Mot Phi Phi Island....


A Girl With Panic over att inte hinna med ALLT.....EN min säger mer än tusen ord?;)
'
FINALLY hemma på hotellet efter en minst dagt intensiv dag med heligt tempelbesök och beskådning av BIG BUDDHA. Demonstration på latexbutik och sedan en minst sagt rörig Weekend Market i Phuket Town.
Kan absolut rek. er att ta er dit (Weekend Market) om ni är i Phuket. Den är varje Söndag, på eftermiddag och kväll.
Men ha GOD TID på er och se till att vara pigga på att pruta. Finns allt från "tråkiga" kopior,fina smycken,cola kläder,MASSOR av skor och mat.
Hade tänkt visa er bilder från tempelvandringen och Big Buddah NU men det finns inte en chans att jag hinner.
Om bara ett par timmar ska jag ut på en 10 timmars tur med båt till omtalade PHI PHI ISLAND.
Har jag tur hinner jag sova 5 timmar!



Inte den snyggaste bilden på mig från resealbumet men den är ganska KUL!

Me and The Munk Boys....
Man skulle TÄCKA benen för att få åka med på Big Buddha Utflykten och stressig som jag är slängde jag på mig ett par...ehm...täckande leggings....En farbror mumlade " Har hon underkläder på sig?"..men men...VET dessa pensionärer inget om FASHION ...Jag FICK se Big Buddha Iallafall!:)

Lovar att uppdatera er med fler bilder när de närmaste dagarna lugnat ner sig!
Tisdag tänkte jag "ta lite semester" så det ordnar sig nog!

P&K♥
5 kommentarer
Nina

Vad härligt med värme så här års! Ha en fortsatt skön semester.

Kram N.

delinda

roligt att följa dig gumman =) ska bli kul att se alla bilder. kram och ta hand om dig

Los becky

tory burch reva flats, leisure and fashion Tory burch black edge of the fold before the Alice brand personality style flat shoes fashion shoes to kill a large, top-selling models this week, tory burch reva flats of the beauty Diamond LOGO. season continues on its flat shoes popular. charming than Charming high heels, flats, friendly, pleasant. always keep you relaxed state. Travel fashion must-have item.

http://saletoryburchon.com/index.php?main_page=index&cPath=2

FruHurtig

Åh, skulle gärna byta med dig och få lite värme. Ha det gott och ta det lite lugnt också =)

Anonym

Anmäll dig till min "dagens blogg" tävling här: http://alicelovesnails.blogg.se/2010/december/dagens-blogg-d.html#comment

kommentera bara att du är med, ha det bra ! :D



ber om ursäkt om du inte är intresserad.