Ny Tävling! Vinn produkter från TRESemmé och L300


Var med och slåss om L300 Bodylotion Energizing Hydration, TRESemmé Root BoostingSpray,TRESemmé Colour Protection Shampoo och TRESemmé Salon Silk Balsam
Vinsterna kommer från StarPR

Andra advent och dax för en ny tävling här på www.hannahsthlm.se
Denna vecka lottar jag ut shampoo,balsam och root boosting-spray från TRESemmé och en bodylotion från L3000.
Shampoo Balsam och BodyLotion är praktiska  travelsizeflaskor på 100 och 50 ml.
Root BosstingSpray är "fullsize"-flaska på 250 ml.
Vad kan vara bättre än att skämma bort sig själv med lite nytt på hår och hudvårdsfronten nu i kalla December?
För att deltaga och tävla om produkterna så lämnar du som vanligt enkelt en kommentar under detta inlägg.
Glöm inte namn,mail och ev. bloggadress.
Som vanligt vill jag att ALLA mina läsare ska kunna vara med och tävla ,både bloggägare och blogglösa.
Har en egen blogg eller site får du dock gärna låna min bild och länka till tävlingen/min blogg.
Länkar du får du automatiskt en extra lott i dragningen sedan.

Tävlingen avslutas Fredag den 17 December klockan 23.59

Kram & Good Luck!♥

Missa inte min tävling där du har chans att vinna ett underbart armband från Humanity.
Avslutas ikväll Söndag den 5 December och den tävlingen finner du HÄR!



                                              Gratisbio.se
96 kommentarer
Jenny

Hej Hannah! Är gärna med och tävlar .

ha en toppen kväll .

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!



Ha en fortsatt härlig söndag.

Ellinor

Nya och bra hårprodukter står högst upp på inköpslistan när jag kommer hem igen. Passar således utmärkt att prova lyckan i denna tävling - självklart är jag med!



Kram

Ellinor

Nya och bra hårprodukter står högst upp på inköpslistan när jag kommer hem igen. Passar således utmärkt att prova lyckan i denna tävling - självklart är jag med!



Kram

Ellinor

Nya och bra hårprodukter står högst upp på inköpslistan när jag kommer hem igen. Passar således utmärkt att prova lyckan i denna tävling - självklart är jag med!



Kram

Linnéa - Mamma till Pärla

Jag är med! :D

Kashaya

Är gärna med och har länkat här http://kashayatavlar.blogspot.com/2010/12/tavla-om-hud-och-harvard.html

Mickan

Jag är gärna med och tävlar! :)

Kramar!

Andrea

Jag är med:D

Nonne

Jag är gärna med! =)

ejmis

Jag tävlar gärna =)



http://ejmis.blogg.se/2010/december/tavling.html#comment

julia

jag är med! :)

johanna:)

Hej :) jag är gärna med och tävlar! har länkat i min blogg och skrivit om tävlingen. Länk: http://juhani.devote.se/blogs/7008217/taevling---tresemmee-och-l300.htm



[email protected]



kram

Marika

Jag vill gärna vara med och tävla!

Maude

Jag är med och hoppas på tur ;)

Lizette

hej hej.

jag är gärna med och tävlar och för en extra lott så har jag länkat

http://thisisliz.blogg.se/2010/december/skonhet.html



håller tummarna hårt....

Annika

Lite vardagslyx i tillvaron vore toppen....

Sussie

Skulle vara superkul att vinna:) Jag är med såklart!

Lotta

Är gärna med och tävlar!

Sofia Engdahl

Jag är med och tävlar =)

Susanne

Hejsan!

Hoppas det är min tur

att vinna denna gång!

Linda

jag är med:D

Maggan

jag är med! Har länkat hit i högerspalten på första sidan längst upp.

Kram Maggan

Anneli

Ooh jag är gärna med och tävlar!

Kram på dig och ha en härlig måndag :)

Hanna

Jag är med! :)

Lotta

Jag är med!

Linda

Jag är med! =)

kajsa

Jag är självklart med! :D

Julia :)

Jag är jättegärna med=)

Josefine - mamma till Hugo

Jag är med

Inga-Lill

Kanske något för en annars julstressad fru,mamma,farmor,mormor att pyssla om sig med. Jag vill vara med :-)

elma

Jag måste bara pröva lyckan i denna tävling! Som student kan man inte alltid unna sig sådant här, så jag är gärna med och tävlar! :)

Sussie

Jag är med :)

caroline rådahl

hej jag är gärna med och tävlar

vad sitter inte bättre än detta nu när jag efter graviditeten har stort behov av att sköta om mitt hår lite extra



jag hoppas på tur

och länkar här för extra lott: http://kaolin.blogg.se/tavlingar/2010/december/tavlar-om-harvardsprodukter.html



kram caroline

Mathilda

Såklart vill jag vara med och tävla om produkterna!

Jag älskar TRESemme's produkter, delvis luktar dom ju så gott & är ju dessutom bra, att dom är rätt billiga gör ju inte saken sämre! :)

Så nu håller jag tummarna för att det ska gå bra för mig :)

Evelina

Hej jag är självklart med, vem vill inte ha lite hårprodukter så här in i mörka vintern.

Ha det bra kram

Elin Jonsson

Hej hej vill också vara med och tävla!



håller tummarna



KRAM

Kristina B

Jag är med och tävlar

Karin

Jag är med och tävlar! Hoppas på vinst :)

Malin

Jag är med och tävlar! :)

Carita

Jag vill gärna vara med :)

Vicktoria

Är med och tävlar! :=)

Angelica

Hej! Jag vill vara med och tävla!



länkar här:

http://linchies.blogg.se/2010/december/harvardhudvard.html



kram!

EM

jo, jag är ok .. ^^ :)



jag är gärna med och tävlar :) !

Elin

Jag är gärna med och tävlar :D

Elisabeth

Hej! Jag är med och tävlar!

johanna

Vill gärna va med :D

här är länkningen som jag la i om tävlingen <3

http://johannamalindesiree.blogg.se/2010/december/love-the-way-you-lie.html#comment

linnea

jag är med och tävlar :) hade blivit jätte glad om jag vann och det hade kommit till användning. kram

Maria

åh jag är med, mitt låånga hår behöver all vård den kan få såhär i vinterkylan :)

Jenny

jag är med :)

Therese

Jag är med och tävlar!

Har självklart länkat: http://thereserunbom.blogg.se/tavlingar/2010/december/tavla-till-den-17-december-tresemme.html

Sandra B

Jag vill vinna detta lyxiga paket till mig! Perfekt i kylan att lyxa till det.



Sandra

Jag tävlar gärna!

Emma

Jag vill vara med =) Önskar att det blir en vinst.

Olivia

Åhh! Jag är gärna med!



Kram!

maria

Jag vill vara med och tävla, detta skulle vara perfekt då jag fyller 18år den 19:e december och vill vara extra fin i håret då =)

Ida - mamma till Alva

Jag vill vara med och tävla :)

caroline

Läst om bombningarna utanför mitt jobb ?:S

lollo

hej jag är självklart med! Har tänkt att köpa lite bra hårprodukter men får vänta efter jul, så varför inte vara med och tävla och kankse vinna? :)

Lira

Åhh mitt favorit märke på hårvårdsprodukter, använt det i flera år, innan det kom till Sverige. Är väldigt gärna med och tävlar :)

care69

Jag är gärna med!



har länkat.

http://care69.blogspot.com/2010/12/17-dec-vinn-produkter-fran-tresemme-och.html

cecilia

Jag är med! Har länkat här också: http://ceciliaaaaaa.blogg.se/2010/december/tavling-17-december-kl-2359.html :D

Anna L

Vill gärna vara med och fightas om priserna.

Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2010/12/produkter-fran-tresemme-och-l300.html

Ronja Jansson

Är gärna med :) Har länkat på bloggen för en extra lott: http://tavlingstips.bloggplatsen.se/2010/12/12/4132093-vinn-hud-och-harvardsprodukter/

Monika

Hejsan,jag har ingen blogg men vill gärna vara med :)

Melika

HeJ! Ska inte göra värsta långa inlägget och snacka massa skit ;) Utan säger bara att jag verkligen skulle bli glad om jag vann och tt det verkar som skit bra produkter! Nu ska jag bara hoppas! :P

Karin Hildesson

jag är med :D

Mattias

Jag är med såklart och länkar givetvis också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/december/17-dec-vinn-produkter-fran-tresemme-och-l30.html



Hoppas på tur!

angelica

Hej! jag vill jätte gärna vara med och tävla! Hoppas på att jag vinner :)



Har länkat här:

http://linchies.blogg.se/2010/december/tavling-23.html



kram!

Ida - mamma till Alva

Jag vill självklart vara med och tävla :)

Fanny

Jag vill vara med och tävla :)

Erika

jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Smilla

Jag är supergärna med i din tävling. Och självklart hoppas jag på vinst =)

Cilla

Ååh vilket uuuunderbart pris!

Jag är gärna med i tävlingen!

En helt vanlig Isabell

Jag är med och tävlar! Har också tipsat på min blogg om dina braiga tävling:



http://belllybus.blogg.se/2010/december/harprodukter.html

Millah

Jag är med =)



Kramar om

evamar

Jag är med och länkar såklart:



http://evamar.blogg.se/2010/december/har-hudvard-17-dec.html

Ingrid

Jag är gärna med! :)



Kramar, Ingrid

Caroline L

Tävlar gärna om detta lyxiga paket!

Pia

Hej, vill också delta i tävlingen om hud-och hårprodukter.Jag är i behov av ett enkelt och effektivt knep som ger mej bra "hårdagar", något som stärker och skyddar håret. Tilläggas bör att jag använder ofta mössa under vinterhalvåret som gör håret statiskt.

Har tyvärr ingen blogg.



Pia

[email protected]

alexandra

jag är gärna med och tävlar :)

Sandra

Jag är gärna med!

Hanna

i´m in!

Linda

jag är med och länkar, så två lotter =)



http://lindisentavlar.blogspot.com/2010/12/harvard.html

Ingrid

Vore toppen att kunna ge till mitt bonusbarn som håller på att utbilda sig till frisör!



Blogglänk för extra lott:

http://lagomtnormativt.blogspot.com/2010/12/tar-en-chans-for-mitt-bonusbarn-ocksa.html

Olelsi/Nettan

Klart jag sticker in näsan och vill vara med.

Ho ho här e jag dra min kommentar nu...(Ler jag skoja men såklart jag hoppas på vinst).



Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

[email protected]

Vicktoria

Jag är med!

Sofia

Nya hårprodukter till ett nytt år skulle vara great :)

Nytt år-> nytt hår :D

Annelie M

Jag är med:)

helena

jag är gärna med :D

har länkat: http://hellavixx.devote.se/blogs/7160130/haarprodukter.htm



kram Helena :)

getpalmd

Åååh, absolut med! :)

Leila

Jag är med :)

BootsUgg

As a world-class brand to the global expansion is imperative. Ugg Boots has planned implementation of their dream of globalization. So you can find the Ugg Boots Canada shop everywhere you can.Worth to say that there are a lots of Ugg Online Shop available that you can have your Ugg Boot so convenient,just order then Ugg Footwear will be send to you. If you want to take your Outlet Ugg Boots ,the Ugg Canada can be the best choice for you. Buy Outlet Ugg Online seem to be a new fashion trend.Worth you try.



You can enjoy the Outlet Ugg with your family that Ugg Sale the Ugg Boots Mens,

Ugg Boots Womens, Ugg Boots Kids,how wonderful it is.What’s more,you can have a wide choice at the Cheap Ugg Boots that Ugg Boots Online available in many difference style,such as the most deluxe Ugg Jimmy Choo, the most famous Ugg Classic Boots, the most classic one Ugg Mini Boots,the Ugg Short Boots,the Ugg Tall Boots ,and the Ugg Ultimate Bind Boots ….No matter what style Ugg Shoes you like you can find it online.Worth to say that now this the best time to buy the Discount Ugg Boots that there are so many Ugg Canada Store supply the Ugg Boots Sale sale in large discount,more items you take,more discount you get.Don’t miss it.

Durant ses 60 ans d'histoire, de la Doudoune Moncler a été constamment amélioré et mis à jour pour aider les athlètes dans leurs missions les plus audacieux Moncler Pas Cher, Moncler Soldes en ligne de sortie sont aussi grandement salué par de nombreux jeunes et anciennes générations. Moncler Doudoune ensemble exclusif d'images présentées est irrésistible ascension vers le succès de l'Allemagne Moncler 2011 plus noble des crêtes de montagne aux sommets de style moderne et sophistiqué. Il va sans dire que la qualité Moncler En Ligne, Moncler Homme, Femme Moncler et ainsi de suite, sans incertitude peut faire confiance. Moncler Polo dans l'histoire ont été faites de différents matériaux. Les matériaux sont faits de cuir et les fourrures étaient suffisants pour préparer les matériaux non-tissés et exotiques tissus naturels et synthétiques. Moncler Veste seront vos réclamations et que vous ne vous décevra pas. Moncler Enfant sont fondées sur la date et du même sexe sont un véritable témoignage de la bête processus chez l'homme. Ceci est très apprécié par tous. Chaque personne a un blanc qui verts Sacs Moncler, quel est le processus et cela est vraiment une sorte de vêtement une marque de personne noble et audacieux. L'accès à ses vêtements seraient introduits à l'ouest, la Moncler Official, tandis que regarder avec des couleurs vives exclusifs et accrocheur comme l'Occident a, il est une poignée à la vision, et cette tendance processus de la manière dont il est à mettre sur votre gilet de la façon de définir votre style.

http://www.uggbootscanada2011.net/