Lexington S/S 2011


Igår gick Lexington Clothing's visning inför S/S 2011 av stapeln i Mercedez-Benz Fashion Pavilion.
Jag uppskattar att ett av mina favoritmärken inom inredning nu också satsar helhjärtat på kläder.
Kul!
 

(Ett tips är att spana in Lexingtons A/W Collection 2010 om du är intresserad av snygga parkas,halsdukar och mössor inför hösten och vintern! Klassiska Lexingtonloggor och fina material.Säljs bla.på NK.)

 







Foto Johanna Törnqvist (jag)

Lägger upp fler pics imorgon om jag hinner!
En härlig visning på Runwayen från Lexington och jag lyckades nästan klämma mig in på FrontRow.

XoXo♥

 
8 kommentarer
gabriella

fin blogg:)

isa

hej alla! Nu har jag en tävling på gång, om att vinna ett fint halsband. Kolla på tävlingsinlägget om du är intresserad!!

/lutenn.blogg.se

Emmy

Grymma bilder! Duktig du är ju!;)

giulia

nice!:D ,åste ha varit skitkul på modevisningen=)

Annas inspiration

Vilken underbar maxiklänning på första bilden!!



Ha en skön helg

Kramis

delinda

fina bilder, synd jag missade :) kram

Emma says style, love & rock and roll.

oooh såg spännande ut!

Niklasmaryam

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.