Vad hade du valt? Rädda en älgkalv eller din hundvalp?

FAIRTRADE?

Var det mitt fel att jag kräktes av pepparkakorna? Jag köpte dem!
Det var ändå mina kakor! Det var inte så att jag stal dem direkt!
Får man spegla sig in hos chimpanser?
Är det inte ett val att kaniner bör panta flaskor? Är det en lag att alla kattungar måste göra det?
Hade min hundvalp blivit kidnappad om jag inte gjort det?
Kan någon svara?! Princess Leah? Helo?
Varför släppa ut en hundvalp i en regnskog? Varför? WHY?!
Kan man inte varna hundvalpen? Tydligen inte! För då..för då..Lejon finns inte?
Smile...ni som vill..Jag är lika obeväpnad som en...Kastlös? Nöjda?
Mousserande är den nya hitlåten!
Nu ska vi dansa med pingviner och skåla med valrossar och byta blad i bilderboken?♥

Må karma vara med er!
Konståkning utan...skridskor...och mobiler...och pepparkakor...kul..men vi har ju skidglasögon!
Än så länge lever vi!
2010
är tydligen året när man tar en timme i taget...Lovely!

MERCI DANKE THANX TACK ETC...

XoXo♥

0 kommentarer