drömmen om att bli fotograf

jag är hemskt gärna med! :)

caamilia

Jag är med !

Mahlin

Jag är gärna med :)

Vera

Jag är jättegärna med! =)



älskarälskarälskar att måla mina naglar, alla mina nagellack har jättedålig kvalité. har inte råd med bättre. =(

Emma

Jag är med! :)



Hoppas på tur denna gången.

Elin

Jag är gärna med och tävlar C:

Leila

Jag är med! :D

Olelsi/Nettan

Jag vill vara med på ett hörn.



Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

Anonym

jag är med



blogginlägg: http://alnasse.blogg.se/2010/november/p.html#comment

evamar

Snyggt! Tar gärna dubbla lotter:



http://evamar.blogg.se/2010/november/nagellack-14-nov.html

klara lundberg

jag är med!

kram

Maria

Är gärna med!

Siv

Jag är gärna med och tävlar.

jessica

Åh jag vill gärna vara med och tävla! :) Kram!

alexandra

JAg är med och tävlar! :D