Ny Tävling! Vinn Lipgloss från Wet n Wild!


Du hittar Wet n Wild's underbart glossiga lipgloss på Nelly. Värde 49-59 kr styck.

Söndag och gråmulet regnväder ute. Nu kör vi en ny lite uppiggande tävling här på www.hannahsthlm.se
Denna gång kan du vara med och tävla om två riktigt glossiga lipgloss från Wet n Wild.
Du kan välja om du önskar vinna det rosa som heter Glassy Gloss Lip Gel i nyansen Poppy Glace eller om du önskar vinna det trensparenta som heter Mega Slicks Lip Gloss i nyansen Cristal Clear om turen råkar fall på just dig!

Perfekt piff till dig själv i blygrå November eller som julklapp till någon du tycker om!

För att vara med och tävla om glossen skriver du enkelt en kommentar att du vill vara med.
Glöm inte att skriva om du önskar vinna det rosa eller det trensparenta vid en ev. vinst.
Glöm inte heller att addera ditt namn,din mail och ev. bloggadress.

Som vanligt kan ALLA vara med och slåss om vinsterna hos mig,bloggägare som blogglös!
Vinnaren lottas fram och alla har lika stor chans.
Har du en egen blogg eller hemsida så får du dock gärna låna min blid och länka till min blogg/tävlingen för en extra lott i dragningen!

Lipgloss Tävlingen avslutas Söndag den 28 November klockan 23.59



Ps! Du kan passa på att shoppa dina mjuka julklappar och skönhet på Nelly.
Om du uppger koden XMAS i kassan får du 100 kronor rabatt vid köp över 500 kronor.
Gäller tom. den 31/12 2010 och en gång per person. Ds!

Kram & Lycka Till!♥
58 kommentarer
Sofia Engdahl

Jag är med och tävlar!

Här även tipsat om tävlingen här; http://fiaengdahl.blogg.se/2010/november/wet-n-wild-lipgloss.html

Agnieszka-2barnsmorsan

Självklart är jag med! Det rosa skulle matcha mina rosa gummistövlar väldigt fint!!!



kramar

Linnéa - Mamma till Pärla

Jag är med & tävlar om det rosa :)

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!

millie

Jag vill bara med och tävla, om det rosa! :)

Therese

Jag vill vara med! Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha det rosa=)

krokodilen

Hej, jag skulle vilja vinna det transparenta! Tar en lott.

Maude

Jag vill också vara med och slåss om det transparenta!

Andrea

Jag är med och tävlar om det rosa ;)

louise

jag är med och tävlar!

om mega slicks lip gloss!:D

Josefine - mamma till Hugo

är med

Lotta från Småland

Jag är med och hoppas vinna et rosa gloss! :-)

Rebecka

Jag är med och tävlar om det rosa. :)

Cassandra

jag vill vinna det transperenta läppglanset :)

Jessica

Hej!

Är med och tävlar har länkat till din tävling http://www.jezzie1986.com/2010/11/lipgloss.html



Vinner jag skulle jag vilja ha det Mega Slicks Lip Gloss



Ha en trevlig kväll...

Sally

Jag är med!

önskar det rosa! :D



tyvärr blogglös...

Mickan (tävling pågår!)

Jag är självklart med och tävlar. Vill vinna det transparenta. :)

Linda

Jag är gärna med och om jag vinner skulle jag vilja vinna den rosa !:D

fia

Jag är med och tävlar om det rosa.

jag länkar .

Jenny

jag är gärna med och tävlar om de rosa

Jenny

jag är gärna med och tävlar om de rosa

Olivia

Jag är supergärna med och tävlar om det genomskinliga! Älskar Wet n wild's läppglans!

giulia

jag vill jätte gärna vara med !

emma

klart jag vill vara med på denna oxå;)

om jag vann skulle jag vilja ha det fina rosa såklart=)

har länkat här: http://bitskemma.blogg.se/2010/november/lipgloss-tavling.html

Liselotte

Hej! Är gärna med och tävlar, har jag turen att vinna vill jag ha det transparanta lipglosset, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/11/lipgloss-28-nov.html Mvh Liselotte

Pia

Hejsan, är gärna med och tävlar om det rosa nyansen Poppy Glace.

Har ingen blogg.



/ Hälsningar Pia

[email protected]

NATTAFOTO - drömmen om att bli fotograf

Jag är med :)

Om jag vann, skulle jag vilja ha det transparenta :)



KRAM!

NATTAFOTO - drömmen om att bli fotograf

Svar: Säg gärna till imon igen så kikar jag in då :)

Malin

Jag är med och jag vill tävla om den rosa Glassy Gloss Lip Gel :)



Min motivering: Jag har alltid älskat läppglans tycker det är jätte bra och jag har faktist inget läppglans i färgen "rosa" så skulle ha varit hur kul som helst att vinna :)



Har länkat också: http://mallishen.blogg.se/2010/november/jag-ar-med-och-tavlar.html

kajsa

Jag är med.

Skulle önska att vinna det rosa :)

Evelina

Hej jag är gärna med och jag skulle vilja vinna de transparenta.

Ha det bra kram

Susanne

Hej!

Jag hoppas jag har turen att vinna det transparenta!

elma

åh jag är gärna med och tävlar i den här tävlingen också! :) skulle vilja vinna det rosa, och ska hålla tummar och tår för att ha turen med mig :)

Linda

JAg är med!!!!

Cilla

Jag vill också gärna vara med och tävla om ett nytt härligt lipgloss! Poppy Glace skulle vara extra sött i jul men Crystal Clear passar ju till allt så jag skulle bli lycklig för vilket som!;)

Annica

jag vill vara med :P

Malin

Jag skulle vilja vinna det transparenta :)

Kristina B

Jag är med och tävlar! Vinner jag vill jag ha det rosa : )

maria lever

Klart man är med. vem behöver inte muntras upp i det här vintermörkret? Jag skulle välja det transparenta om jag vann!

Carita

Jag vill gärna vara med och tävla om det transparenta :)

care69

Jag är med och tävlar om det rosa.



Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2010/11/28-nov-vinn-lipgloss-fran-wet-n-wild.html

Maggan

Jag är med och tävlar om det rosa :)

Kram Maggan

Caroline L

Vill tävla om det rosa:)En lott!

Karin

jag är gärna med!



önskar vinna det rosa som heter Glassy Gloss Lip Gel i nyansen Poppy Glace :D



kramar :) /karin

evamar

Jag är gärna med. Önskar mig det rosa i första hand.

Emma

Jag är med =) Vill jättegärna vinna Mega Slicks Lip Gloss Cristal Clear,transparent.

Maya

Hej! Jag är med och tävlar om!

Om jag vann önskar jag denna: Glassy Gloss Lip Gel i nyansen Poppy Glace!



Länkade även till tävlingen från min blogg

Direktlänken:

http://mayaindianen.blogg.se/2010/november/tavling-2.html

Ellinor

Jag är med och tävlar har länkat till din blogg från min blogg.



Om jag vinner vill ja ha Mega Slicks Lip Gloss Cristal Clear,transparent.

Gizmo

Hej, jag är gärna med och tävlar, skulle vilja vinna den rosa. Fin blogg du har btw. Kram

Mattias

Jag är självklart med! hoppas på det transparanta! Håller tummarna!



Länkar också här såklart: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/28-nov-vinn-lipgloss-fran-wet-n-wild.html

Linda J

Hej, jag är gärna med och tävlar. Skulle gärna vilja vinna det rosa.

Ronja

Jag är med! :D Har länge funderat på att köpa ett riktigt läppglans :) Har jag turen att vinna ett av dessa så vill jag väldigt gärna ha det som är till höger på bilden, alltså det trensparenta :) För en extrachans att vinna så har jag länkat på bloggen: http://tavlingstips.bloggplatsen.se/2010/11/26/4032316-vinn-lipgloss/



Hoppas på tur :)

Inga-Lill

Jag är med. Gillar de transparenta :)

Johanna Ö

Vill hemskt gärna delta! Det rosa skulle sitta perfekt om jag har tur :)

Monika

Hej! Jag vill deltaga och skulle vilja vinna det som är genomskinligt. Hoppas på att jag har tur!

Linnea Sjöström

jag är med och tävlar :) om jag vann skulle jag vilja ha det rosa:)

tory burch

very nice !