Sjuk liten Elliott och snart JUL....Great!



Inte är det så jättekul att gå på pressvisning/gå i butiker om man är trött?
Elliott på Åhlens pressvisning 2009. Han tog en timeout bland väskorna.


Kommer nog inte hinna updatera er så mycket mer om mitt resereporetage i Thailand, pressvisningarna jag sprang på innan och annat jag planerat.Det får jag ta tag i efter jul igen! Elliott har feber och det kommer bli ett riktigt PUSSLANDE här att komma ut och shoppa de sista klapparna samt att få lite JULFINT hemma bland alvedon och en nästan oupppackad resväska!

Vinnaren i min senaste tävling presenteras så snart jag har tid!
Nu vill Elliott ha "barndrink"= saft + mineralvatten och dagens första flytande alvedon sked!
Host Host Host....

Vi hörs!♥
5 kommentarer
Alixandra

Stackars gosekillen. Vara sjuk i juletid är ju så surt. Ta det lugnt med allt så faller saker på plats ska du se. Huvudsaken är ju att ni är tillsammans :)Skickar krya på dig solstrålar från Thailand. Kram!!

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Tack gums! Kram

Maggan

Så gullig han är Elliott:) Hoppas han kryar på sig snart..Den 13/1 Åker vi till Thailand och stannar tre veckor.Längtar verkligen dit ner nu från denna kyla vi har här i landet.

Kram Maggan

delinda

minns pressvisningen :) hoppas allt bättre nu! kul att ses idag söta :) bara spara ner bilderna fr mej. kramar i massor

Linda

Naww stackars liten=(

Underbart i Thailand förstår jag & vad kul att gå till Håkans Bar, lyllo dig där!

Ser fram emot fler reseuppdateringar!

Passar på att önska er en riktigt God Jul!!