On My Way to Be A Beauty and Patong Tonite Again...



När jag och killarna bodde i Kamala LEVDE jag på dessa BEAUTYDRINKS.
MInst 3 om dagen och jag tycker nog jag blev snäppet snyggare i hyn.
Nu undrar ju jag då hur jag ska kunna sluta mitt beroende som såklart börjat igen när jag MÅSTE resa hem om 3 dagar?! Övervikt lär jag redan få betala för min gigantiska rosa resväska, Thailänds säkerhets personal är inte lika lättflirtade som den Egyptiska;)! Så ..INTE kan jag stoppa ner en massa beutydrinks också.NÄÄÄ!
Attans för alla terrorister så man inte ens får ha en flaska i handbagaget!!




Håller på med en liten Patong Guide så igår var jag i Patong igen. Besökte Starbucks på Taweewang.
Finns många Starbucks här nere men denna är liten och gemytlig och har underbar personal. Ligger på samma sida som strandpromenden och bredvid ett Mc Donalds. Vill du slappa lite under shoppingturen eller barrundan i Patong så slink in där. Supersöta små souvernirer hade dem också.
KUNDE inte låta bli att köpa med två "Julgranskulor"...nåja..."Julgranskoppar" till granen hemma.
Cute or what?

NU blir det Patong IGEN! Dinner och drinkar med söta Alixandra.
Ska BARA (Alfons Åberg varning på mig?)redigera klart alla bilder från Phi Phi Island först ,FÖRSÖKER få in ett inlägg om båttrippen i natt. Tiden går så snabbt här och eftersom internetuppkopplingen inte fungerar hela tiden är det svårt att få klart allt man vill!

Hurry Hurry.....Vill ju gärna hinna måla naglarna också!♥
3 kommentarer
bitte



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

Ellinor

Tänk att du snart åker hem igen (jag också), det är inte klokt vad tiden går fort!

Kul att läsa om alla dina utflykter :)

Kram

Ida

Vilka söta starbucks-muggar! :D Bra pris på vitaminvattnet, speciellt jämfört med vad liknande kostar här i sverige!